شارژ اکانت اسپاتیفای چگونه انجام میشود؟

شارژ اکانت اسپاتیفای با روش های بسیار ساده ای صورت می گیرد و افراد به سادگی قادر به پریمیوم سازی اکانت خود با استفاده از این روش ها خواهند بود. در دنیای امروز گوش دادن به موسیقی به یک تفریح برای جوانان تبدیل شده است. برخی برای کسب آرامش بیشتر، برخی برای گذران اوقات فراغت و برخی نیز با هدف شنیدن جدیدترین فایل های موسیقی و پادکست ها، از برنامه ها و پلت فرم های پخش موزیک استفاده می کنند.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

در این میان اسپاتیفای رکورددار بهترین برنامه های پخش موزیک و پادکست است و تعداد قابل توجهی از فایل های موسیقی سر تا سر دنیا را در خود جای می دهد. بنابراین شما با هر سلیقه موسیقایی قادر به استفاده از این برنامه خواهید بود. تنها کافی است، اکانت اسپاتیفای را شارژ کرده و از قابلیت های متعدد این برنامه استفاده کنید.

دلایل شارژ اکانت برنامه اسپاتیفای

بسیاری از مردم پس از دانلود این برنامه از خدمات رایگان و امکانات موجود در نسخه های بدون هزینه آن ها استفاده می کنند. اما این امکانات با وجود پیام های تبلیغاتی که گاه و بی گاه در زمان پخش فایل های موسیقی نمایان می شوند، در دسترس افراد قرار میگیرند.
به عبارت بهتر، کسانی که از نسخه های رایگان این برنامه استفاده می کنند، لذت شنیدن موسیقی بدون مزاحمت را تجربه نمی کنند! به علاوه این نسخه های رایگان امکان گوش کردن موسیقی به صورت آفلاین را در اختیار افراد قرار نمی دهد و این مسئله نیز محدودیت هایی برای افراد به وجود می آورد.

از این رو شارژ اکانت اسپاتیفای به یک نیاز ضروری برای کاربران این برنامه تبدیل شده است. شما می توانید، با شارژ کردن به موقع حساب اسپاتیفای خود از بهترین قابلیت های پخش فایل های موسیقی در این برنامه استفاده کنید. در صورتی که نسخه های رایگان آن را نصب کنید، حتی حق انتخاب فایل های موسیقی مورد علاقه خود را نخواهید داشت و تنها باید به گزینه های پیشنهادی اسپاتیفای گوش دهید.

به همین خاطر آشنایی با روش های شارژ اکانت برنامه اسپاتیفای برای استفاده بهتر از این پلتفرم پخش موزیک بسیار مهم تلقی می شود. در ادامه این روش ها را بیشتر بررسی می کنیم.

آشنایی با شارژ اکانت اسپاتیفای

در این برنامه طرح ها و دوره های اشتراک به خصوصی پیشنهاد می شوند که هر یک از آن ها با روش های به خصوصی شارژ شده و هزینه به خصوصی برای آن ها پرداخت می شود. هر یک از اشتراک های این برنامه بازه های زمانی به خصوصی را برای مصرف کنندگان تعیین می کنند. با هر بار پرداخت شارژ در این برنامه سه ماه اشتراک رایگان نیز در اختیار شما قرار می گیرد که یکی از مهمترین مزایای استفاده از اسپاتیفای به شمار می رود.

این برنامه دوره های یک ماهه تا یک ساله را برای استفاده کاربران در اختیار آن ها قرار می دهد. برخی از دوره های این برنامه مانند اشتراک های دانشجویی و خانوادگی، با تخفیفاتی همراه هستند که سبب استقبال بسیاری از مردم از آن شده است. هر چه تعداد نفرات استفاده کننده در اشتراک مورد نظر بیشتر باشد، هزینه اشتراک نیز افزایش می یابد. به همین خاطر اغلب طرح های خانوادگی هزینه بیشتری نسبت به طرح های فردی دارند.

به علاوه هر چه بازه های زمانی بیشتر باشند، هزینه شارژ اکانت اسپاتیفای نیز بالاتر خواهد بود. برای ساخت اکانت های پریمیوم این برنامه ابتدا باید نسخه مورد نظر آن را بر اساس نوع دستگاهی که از آن برای پخش موسیقی استفاده می کنید، دانلود کرده و یک حساب کاربری در آن ایجاد کنید. سپس فرایند پرداخت و شارژ اکانت آغاز می شود.

پرداخت شارژ اکانت برنامه اسپاتیفای

برای شارژ اکانت اسپاتیفای ابتدا وارد حساب کاربری خود در برنامه می شوید و از منوی Subscription به خدمات شارژ اکانت خود دسترسی پیدا می کنید. در این بخش باید بر اساس نوع سرویس خود روش پرداخت را انتخاب کنید. در صورتی که از سرویس های رایگان و با پشتیبانی تبلیغات این برنامه استفاده می کنید، باید گزینه GET PREMIUM را انتخاب کنید.

سپس باید به دنبال یک کارت اعتباری قابل قبول برای تجارت بین المللی بگردید. در این خصوص کارت های ویزا کارت، کردیت کارت، امریکن اکسپرس و مستر کارت مورد استفاده قرار می گیرند و برای شارژ اکانت های این برنامه کارایی خواهند داشت.

شارژ اکانت برنامه اسپاتیفای

در صورتی که این کارت های اعتباری را در دسترس ندارید، از سامانه پی پال استفاده کرده و با استفاده از این برنامه شارژ اکانت اسپاتیفای را به بهترین نحو انجام دهید. پرداخت شارژ از طریق گیفت کارت نیز قابل انجام خواهد بود و ایرانیان داخل کشور گاها از این روش ها استفاده میکنند.

مزایای خرید اکانت های اسپاتیفای

در صورتی که از طریق خدمات آنلاین خرید اکانت این برنامه برای پریمیوم سازی اکانت خود استفاده کنید، مزایای بی شماری دریافت خواهید کرد. از جمله آن دریافت سریع و فوری اکانت اسپاتیفای خود پس از پرداخت هزینه است که در زمان شما صرفه جویی می کند.

قابلیت تمدید نسخه های پریمیوم شده این برنامه نیز از مهمترین ویژگی های آن است که سبب استقبال مشتریان از آن شده است. خدمات پشتیبانی آنلاین ریسلرهای اکانت نیز برای سهولت در استفاده از امکانات و قابلیت های این برنامه وجود دارد که مشتریان را در استفاده از این پلت فرم پخش موسیقی راهنمایی می کند.

با استفاده از این خدمات هرگز لیمیت نشده و یادآورهایی برای تمدید دوره ای اکانت برای شما ارسال خواهد شد. این روش های شارژ و خرید اکانت صد در صد قانونی هستند و مشکلی در این زمینه به وجود نمی آید.

نکات مهم پیش از خرید اکانت اسپاتیفای

پیش از شارژ اکانت اسپاتیفای و یا خرید اولیه اکانت های پریمیوم آن باید پیش تر به برخی موارد دقت داشته باشید. مهمترین نکات خرید این اکانت ها را در زیر مشاهده میکنید:

  1. این اکانت ها در همه دستگاه ها قابل استفاده بوده و شما با استفاده از لب تاب، تلفن همراه، تبلت و… قادر به استفاده از امکانات اسپاتیفای خواهید بود.
  2. اکانت های این برنامه در سایت های خارجی و ایرانی پابلیک نمیشوند.
  3. قابلیت آتورنیو نیز در بسیاری از اکانت ها و ردیم های این برنامه وجود دارند و اغلب به صورت خودکار شارژ می شوند. در صورتی که این اکانت ها را از مراکز فروش نسخه های پریمیوم اسپاتیفای خریداری کنید، فرصت تست برنامه را نیز در اختیار شما قرار می دهند.

شارژ اکانت اسپاتیفای

فعال سازی اکانت خریداری شده

پس از شارژ اکانت اسپاتیفای و خرید اکانت و ردیم کدهایی که مخصوص کشور US هستند، نوبت به فعال سازی و انجام تنظیمات برنامه است. در این بخش باید آی پی آمریکا را در برنامه تنظیم کرده و با این آی پی یک اکانت بسازید. پس از خرید اکانت، یک لینک برای شما ارسال می شود که با ضربه زدن بر روی آن به اکانت خود وارد شده و کد مورد نظر را وارد می کنید.

جمع بندی

 

اکانت اسپاتیفای پریمیوم، یکی از پر طرفدارترین برنامه های پخش موسیقی است که دسترسی به هزاران فایل موسیقی را برای شما میسر می کند. اگر به دنیای موسیقی علاقه مند هستید، با پرداخت هزینه های ناچیز، پخش فایل های موسیقی را با کیفیت بیشتری برای خود امکان پذیر کرده و از بهترین امکانات این برنامه بهره مند شوید. در این گزارش برخی از روش های شارژ این اکانت ها را بررسی کردیم که امیدواریم مفید واقع شوند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.