بهترین زمان برای خرید تتر را چگونه پیدا کنیم؟

بسیاری از کاربران این سوال را مطرح می‌کنند که بهترین زمان برای خرید رمزارز تتر چه زمانی است؟ تتر نخستین ارز دیجیتال پایدار در جهان شناخته می‌شود. ارزش آن نیز بر طبق ارز دلار آمریکا تعیین خواهد شد، این بدان معنی است که ارزش تتر نسبت به سایر رمز ارزها ثابت است. تتر گزینه‌ای عالی برای معامله‌گرانی به شمار می‌رود که نمی‌توانند با نوسانات سایر کوین‌ها کنار بیایند.

خرید تتر دارای مزایای زیادی است، از جمله سهولت در استفاده، ادغام با صرافی‌ها و کیف‌های دیجیتالی و پذیرش گسترده به عنوان توکن برتر در میان معامله‌گران. در این مقاله، ما هر چیزی را که باید در مورد تتر بدانید بررسی خواهیم کرد.

تتر چیست؟

تتر توسط شرکت تتر لیمیتد تأسیس و پشتیبانی می‌شود که مقر آن در هنگ کنگ قرار دارد. تتر لیمیتد یک ارائه‌دهنده خدمات تنظیم شده است و سابقه قوی از شفافیت در حسابرسی‌های خود دارد. این باعث می‌شود که تتر توکنی قابل اعتماد برای سرمایه‌گذاری و نگهداری از دارایی‌تان باشد.

تتر توکنی پایدار است که قول می‌دهد ارزش خود را با توجه به ارزهای سنتی ثابت نگه دارد. یعنی ارزش هر سکه تتر باید تنها یک دلار باشد. معامله‌گران از تتر برای مقابله با نوسانات بازار رمزارز استفاده می‌کنند. تتر را به راحتی می‌توان با سایر رمزارزها معامله کرد یا برای خرید کالاها و خدمات از آن بهره برد. این توکن پربازدیدترین توکن جهان است و در اکثر صرافی‌ها در دسترس خواهد بود.

در سال ۲۰۲۲، تتر، بزرگ‌ترین ارز پایدار جهان، تحت فشار شدیدی قرار گرفت. ریزش پیوسته رمزارزها باعث کاهش تقاضا برای این کوین شد. به طور مشابه، فروپاشی Terra USD و چندین سایر ارز پایدار مانند Neutrino، باعث دور شدن بیشتر افراد از ارزهای پایدار شده است. به عبارتی، ارزش بازار تتر از ۸۲ میلیارد دلار به تقریباً ۶۶ میلیارد دلار کاهش یافته است. از همین روی باید با بهترین زمان برای خرید تتر آشنا شد.

آیا تتر گزینه خوبی است؟

ارز پایدار یک رمزارز است که توسط دارایی دیگری پشتیبانی می‌شود. در بیشتر موارد، ارزهای پایدار توسط ارزهای مهم مانند دلار آمریکا و یورو پشتیبانی خواهند شد. هدف این است که مردم بتوانند به راحتی در معاملات و سرمایه‌گذاری در دارایی‌های دیجیتال آنلاین شرکت کنند. به عنوان مثال، معامله‌گری با استفاده از ارزهای خاص مانند دلار آمریکا در صرافی‌های غیرمتمرکز (DEXes) به طور قابل توجهی دشوار است.

دو نوع اصلی ارز پایدار وجود دارد. اول، ارزهای پایدار متمرکز که توسط یک شرکت فردی اداره می‌شوند. مثال‌هایی از این نوع ارزها تتر و کوین USD هستند. این کوین‌ها معمولاً در بانک‌ها نگهداری می‌شوند. همچنین قرار است که توسط یک حسابرس مالی معتبر مورد بازرسی قرار گیرند.

نوع دوم نیز ارزهای پایدار غیرمتمرکز هستند که توسط یک سازمان خودمختار غیرمتمرکز (DAO) اداره می‌شوند. مثال خوبی از این دسته ارزها Neutrino و USDD هستند. این ارزها معمولاً توسط یک سبد از رمزارزها مانند BTC و ETH پشتیبانی می‌شوند.

تتر به دلیل مشکلاتی درباره ساختار خود با مشکلاتی روبرو شده است. در چند سال گذشته، نگرانی‌هایی درباره این موضوع وجود داشته که آیا تتر به نسبت ۱:۱ پشتیبانی کامل دلاری دارد یا خیر.

چه زمانی باید تتر خرید؟

بر خلاف سایر رمزارزها دیگر، تتر به عنوان روشی برای سرمایه‌گذاری خریداری نمی‌شود، زیرا ارزش آن ثابت است. به طور کلی از ارز پایدار برای تسهیل معاملات در بلاکچین استفاده می‌کنند. ثابت بودن ارزش تتر آن را به یک خرید عالی تبدیل می‌کند و به همین دلیل باید به بهترین زمان برای خرید تتر توجه کرد.

علاوه بر این، تتر یک ارز پایدار حسابرسی‌شده است که باید خود عاملی برای اطمینان خاطر شما محسوب می‌شود. این ارز توسط BDO Italia حسابرسی می‌گردد که خود بخشی از شرکت BDO است. در یک بیانیه، BDO تایید کرد که تتر دارای مشکل خاصی از نظر حسابرسی نیست.

USDT (تتر) یک ارز پایدار است که به ارزش آن به ارزش دلار آمریکا ارتباط دارد. به همین دلیل می‌توان بیان کرد که شما می‌توانید در هر زمانی که دوست داشتید به سراغ این ارز بروید و آن را خریداری کنید. در واقع نمی‌توان یک زمان ویژه را به عنوان بهترین زمان جهت خرید تتر بیان کرد.  آنچه که باید در نظر داشته باشید، سرمایه‌گذاری و استفاده از ویژگی‌های کلی تتر به شکل مناسب است.

چگونه تتر را خریداری کنیم؟

روش‌های زیادی برای خرید توکن‌های تتر وجود دارد. شما می‌توانید آن را از یک صرافی یا یک پلتفرم معاملات همتای به همتای (P2P) خریداری کنید. نکته حیاتی در هنگام خرید تتر، قیمت آن است. می‌توانید توکن‌های تتر را با قیمت پایین خریداری کنید و سپس در آینده با قیمت بالاتری آن‌ها را بفروشید.

این کار با نام آربیتراژ شناخته می‌شود. آربیتراژ یک راه عالی برای سودآوری از توکن‌های تتر است. همچنین می‌توانید توکن‌های تتر را به صورت عمده خریداری کنید و در طول بازه‌های زمانی طولانی شاهده افزایش ارزش آن‌ها باشید. این سرمایه‌گذاری مناسبی برای کسانی است که تازه وارد بازار رمزارزها هستند و می‌خواهند دارایی کلی خود را حفظ کنند.

آیا تتر سرمایه‌گذاری خوبی است؟

تتر گزینه‌ای عالی برای معامله‌گرانی است که می‌خواهند در مقابل نوسانات بازار رمزارزها مقاومت کنند. این رمزارز به سهولت قابل دسترسی است، سابقه اثبات شده‌ای دارد و با استفاده از دلار پشتیبانی می‌شود. تتر همچنین در میان معامله‌گران و صرافی‌ها به طور گسترده پذیرفته شده است و بسیاری به دنبال بهترین زمان برای خرید تتر هستند.

این موارد موجب می‌شوند تا تتر یک گزینه عالی برای کسانی باشد که می‌خواهند در بازار کریپتو کارنسی ورود کنند. به طور کلی، تتر به عنوان یک سرمایه‌گذاری خوب محسوب می‌شود زیرا بی‌ریسک است و بازدهی تضمین شده ای فراهم می‌کند.

سخن پایانی

همان‌طور که در طول متن بیان کردیم، واقعاً نمی‌توان زمان خاصی را به عنوان بهترین زمان ممکن برای خریداری تتر بیان کرد. این ارزش همواره ارزشی برابر با دلار آمریکا خواهد داشت. به همین دلیل، افزایش یا کاهش کلی ارزش دلار آمریکا بر روی این ارز اثر می‌گذارند.

ارزش دلار کشور آمریکا خود به عواملی همچون جنگ،‌ تورم و… وابسته است. در هر صورت اگر قصد دارید از دارایی‌های خود محافظت کنید،‌توصیه می‌‌کنیم که تتر را حتماً در نظر داشته باشید. به منظور خریداری تتر با قیمت ارزان می‌توانید از صرافی ارز دیجیتال اکسیر کمک بگیرید. احراز هویت در این صرافی به سادگی و تنها در چند دقیقه صورت می‌گیرد تا بتوانید سریعاً اقدام به خرید تتر نمایید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.