بهترین رم گوشی از نگاه تکنولایف، 7 برند برتر بازار

اگرچه این روزها بیشتر تلفن‌های هوشمند با حافظه‌های داخلی بالا در اختیار کاربران قرار می‌‌گیرند، اما کارت حافظه همچنان یکی از پرفروش‌ترین لوازم جانبی موبایل در بازار است و انواع مختلفی از آن با ظرفیت‌های مختلف، توسط کمپانی‌های کوچک و بزرگ به بازار عرضه می‌شود. اگر قصد خرید بهترین رم گوشی را دارید، با ما همراه شوید تا بهترین برندهای بازار را به شما معرفی کنیم.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

بهترین برندهای رم گوشی

تعداد شرکت‌هایی که در زمینه تولید کارت حافظه گوشی فعالیت دارند، بسیار بالاست و این تنوع زیاد می‌تواند موجب سردرگمی کاربران در انتخاب محصول درست شود. به همین بهانه، در ادامه می‌خواهیم بهترین برندهای رم گوشی را به شما معرفی کنیم تا در کمترین زمان، بتوانید مناسب‌ترین انتخاب را داشته باشید.

سن دیسک

یکی از بهترین برندهای رم گوشی که سال‌هاست به عنوان برترین سازنده شناخته می‌شود، سن دیسک است. بسته به سرعت و عملکرد، محصولات این شرکت در خانواده‌های مختلفی مثل Extreme و Extreme Pro یا Ultra و … تولید شده و برچسب قیمتی هرکدام از آن‌ها نیز کاملا متفاوت است.

در این میان، سری Extreme Pro با داشتن یکی از بهترین عملکردها در بنچمارک‌های مختلف، گزینه‌ای ایده‌آل برای ضبط ویدیوهای 4K، ویدیوهای با نرخ فریم بالا و اجرای اپلیکیشن‌های مختلف به حساب می‌‌آیند. اگر برای خرید یکی از بهترین رم های گوشی می‌خواهید هزینه کمتری پرداخت کنید، می‌توانید سراغ سری Extreme بروید. محصولات سری Ultra با عملکرد عالی و بهره‌گیری از جدیدترین تکنولوژی‌های ساخت سن دیسک، در دسته محصولات اقتصادی این کمپانی آمریکایی قرار می‌گیرند و می‌توانند سرعتی بالا و آسوده‌خاطره از حفظ اطلاعات در استفاده طولانی‌مدت را برای شما به ارمغان بیاورند. برای افرادی که به دنبال محصولی کارآمد برای استفاده در دوربین‌های مداربسته هستند نیز سری High Endurance با مقاومت عالی موقع ضبط ویدیو در طولانی‌مدت، بهترین انتخاب خواهد بود.

لکسار

لکسار به عنوان یکی دیگر از بهترین برندهای رم گوشی در بازار، اکثر محصولات خود را با تمرکز روی ضبط و ذخیره انواع تصاویر و ویدیوها تولید می‌کند و این یعنی سرعت نوشتن اطلاعات در کارت های حافظه آن بسیار بالاست. محصولات سری Professional 1066x این شرکت با بهره‌مندی از استانداردهای V30 و A2، عملکردی فوق‌العاده در ذخیره انواع اطلاعات داشته و با حجم‌های مختلفی از جمله 64، 128، 256 و 512 گیگابایت تولید می‌شود تا کاربران بتوانند متناسب با نیاز خود، حافظه دلخواه را انتخاب کنند.

سرعت خواندن و نوشتن اطلاعات در این کارت حافظه، به‌ترتیب به 160 و 120 مگابایت بر ثانیه می‌رسد. اگر در کنار ضبط ویدیوهای 4K به کارت حافظه‌ای با سرعت بسیار بالا برای کارهایی مانند اجرای بازی‌های سنگین نیاز دارید، محصولات لکسار با برچسب قیمتی معقول و ارزش خرید بالا می‌توانند گزینه‌ای مناسب باشند.

پی ان وای

در ادامه لیست بهترین رم گوشی به برند مشهور PNY می‌رسیم؛ شرکتی قدیمی که محصولات آن با کیفیت ساخت بالا، سرعت عالی و مقاومت بسیار خوب، همیشه فروش بالایی داشته‌اند. سری Premier-X با بهره‌مندی از استاندارد UHS-I3 و توانایی دستیابی به سرعت خواندن 100 مگابایت بر ثانیه به فروش می‌رسد تا کاربران بتوانند عملکرد عالی را تجربه کنند. استاندارد A1 به کاربران این اطمینان را می‌دهد که بتوانند اپلیکیشن‌های را مستقیما از روی کارت حافظه و با سرعتی بالا اجرا کنند. به علاوه، برای ضبط ویدیوهای 1080p و 4K نیز خبری از افت سرعت نخواهد بود. اگر از طرفداران این برند هستید و می‌خواهید کارت حافظه‌ای با سرعت بالاتر را تهیه کنید، سری Pro Elite که در حجم‌های 128 و 256 گیگابایت عرضه می‌شود، انتخاب خوبی خواهد بود

تیم گروپ

برای کاربرانی که به دنبال یک کارت حافظه باکیفیت از برندی معتبر هستند، TeamGroup شروع خوبی است. در میان محصولات این شرکت قدیمی، سری Elite با استاندارد سرعت UHS-I3 را می‌توان بهترین رم برای گوشی معرفی کرد. سرعت خواندن داده‌ها در این کارت حافظه، به 100 مگابایت بر ثانیه می‌رسد و دارا بودن استانداردهای دیگر مانند V30 و A1 به کاربران اطمینان می‌دهد که بتوانند بازی‌‌ها را با سرعتی بالا روی کارت حافظه اجرا کرده و انواع ویدیوهای 4K را روی رم ذخیره کنند.

سیلیکون پاور

شرکت مشهور سیلیکون پاور که در زمینه تولید هاردهای اکسترنال، فلش مموری و سایر لوازم جانبی شهرت زیادی دارد، بهترین رم گوشی موبایل را هم در سبد محصولات خود دارد. سری Elite از کارت های حافظه سیلیکون پاور که بیشتر با ظرفیت‌های پایین تولید می‌شود، در کنار قیمت رقابتی، عملکردی بسیار عالی در انتقال اطلاعات داده‌ها دارند. این کارت‌های حافظه ضامن کامل در برابر آب، گردوغبار، دما و ایکس-ری داشته و سرعت خواندن اطلاعات در آن‌ها به حداکثر 100 مگابایت بر ثانیه می‌رسد.

سامسونگ

سامسونگ علاوه بر اینکه یکی از بزرگترین تولیدکنندگان گوشی‌های موبایل در جهان است، در زمینه تولید کارت حافظه هم حرف‌های زیادی برای گفتن داشته و یکی از بهترین‌ها به حساب می‌آید. محصولات سری Evo Plus، از کارت‌های حافظه اقتصادی و در عین حال بسیار باکیفیت موجود در بازار هستند که با ظرفیت‌های مختلف تولید می‌شوند و سرعت خواندن اطلاعات در آنها می‌تواند به 130 مگابایت بر ثانیه هم برسد. رم های سامسونگ برای ذخیره تصاویر، ویدیو و موسیقی بسیار عالی هستند، ولی شاید به اندازه سایر گزینه‌های این لیست نتوانند در زمینه ضبط ویدیوهای 4K، شما را همراهی کنند. در این میان، سری Pro Plus با داشتن تمام ویژگی‌های مربوط به استانداردهای سرعت V30 و A2، گزینه‌ای ایده‌آل برای افراد حرفه‌ای به حساب می‌آید.

اگرچه انواع مختلف کارت‌های حافظه با گوشی‌های مختلف سازگاری کامل دارند و عملا، برند اهمیتی در کارایی نخواهد داشت، ولی اگر به دنبال بهترین رم برای گوشی سامسونگ، شاید بد نباشد که سراغ محصولات همین شرکت برای ذخیره‌سازی اطلاعات بروید.

ای دیتا

ای دیتا جزو کمپانی‌های شناخته‌شده‌ای است که انواع بهترین رم برای گوشی سامسونگ، شیائومی، هواوی و دیگر برندهای موجود در بازار را با قیمتی بسیار مناسب تولید می‌کند. محصولات این شرکت معمولا با گارانتی مادام‌العمر به فروش می‌رسند تا کاربران در مورد کیفیت و البته پشتیبانی آن‌ها، کاملا مطمئن باشند. سری Premier، یکی از محبوب‌ترین خانواده کارت‌های حافظه ای دیتا است که می‌توان آن‌ها را با ظرفیت‌های مختلف با سرعت‌های متفاوت خریداری کرد.

حرف آخر

معرفی بهترین رم گوشی، کار آسانی نیست چرا که شرکت‌های زیادی در زمینه تولید کارت حافظه فعالیت داشته و محصولات بسیار باکیفیتی را هم روانه بازار می‌کنند. به همین دلیل، ما تلاش کردیم تا بهترین برندهای رم گوشی را به شما معرفی کنیم. اگر می‌خواهید بهترین تجربه از خرید را داشته باشید، حتما به فاکتورهای دیگری مانند استانداردها، سرعت نوشتن و خواندن اطلاعات، مقاومت و … در کنار حجم حافظه توجه داشته باشید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.