طراحی سه‌بعدی واچ 6 و گلکسی واچ 6 کلاسیک در دسترس است

سامسونگ در هفته آینده سری گلکسی واچ 6 را رونمایی خواهد کرد. قبل از رونمایی رسمی، طراحی گلکسی واچ 6 و گلکسی واچ 6 کلاسیک از طریق نمونه‌های سه‌بعدی مبتنی بر CAD و حتی تصاویر رسمی محصول منتشر شده است. اکنون، جزئیات بیشتری درباره ساعت‌های هوشمند آینده اعلام شده است، از جمله اندازه‌ها و نسخه‌های مختلف آنها. همراه چیکاو باشید.

یک پوستر جدید، که از طریق شریک رسمی سامسونگ (توسط BullsLab Jay) به نمایش گذاشته شده است، اندازه‌ها و نسخه‌های اتصال گلکسی واچ 6 و گلکسی واچ 6 کلاسیک را فاش می‌کند. گلکسی واچ 6 در سایزهای 40 میلیمتر و 44 میلیمتر قابل تهیه خواهد بود، در حالی که گلکسی واچ 6 کلاسیک در سایزهای 43 میلیمتر و 47 میلیمتر به فروش خواهد رسید. هر دو ساعت هوشمند به صورت نسخه Wi-Fi و نسخه Wi-Fi + سلولار (LTE) در دسترس خواهند بود.

تصویر منتشرشده همچنین نشان می‌دهد که سامسونگ به خریداران هر یک از ساعت‌های هوشمند آینده خود در کره جنوبی هدایایی به ارزش ۱۰٬۰۰۰ وون ارائه خواهد کرد. پوستر همچنین تاریخ ۲۷ ژوئیه را به عنوان تاریخ اعلام رسمی برای سری گلکسی واچ ۶ ذکر می‌کند.

مشخصات فنی گلکسی واچ 6 و گلکسی واچ 6 کلاسیک:

گفته شده است که گلکسی واچ 6 طراحی‌ای شبیه به سری گلکسی واچ 4 خواهد داشت. گلکسی واچ 6 کلاسیک نیز دارای یک حاشیه چرخشی فیزیکی خواهد بود که شبیه به گلکسی واچ 4 کلاسیک است. هر دو ساعت هوشمند آینده به گفته‌ها صفحه‌نمایش OLED دایره‌ایی با سایز ۲۰٪ بزرگتر از گلکسی واچ ۵ خواهند داشت. همچنین از یک پردازنده بهبود یافته، Exynos W930، که سرعت پردازشی آن کمی بیشتر است، استفاده خواهند کرد.

گزارش‌ها نشان می‌دهد که گلکسی واچ 6 و گلکسی واچ 6 کلاسیک دارای ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی هستند. گفته می‌شود که گلکسی واچ 6 با اندازه ۴۰ میلیمتر و گلکسی واچ 6 کلاسیک با اندازه ۴۳ میلیمتر از باتری ۳۰۰ میلی‌آمپر ساعت برخوردار خواهند بود، در حالی که گلکسی واچ 6 با اندازه ۴۴ میلیمتر و گلکسی واچ 6 کلاسیک با اندازه ۴۷ میلیمتر از باتری ۴۲۵ میلی‌آمپر ساعت تغذیه خواهند شد.

امتیاز دهید
منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.