معرفی انواع فلاش تانک مناسب وال هنگ

سال‌های سال است که وجود فلاش تانک در سرویس بهداشتی منازل به یک ضرورت تبدیل شده و تقریبا تصور استفاده از سرویس بهداشتی بدون این دستگاه غیرممکن است. فلاش‌ تانک‌ها نه تنها یکی از عوامل مهم نظافت و بهداشت در سرویس‌های بهداشتی محسوب می‌شوند، بلکه نقش مهمی هم در بهبود فشار آب ساختمان ایفا می‌کنند.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

فلاش تانک‌ها به طور کلی انواع مختلفی دارند. برای مثال شما می‌توانید در بازار فلاش تانک‌هایی با عنوان روکار، توکار، ساده، آنتی باکتریال و دو زمانه پیدا کنید.

در ادامه این مطلب قصد داریم تعدادی از بهترین انواع فلاش تانک‌های توکار که مناسب توالت‌های وال هنگ هستند را به شما معرفی کنیم. همراه ما باشید.

۱. فلاش تانک وال هنگ آلکا ۱۷ سانت

فلاش تانک آلکا ۱۷ سانت که با نام آلکا AM118/1000 نیز در بازار شناخته می‌شود، از متریالی با کیفیت و مرغوب ساخته شده است. اجزای این فلاش تانک به شکلی طراحی شده‌اند که نه تنها عمر بالایی دارند، بلکه نصب و استفاده از آن‌ها بسیار ساده است.

از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به جنس بدنه پلی‌پروپلین، عایق بدنه پلی‌استرین (یونولیت) و مخزن یک‌تکه نفوذ ناپذیر آن اشاره کرد. این فلاش تانک مناسب وال هنگ دارای یک مخزن دو زمانه با ظرفیت ۹ لیتر است و یک ابزار پخش‌کننده قرص توالت در آن تعبیه شده است.

اگر به دنبال قیمت فلاش تانک باکیفیت در بازار هستید، پیشنهاد می‌کنیم به فروشگاه گلزار هوم مراجعه کنید.

۲. فلاش تانک وال هنگ آلکا ۱۲ سانت

این فلاش تانک آلکا نیز تمام مزایای فلاش تانک ۱۷ سانت را دارد و تنها ابعاد آن با مورد قبلی متفاوت است. جنس بدنه پلی‌پروپلین، عایق بدنه پلی‌استرین (یونولیت) و مخزن یک‌تکه نفوذ ناپذیر در کنار مخزن ۹ لیتری و ابزار پخش‌کننده قرص از سایر مزایا و امکانات فلاش تانک وال هنگ آلکا ۱۲ سانت است.

 ۳. فلاش تانک وال هنگ آلکا Slim

یکی از مزایای مهم استفاده از فلاش تانک توکار و توالت وال هنگ این است که فضای بسیار کمی را در سرویس‌ بهداشتی اشغال می‌کنند. اگر به دنبال این هستید که فضای بیشتری در سرویس بهداشتی خود داشته باشید، فلاش تانک وال هنگ آلکا مدل Slim می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد.

بدنه پلیمری این فلاش تانک از جنس پلی‌پرولین و عایق آن از جنس پلی استرین است که همین موضوع باعث نفوذ ناپذیری ۱۰۰ درصدی این محصول شده است.

در این فلاش تانک یک مخزن ۹ لیتری تعبیه شده که البته به شما امکان می‌دهد که حجم آب تخلیه شده را خودتان تنظیم کنید (۲.۵ تا ۹ لیتر).

 ۴. فلاش تانک وال هنگ الپس ۱۲ سانت

فلاش تانک توکار دو پایه ۱۲ سانتی متری الپس ساخت ترکیه است. این فلاش تانک مستحکم از سازه فولادی و پلاستیک درجه یک غیر بازیافتی ساخته شده است. از نکات جالب این فلاش تانک این است که در کارخانه تست ۵۰۰ هزار فلاش را گذرانده است.

این فلاش تانک به گونه ای طراحی شده است که برای وال هنگ هایی با آکس ۱۸ و ۲۳ سانتیمتر قابل استفاده است. در کنار گارانتی مادام العمر و تنوع رنگی کلید در ۵ رنگ و ۴ مدل، قیمت مقرون به‌صرفه این محصول یکی دیگر از دلایل خرید آن است.

 ۵. فلاش تانک وال هنگ الپس نیم‌فریم

فلاش تانک نیم‌فریم الپس معمولا برای دیوارهای کاذب یا از جنس کناف استفاده می‌شود؛ البته که باید زیر ساخت دیوار بسیار محکم باشد.

قابل ذکر است که این فلاش تانک قابلیت تحمل ۴۰۰ کیلوگرم وزن را دارد و نکته جالب این است که این وال هنگ بدون سازه فولادی طراحی شده است.

فلاش تانک نیم فریم الپس ساخت کشور ترکیه است و پنج سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش دارد.

جمع‌بندی

امیدواریم که مطالب فوق توانسته باشد برایتان مفید بوده باشد و با برخی از بهترین مدل‌های فلاش تانک توکار موجود در بازار آشنا شده باشید. پیشنهاد می‌کنیم جهت اطلاع از سایر مدل‌های فلاش تانک و قیمت وال هنگ به سایت گلزار هوم مراجعه کنید.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.