سفرکارت هدیه مناسب برای دوستداران هیجان

زمانی که به فکر هدیه دادن به اطرافیان‌تان برای مناسبت‌های مختلف هستید، به چه گزینه‌هایی فکر می‌کنید؟ کتاب؟ لباس؟ ابزار؟ جواهرات؟ کیف؟ و… اما تا به حال به سفر، به عنوان گزینه‌ای برای هدیه دادن فکر کرده‌اید؟ شاید یکی از ایده‌هایتان این باشد که مبلغی را به عنوان بخشی از هزینه‌ی سفر به شخص مورد نظرتان بدهید اما هیچ‌چیز جایگزین سفرکارت هدیه را نمی‌گیرد.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

اکثر افراد برای دور شدن از هرگونه استرس و نگرانی، سفر رفتن را انتخاب می‌کنند، تا از حواس‌پرتی‌های روزانه و فضای شهری فاصله بگیرند. آن‌ها سعی می‌کنند تجربیات جدید را در آغوش بگیرند، غذاهای جدید امتحان کنند، در خیابان‌های مختلف قدم بزنند و تا حد امکان از طبیعت آنجا لذت ببرند. چه چیزی بهتر از این که شما دلیل لذت بردن از چیزهای کوچک مانند یک غروب زیبا یا تجربه‌ی غذایی خوشمزه برای عزیزانتان باشید.

سفرکارت هدیه‌ای به یاد ماندنی

اکثر صاحبان کسب و کار به فکر این هستند که تصویری خوب از برند خود در ذهن مخاطب‌ها یا اعضای تیم‌شان بسازند. هرچه این هدیه کاربردی‌تر باشد، در این مسیر موفق‌تر عمل خواهید کرد. یکی از ویژگی‌های مهم هدیه‌های سازمانی، درگیر کردن احساسات افراد است. احتمالا بعد از خواندن این جمله به فکر سفارش کارت هدیه باشید تا آن فرد، هر آن‌چه دوست دارد را برای خود تهیه کند. اما در اکثر مواقع پول دریافت شده، صرف هزینه‌های روزمره خواهد شد.

اما سفرکارت هدیه دقیقا تمامی ویژگی‌هایی که به عنوان یک هدیه‌ی تاثیرگذار، منحصربه‌فرد، به یادماندنی و خلاق به دنبال آن هستید را دارد.

تفاوت سفرکارت هدیه با کارت هدیه اعتباری در چیست؟

فردی که سفرکارت را دریافت می‌کند، مبلغ آن را فقط برای سفر می‌تواند استفاده کند. اگر در تیم شما هم فردی علاقه‌مند به سفر وجود دارد، با دیدن این کارت شگفت‌زده خواهد شد. البته سفرکارت تنها برای افرادی نیست که همیشه در سفر هستند، کارت سفر هدیه حتی برای فردی که سفر را اولویت خود نمی‌داند، می‌تواند گزینه‌ای تکرار نشدنی باشد.

سفرکارت را برای چه چیزهایی قابل استفاده است؟

از سفرکارت هدیه برای خرید انواع بلیط هواپیما، اتوبوس، قطار، رزرو هتل و اقامتگاه، خرید تور و سفرهای خارجی و داخلی می‌توانید استفاده نمایید.

اعتبار سفرکارت را تا هر میزان که بخواهید می‌توانید تعیین کنید. البته سفرکارت محدودیت‌هایی دارد که در عین حال می‌تواند این کارت را خارق‌العاده کند، به عنوان مثال امکان نقد شدن در این کارت غیرفعال است و فقط می‌شود از آن به عنوان سفر رفتن استفاده کرد. البته گاها افراد بلیط سفرشان را خریداری می‌کنند و با استرداد آن، سعی بر نقد کردن پولشان دارند. اما بهتر است به اطلاعتان برسانیم که این راه هم شدنی نیست. پیشنهاد ما به شما این است که سفر رفتن‌تان را به تعویق نیندازید و از اولین فرصت برای آرامش روح و روان‌تان استفاده نمایید. سفرکارت هدیه را می‌توانید مطابق با لوگو و رنگ کسب و کارتان سفارش دهید، هدیه دادن این کارت باعث می‌شود همیشه در ذهن آن افراد ماندگار شوید.

سفرکارت را به چه افرادی می‌توانید هدیه دهید؟

اگر کسب و کار دارید احتمالا شما هم به فکر خوشحال کردن اعضای تیم خود یا کارکنان‌تان هستید. این هدیه می‌تواند به دلیل تقدیر و تشکر، جوایز مسابقات و جشنواره‌ها، ترویج فروش و وفاداری، هدیه تولد، ازدواج و… باشد. علاوه‌بر خوشحالی کارکنان این سفرکارت هدیه را می‌توانید به مشتریان وفادار خود نیز هدیه دهید.

قطعا این هدیه‌ی هیجان‌انگیز در ذهن هر کسی خواهد ماند و نام کسب و کارتان فراموش نشدنی خواهد شد. همین موضوع به گسترش و دیده شدن بیشتر برندتان نیز کمک خواهد کرد.

یکی دیگر از کاربردهای سفرکارت، هدیه به شرکای تجاری است. بهبود روابط با این افراد باعث ایجاد فرصت‌های بیشتر و توسعه کسب و کارتان خواهد شد. برای سفارش سفرکارت کافیه وارد سایتی که می‌خواهید از آن کارت را تهیه کنید، شده و محصول دلخواه‌تان را انتخاب کنید. فیلترهایی که در این قسمت از سایت طراحی شده‌اند، کار شما را راحت‌تر خواهند کند.

پس از سفارش، وارد حساب کاربری‌تان شوید یا در صورتی که حساب کاربری ندارید ثبت‌نام کنید. حال اطلاعات خواسته شده را تکمیل نمایید و به میزان مبلغ مورد نظرتان، کارت سفر را شارژ کنید.

برای سفر آماده‌اید؟

مهم نیست که دریافت کننده‌ی سفرکارت هستید یا می‌خواهید به اطرافیان خود سفری هدیه دهید. پیشنهاد ما به شما این است که این فرصت را غنیمت بشمارید و وسایل سفرتان را آماده کنید و داخل سایتی که کارت از آن خریداری شده، شوید و بلیط سفرتان، اقامتگاه مورد نظرتان و… را تهیه کنید.

کافی است پیش از آن، کمی درباره‌ی فضایی که قصد استراحت در آن را دارید، تحقیق کنید و بعد تصمیم خود را بگیرید. ترجیح می‌دهید در جنگلی سرسبز قدم بزنید یا کنار دریا؟ یا شاید هر دو. نیاز به آب و هوایی سرد دارید یا اصلا ترجیح می‌دهید سفرتان خارجی باشد و کمی با فرهنگ دیگر کشورها نیز آشنا شوید. سفرکارت هدیه برای تجربه‌ی هیچ کدام از این گزینه‌ها، شما را محدود نخواهد کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.