چگونه خودمان یک لوگو زیبا طراحی کنیم؟

چگونه خودمان یک لوگو زیبا طراحی کنیم؟ هر کسی که کسب و کاری را راه اندازی کند، برای شناخت و رشد نام تجاری خود به لوگو آژانس تبلیغات نکسوس احتیاج دارد. زمانی که می خواهید لوگویی را برای تجارتی طراحی کنید باید ذهنیتی درست راجب آن داشته باشید و مراحل آن را به خوبی انجام دهید، برای طراحی یک لوگو حرفه ای به فکر، زمان، خلاقیت و همکاری احتیاج است. لوگو تاثیر بسزایی در ثبت برند در ذهن مخاطبان و مشتریان دارد، از این رو طراحی لوگو از اهمیت بالایی برخوردار است پس باید این کار را به فردی مطمئن سپرد,طراحی لوگو در اصفهان آژانس تبلیغات نکسوس با قیمتی مقرون به صرفه می تواند در این زمینه به شما کمک کند. برای اینکه بدانیم چگونه خودمان یک لوگو زیبا طراحی کنیم؟ در ادامه با ما همراه باشید.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

اصلی ترین مفهوم لوگو به زبانی ساده

لوگو طرحی گرافیکی بوده که به عنوان نماد یک تجارت به شمار می رود و بیانگر هدف و شخصیت یک برند است,مانند علامت نایک و مک دونالد که برای همه شناخته شده. لوگو نشان دهنده چهره برند شماست که به مرور زمان مخاطبان و مشتریان، شما را با آن تشخیص می دهند و در آخر با اعتماد به محصولات و خدماتی که ارائه می دهید با شما ارتباط برقرار می کنند.

همچنین لوگو می تواند باعث متمایز شدن شما از رقبایتان شود, پس باید طرحی را انتخاب کنید تا تکراری نباشد و در عین حال ساده باشد و مفهوم برند شما را برساند. لوگو های ساده قابل تشخیص تر بوده و می توان در همه سایز از آن استفاده کرد.  دقت کنید که لوگو و برند باید به هم مرتبط باشند و حس اعتماد را به مشتری برسانند. دنیای طراحی لوگو آژانس تبلیغات نکسوس بسیار وسیع و بزرگ است و می توان از هر چیزی برای طراحی آن الهام گرفت, اما باید توجه داشت که به کسب و کارتان مرتب باشد.

اصول طراحی لوگو در اصفهان آژانس تبلیغات نکسوس

طراحی لوگو در اصفهان | آژانس تبلیغات نکسوس

بخش حیاتی هر کسب و کار در بازار لوگو آن است که نقش تبلیغاتی نیز دارد و دارای رقبای زیادی است. مزیت های یک لوگو در صورتی وجود دارد که طراحی آن حرفه ای باشد,در ادامه با انواعی از اصول طراحی لوگو آشنا خواهیم شد.

انتخاب طرحی ساده

یکی از اصول طراحی لوگو آژانس تبلیغات نکسوس مفهومی بودن آن است. بهترین لوگو, لوگویی بوده که به مخاطب حسی شفاف و واضح بدهد. به طور کلی می توان گفت هر چه ساده تر بهتر، زیرا سادگی تاثیر بیشتری دارد. لوگوهای شلوغ و پیچیده با فونت‌ها و عناصر تزئینی و رنگ ها باعث حواس پرتی مخاطب می شوند، اما طرح های ساده نیاز به تحقیق و کارشناسی ندارند و بیننده به راحتی می تواند مفهوم لوگو را متوجه شود.

طرحی ماندگار و بی زمان

قصد دارید که هر ساله یک لوگوی جدید طراحی کنید؟ این کار برای کسب و کار های کوچک اصلا مناسب و امکان پذیر نیست و تغییرات دائم باعث گیج و گم شدن مشتریان و مخاطبان می شود. همچنین لوگوی شما باید مدرن و بروز باشد، اما نباید آنقدر درگیر مد بوده که با گذشت زمان قدیمی به نظر بیاید، زیرا در آینده ممکن است به چشم مشتریان جدید لوگوی شما از مد افتاده به نظر برسد. فقط کافی است که از عناصر خاص و ساده استفاده کنید و همچنین رویکرد کلی لوگو مدرن باشد.

 استفاده درست از رنگ ها

لوگویی که طراحی می کنید باید جذابیت داشته باشد و از رنگ بندی هوشمندانه ای استفاده شود تا ظاهری منحصر به فرد به خود بگیرد. رنگ ها توانایی این را دارند تا احساسات افراد را بر انگیزند,به طور مثال با دیدن رنگ قرمز حس تهاجم, عشق و انرژی پیدا می کنیم,این به این معنی بوده که تجارت شما محصولات و خدماتی دارد که مخاطبان آن نسل جوان است. رنگ آبی مرتبط با هوش و دوستی است برای همان در وب سایت های شبکه اجتماعی مانند فیس بوک, تلگرام, لینکدین و غیره از آن استفاده می شود. رنگ صورتی نماد ملایمت است و به طور معمول در محصولات زنانه مانند کفش یا لباس به کار گرفته می شود. زرد نشانه امید و سلامت و تازگی بوده که حس آرامش را به افراد منتقل می کند. به همین خاطر از ترکیب رنگ هایی استفاده کنید که احساسات مشتریانتان را هدف قرار دهد.

لوگوی خود را به یاد ماندنی طراحی کنید: لوگو شرکت های بزرگ شاهکاری به یاد ماندنی هستند و در ذهن مخاطب ثبت شده اند, پس لوگویی که طراحی می کنید باید مدت‌ها در ذهن مخاطب ماندگار شود و اگر همچین اتفاقی نیفتد، لوگو نمی‌تواند وفاداری مخاطبان شما را بدست آورد. یک ترفند ساده برای طراحی لوگو به یاد ماندنی این است که اول از همه مفهوم منحصر به فردی داشته باشد. مفهوم طرح منحصر به فرد این است که در گذشته کسی از آن استفاده نکرده باشد. به طور مثال لوگوی نایکی بسیار خاص و ساده بوده و هیچ شرکت ورزشی در گذشته و پس از آن از این لوگو استفاده نکرده. لوگوی کوکاکولا و مک دونالد و پپسی هم مثال‌های خوبی از طرح‌های منحصر به فرد هستند. اگر قصد طراحی لوگویی به یاد ماندنی دارید تنها می توانید به طراحان گرافیک ماهر مراجعه کنید.

بهترین شرکت طراحی لوگو در اصفهان آژانس تبلیغات نکسوس

بهترین شرکت طراحی لوگو در اصفهان  | آژانس تبلیغات نکسوس

طراحی لوگو آژانس تبلیغات نکسوس از اهمیت بالایی برخوردار است و اگر صاحب کسب و کار و حرفه ای هستید و قصد معرفی آن به عموم را دارید, در ابتدا باید یک لوگو مفهومی طراحی کنید. لوگویی که انتخاب می کنید معرف حرفه و شخصیت کسب و کار شماست. اما برای طراحی لوگو به هرکسی نمی توان اعتماد کرد و در این زمینه به یک تیم حرفه ای نیاز است. طراحی لوگو حرفه ای بسیار ضروری است و برای این کار نیازمند تیمی حرفه ای هستید تا در این زمینه به شما کمک کند.

در اصفهان طراحان خوب و با تجربه و خلاق تا به الان توانسته اند نظرات بسیار خوبی از مشتریان و شرکت ها  در زمینه طراحی و ساخت لوگو جمع آوری  کنند. همچنین برای طراحی لوگوی خود نیاز به مراجعه حضوری ندارید, زیرا شرکت های معتبر زیادی هستند که به طور آنلاین این کار را برای شما انجام می دهند.  البته قبل از هر چیزی باید از بهترین شرکت طراحی لوگو در اصفهان نیز مطمئن شوید. همان طور که گفته شد طراحی لوگو از اهمیت بالایی برخوردار است و همچنین نقش تبلیغاتی نیز دارد. اما چیزی باید به آن توجه کنید این است که تا حد امکان لوگوی شما باید ساده و مفهومی باشد. شرکت نکسوس با تیم حرفه ای خود با تلفیق هنر و تبلیغات می تواند در زمینه طراحی لوگو به شما کمک کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.