چند مدل پرچم تبلیغاتی در بازار وجود دارد؟

در بازار مدل‌های مختلفی از انواع پرچم‌های تبلیغاتی عرضه می‌شوند. در کارخانه تولیدی طهران پرچم، شما امکان خرید و سفارش انواع پرچم‌های تبلیغاتی ساحلی، اهتزاز، رومیزی، تشریفاتی و مدل‌های متنوع دیگر را خواهید داشت. مزیت کلیدی خرید پرچم از طهران پرچم؛ تولید، عرضه مستقیم و همین‌طور کیفیت بسیار بالای محصولات است.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

خرید انواع مدل پرچم‌های تبلیغاتی

پرچم‌های تبلیغاتی با ترکیب قدرت بصری، انعطاف‌پذیری و قابلیت حمل‌ونقل آسان به شما کمک می‌کنند تا تبلیغات برند خود را در محیط های بیرونی و داخلی به راحتی انجام دهید. انواع مختلفی از پرچم تبلیغاتی ایستاده در بازار ایران موجود است که ما چند مورد از آنها را در این مطلب بیان کرده ایم.

پرچم تبلیغاتی می‌تواند انواعی از تبلیغات را شامل شود از جمله تبلیغات محصولات، تبلیغات رویدادها، تبلیغات نمایشگاهی و تبلیغات فروشگاهی.

پرچم تبلیغاتی ایستاده ساحلی

پرچم ساحلی دارای یک پایه گرانولی مربعی شکل همراه یک میله مخصوص است که پارچه یا پرچم روی آن نصب می شود. همچنین قیمت پرچم ساحلی به سایز درخواستی مشتری، نوع جنس پارچه، پایه پرچم و یک رو یا دو رو بودن چاپ، بستگی دارد. چاپ بر روی این پرچم‌ها به صورت دیجیتالی و بدون محدودیت رنگ است.

پرچم ساحلی

طراحی اصلی پرچم تبلیغاتی ایستاده شامل پایه‌ای است که می‌تواند از جنس فلزی یا پلاستیکی باشد. پرچم، درون پایه قرار می‌گیرد و معمولاً با یک مکانیزم چرخشی قابل‌ استفاده قرار است تا به آسانی بالا و پایین شود. با استفاده از این نوع پرچم می‌توانید در جشنواره‌ها، نمایشگاه‌ها، رویدادهای تجاری و مکان‌های دیگر به‌راحتی تبلیغات خود را نشان دهید.

پرچم تبلیغاتی رومیزی از انواع مدل پارچه تبلیغاتی در بازار

پرچم تبلیغاتی رومیزی از انواع مدل پرچم ‌تبلیغاتی موجود در بازار است. این نوع پرچم تبلیغاتی کوچک‌تر از پرچم تبلیغاتی ایستاده بوده و بر روی میزها و سطوح صاف دیگر قرار می‌گیرد.

پرچم تبلیغاتی رومیزی برای تبلیغات در میزهای نمایشگاهی، رویدادهای تجاری، کنفرانس‌ها، نشست‌ها و مکان‌های دیگر استفاده می‌شود. به‌طور معمول شامل لوگو، شعار، تصاویر و اطلاعات کوتاهی است که به‌راحتی قابل‌مشاهده توسط افراد نزدیک به میز است.

پرچم رومیزی تبلیغاتی مدل T

پرچم تبلیغاتی رومیزی به دلیل اندازه کوچک‌تر و قابلیت حمل‌ونقل آسان، یک ابزار مؤثر برای تبلیغات در مکان‌های محدود می‌باشد و می‌تواند به تبلیغات شرکت، محصول یا خدمات شما کمک کند.

مدل‌های موجود پرچم تبلیغاتی رومیزی در طهران پرچم:

شما می‌توانید انواع پرچم تبلیغاتی رومیزی را با طرح و جنس دلخواه از طهران پرچم با قیمت مناسب سفارش دهید.

  • پرچم رومیزی مدل ال L: جنس پارچه ساتن تایوان، ساتن براق کره ای و ساتن مات ایرانی که با ابعاد پرچم 9 در 27 سانتی متر بوده و دورو است. پس از برش توسط دستگاه لیزر، چاپ لوگوی برند شما به‌صورت دیجیتال روی پرچم قرار خواهد گرفت. به دلیل ایستایی این مدل پرچم، لوگو کاملا مشخص و قابل رویت بوده و این ویژگی موجب ترغیب بسیاری از مشتریان می‌شود.
  • پرچم رومیزی تی ((T: جنس پارچه ساتن تایوان، ساتن براق کره‌ای و ساتن مات ایرانی و دورو است و در ابعاد 9 در27 سانتی متر بر روی پایه استیل T شکل قرار می‌گیرد. این پرچم نیز مانند پرچم رومیزی مدل ال به دلیل ایستایی، لوگو کاملا مشخص و قابل رویت بوده و این ویژگی موجب ترغیب بسیاری از مشتریان می‌شود.
  • پرچم رومیزی ریشه دار پایه سنگی ساتن مات تایوان: با ابعاد 30 در 21 سانتی متر تولید می‌شود. جنس پارچه ساتن مات کره‌ای براق – دورو است.
  • پرچم رومیزی ریشه دار پایه سنگی ساتن براق: در ابعاد 21در30سانتی متر است. همچنین پرچم رومیزی ساتن براق ریشه دار به‌دلیل وزن پایین‌تر پارچه نسبت به پرچم های ساتن مات ریشه دار قیمت ارزان‌تری دارد.

پرچم تبلیغاتی اهتزاز

پرچم تبلیغاتی اهتزازی (Flutter Flag) یکی دیگر از محصولاتی است که در فروشگاه طهران پرچم امکان تهیه و خرید آن را دارید.

پرچم تبلیغاتی اهتزازی به دلیل شکل بلند و باریک خود، از راه دور نیز قابل‌مشاهده بوده و از بزرگ‌ترین پرچم‌های تبلیغاتی است.

پرچم تبلیغاتی اهتزازی معمولاً در فضای باز، پارک‌ها، نمایشگاه‌ها، رویدادهای ورزشی و تجاری، فروشگاه‌ها و مکان‌های عمومی دیگر استفاده می‌شود. طراحی این نوع پرچم شامل لوگو، شعار، تصاویر و اطلاعات مربوط به تبلیغات شما است و به‌صورت پویا و جذاب نمایش داده می‌شود.

این پرچم در مکان‌های زیر مورد استفاده قرار می‌گیرد:

  • ورودی شهرها
  • نمایشگاه‌ها
  • ادارات دولتی
  • مجموعه‌ها و میدان‌های ورزشی
  • محل‌های برگزاری کنفرانس‌ها و مراسم‌ها
  • و…

پرچم اهتزاز طرح دلخواه مدل افقی: این پرچم به شکل افقی و مستطیل بوده معمولا در ابعاد ۱۲۰*۷۰ ، ۱۵۰*۹۰، ۱۷۰*۱۰۰، ۲۱۰*۱۲۰، ۲۴۰*۱۴۰ می‌شود اما شما می‌توانید سایز دلخواه خود را سفارش دهید.

پرچم اهتزاز طرح دلخواه مدل عمودی: به شکل عمودی و مستطیل باریکی است که اکثرا در زمینه تبلیغات مورداستفاده قرار می‌گیرد. معمولا در ابعاد ۲۰۰*۱۰۰، ۳۰۰*۱۰۰، ۴۰۰*۱۰۰، ۴۰۰*۱۵۰، ۵۰۰*۱۵۰ تولید می‌شود اما شما می‌توانید سایز دلخواه خود را سفارش دهید.

ابر پرچم اهتزاز: جنس پارچه از فلامنت بوده این پرچم با توجه به سایز بزرگ و وزن زیاد باید طوری تولید شود که با کوچک‌ترین وزش باد حرکت کرده و تکان بخورد.

خرید پرچم تبلیغاتی تشریفاتی

پرچم تبلیغاتی تشریفاتی برای استفاده در مراسم‌های رسمی، تشریفات و رویدادهای خاص طراحی شده است. این نوع پرچم تبلیغاتی به‌طورکلی برای ایجاد جوی مجلل و متمایز در مراسم‌های فرهنگی، اجتماعی و تجاری استفاده می‌شود.

از جمله مواد استفاده شده برای پرچم‌های تشریفاتی می‌توان به پارچه‌های باکیفیت مانند پارچه‌های ابریشمی، ساتن، ولوت و یا پارچه‌های دیگر با جنس و طرح‌های خاص اشاره کرد.

این پرچم‌ها به‌عنوان یک عنصر تزئینی مهم در طراحی و دکوراسیون مراسم عمل می‌کنند و هدفشان جلب ‌توجه و ایجاد برجستگی برای رویداد و برند مربوطه است. مانند سایر نمونه‌ها، خرید پرچم تبلیغاتی تشریفاتی به دلیل ظاهر مجلل و شیک خود برای مراسم‌های ازدواج، مراسم دینی، رویدادهای فرهنگی، کنفرانس‌ها، نمایشگاه‌ها و سایر رویدادهای مهم رواج بسیاری دارد. انواع مدل پرچم‌های تبلیغاتی تشریفاتی به‌صورت زیر است:

  • پرچم ایستاده اسپرت
  • پرچم تشریفات ریشه دار
  • پرچم لمینت تشریفاتی

از جمله پرچم‌های تبلیغاتی موجود در طهران پرچم می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • پرچم تشریفات لمینت طرح دلخواه بدون ریشه، ساتن تایوان، پایه پنجه شیری
  • پرچم تشریفات ایران ساتن براق، ریشه دار، پایه پنجه شیری
  • پرچم تشریفات طرح دلخواه ساتن براق، ریشه دار، پایه پنجه شیری
  • پرچم تشریفات طرح دلخواه ساتن تایوان، ریشه دار، پایه خورشیدی
  • پرچم تشریفات ایران مخمل، دو رو، ریشه دار

قیمت و خرید انواع پرچم‌های تبلیغاتی

برای اطلاع و استعلام قیمت پرچم سال 1402 به سایت طهران پرچم مراجعه کنید. قیمت انواع پرچم‌های تبلیغاتی به عواملی همچون جنس پارچه، نوع چاپ، سایز پرچم، نوع دوخت و… بستگی دارد. در دسته‌بندی‌های مختلف، شما امکان خرید انواع پرچم تبلیغاتی باکیفیت و ارزان را از فروشگاه طهران پرچم خواهید داشت. این مجموعه به‌عنوان تولیدکننده؛ خریدی آسان بی‌دردسر و بدون دغدغه را برای شما به ارمغان می‌آورد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.