معتبرترین بروکرهای فارکس برای ایرانیان

شناخت بهترین بروکرهای فارکس و اعتبار آن‎ها برای  فعالیت در این حوزه بسیار مهم است. بروکرهای فارکس، خدمات متنوعی ارائه می‌دهند که شامل نوع اجرا، پلتفرم معاملاتی، انواع حساب‌ها، وابستگی به الگوریتم‌های تجارت و غیره است. از آنجا که هر تریدر فارکس نیازهای متفاوتی دارد، انتخاب بروکری که بتواند به نیازهای خاص شما پاسخ دهد، بسیار اهمیت دارد.

از طرفی یکی از مهمترین جنبه‌هایی که در انتخاب بهترین بروکر فارکس باید مدنظر قرار داد، امنیت مالی است. بهترین بروکرها، سیستم‌های پیچیده امنیتی را پیاده‌سازی کرده و تدابیر مربوط به حمل و نقل پول، رمزنگاری و محافظت از اطلاعات شخصی کاربران را رعایت می‌کنند. اطمینان حاصل کردن از امنیت مالی، می‌تواند شما را در برابر ریسک‌های مالی و سرقت اطلاعات محافظت کند. همچنین اطلاعات از تاریخچه و اعتبار بروکرها می‌تواند شما را در انتخاب صحیح کمک کند. بروکرهایی که در این صنعت به مدت طولانی حضور داشته‌اند و اعتبار برتری برای خدمات خود داشته‌اند، به عنوان گزینه‌های مطمئن‌تری محسوب می‌شوند. در ادامه 4 مورد از معتبرترین بروکرهای فارکس برای ایرانیان را معرفی می کنیم.

بروکر آلپاری

بروکر آلپاری یک شرکت بروکرینگ بین‌المللی است که در زمینه معاملات بازارهای مالی فعالیت می‌کند. آلپاری یکی از بروکرهای معروف و معتبر در صنعت فارکس است و خدمات متنوعی ارائه می‌دهد. این بروکر دارای بیش از 20 سال تجربه در عرصه معاملات مالی است و از سال 1998 فعالیت خود را آغاز کرده است. آلپاری خدماتی مانند معاملات فارکس، CFDها، معاملات بازارهای نامتعارف و طلا و نفت را ارائه می‌دهد. این بروکر معروف به مشتریان خود پلتفرم معاملاتی متنوعی مانند متاتریدر4 و متاتریدر 5 را نیز فراهم می‌کند.

همچنین، آلپاری به امنیت مالی مشتریان خود اهمیت می‌دهد و از تکنولوژی رمزنگاری پیشرفته برای حفاظت از اطلاعات شخصی و تراکنش‌های مالی استفاده می‌کند. این بروکر همچنین پشتیبانی خوبی به مشتری ارائه می‌دهد و به مشتریان خود امکاناتی مانند تماس تلفنی، چت آنلاین و ایمیل را برای ارتباط و حل مشکلات ارائه می کند.

بروکر آمارکتس

کارگزاری آمارکتس در سال 2007 میلادی تاسیس شد. دفتر این بروکر در جزیره سنت وینسنت ثبت شده و در کشورهای روسیه، اوکراین، انگلستان، ترکیه، قبرس، ارمنستان، تایلند، آفریقای جنوبی و چندین کشور دیگر دارای نمایندگی است. رفته رفته در طی چند سال گذشته به دلیل پشتیبانی فارسی قوی این بروکر، آمارکتس به یکی از گزینه های اصلی تریدرهای فارکس ایران تبدیل شده است.

بروکر آمارکتس، یکی از بروکرهایی است که امکان معامله با پلتفرم متاتریدر5 را برای کاربرانش فراهم کرده است، به نحوی که کاربران این کارگزاری می توانند از طریق دانلود متاتریدر 5 آمارکتس، معاملات خود را در بازار فارکس، بازار رمزارزها، بازار CFD و دیگر بازارها انجام دهند. می توانید از طریق آموزش متاتریدر 5 آمارکتس اطلاعات بیشتری به دست آورید. یکی از بزرگ ترین نقاط قوت بروکر آمارکتس پشتیبانی آن است. در سال های گذشته تنها بروکر فعال در ایران بود که در هفت روز هفته و به صورت 24 ساعته به مشتریان پشتیبانی ارائه می کرد. هر چند حالا بروکرهای دیگری نیز هستند که پشتیبانی 24 ساعته و در 7 روز هفته ارائه می دهند. شما می توانید از طریق چت آنلاین سایت، پشتیبانی تلگرام و ایمیل این بروکر، سوالات و مشکلات خود را مطرح نمایید.

بروکر لایت فارکس

بروکر لایت فارکس (LiteForex) به‌تازگی نام خود را به «لایت فایننس» تغییر داده است. لایت فارکس که از جمله بروکرهای معتبر در دنیاست که به کاربران ایرانی خدمات ارائه می‌دهد، از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند . یک بروکر ارز دیجیتال چندمنظوره است که خدمات تجاری در بازار فارکس، سهام، معاملات طلا و نفت و سایر ابزارهای مالی را به کاربران خود ارائه می‌دهد. بروکر لایت فارکس در سال ۲۰۰۵ فعالیت خود را در جزایر مارشال آغاز کرد و در زمینه ارائه خدمات مالی به مشتریان در سرتاسر جهان فعالیت می‌کند.

بروکر لایت فارکس انواع حساب‌های متنوع برای مشتریان خود ارائه می‌دهد، از جمله حساب‌های ECN، حساب‌های نانو و حساب‌های کلاسیک. همچنین، ابزارهای معاملاتی متنوعی نظیر پلتفرم‌های معاملاتی MT4 و MT5 و حساب PAMM را نیز ارائه می‌دهد. این بروکر علاوه بر معاملات فارکس و CFD، برنامه‌های آموزشی، تحلیل‌های بازار، مسابقات تجاری و خدمات بیشتری را نیز به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

یکی دیگر از مزایای بروکر لایت فارکس که این بروکر را به  یکی از معتبرترین بروکرهای فارکس برای ایرانیان تبدیل کرده حساب اسلامی این بروکراست. بروکر لایت فارکس برای کاربران مسلمان خود حساب اسلامی دارد. بنابراین، پس از افتتاح حساب کلاسیک، کاربران مسلمان می‌توانند با ارسال درخواست به بروکر، حساب کاربری خود را به حساب اسلامی تغییر دهند.

ای سی ام بروکرز

ای ‌سی ‌ام بروکرز (ACM Brokers) یکی از شرکت‌های بروکرینگ مالی می‌باشد. ای سی ام بروکرز در پورت ویلا پایتخت کشور وانواتوا تأسیس شده است و یک دفتر برای رسیدگی به امور مشتریان در دبی دارد. بروکر آی سی ام ۴ نوع حساب را تحت پلتفرم متاتریدر ۴ به کاربرانش ارائه می‌کند. این بروکر در زمینه معاملات بازارهای مالی فعالیت می‌کند و خدمات معاملاتی در زمینه فارکس و سایر صنایع مرتبط را نیز ارائه می‌دهد. خدمات پشتیبانی مشتری ای ‌سی ‌ام بروکرز، در ساعات معاملاتی هر هفته از دوشنبه تا جمعه در دسترس مشتریان است.

این پشتیبانی از مشتری به چهار روش انجام می شود و شما می توانید با توجه به شرایط خود از گزینه ای که برای شما مناسب تر است استفاده کنید:پشتیبانی کردن از طریق تلفن، پشتیبانی به روش چت زنده، پشتیبانی به وسیله ایمیل و پشتیبانی فرم تماس آنلاین از طریق وب سایت. اگرچه پشتیبانی کارگزاری ای ‌سی ‌ام بروکرز به ​​صورت 24 ساعته در دسترس نیست، اما به دلیل پشتیبانی از زبان فارسی، گزینه مناسبی برای مردم ایران محسوب می شود.

سخن پایانی

مهم است که قبل از  انتخاب بهترین بروکر فارکس، تحقیقات و نظرات و تجربیات دیگران را درباره آنها  مورد بررسی قرار دهید و شرایط، خدمات و مجوزهای آن را بررسی کنید تا از اعتبار و قابلیت آن اطمینان حاصل کنید. همچنین، در هر گونه همکاری، استفاده از استراتژی‌های مناسب، مدیریت مناسب ریسک و تحلیل دقیق بازار از اهمیت بالایی برخوردارند.

بهترین بروکرهای فارکس پشتیبانی خوبی را به مشتریان خود ارائه می‎دهند. آن‌ها با ارائه روش‌های ارتباطی مختلف مانند تماس تلفنی، چت آنلاین یا ایمیل، به سوالات و مشکلات مشتریان پاسخگو هستند. همچنین، قابلیت‌هایی مانند آموزش و ارائه اخبار بازار نیز از جمله ویژگی های بروکرهای برجسته فارکس می باشد.

منبع:

https://fxmaxi.com

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.