سامسونگ پلاگین های LockStar، Edge Lighting Good Lock را به روز می کند

Good Lock اخیراً از مرز 100 میلیون دانلود عبور کرده است که بخشی از آن به دلیل در دسترس بودن این برنامه در کشورهای بیشتری در چند ماه گذشته است و در روزهای اخیر همزمان با عرضه One UI 6 سامسونگ، به‌روزرسانی‌های منظم را دریافت کرده است.

برخی از این به‌روزرسانی‌ها ویژگی‌های جدیدی را به ارمغان می‌آورند که از Android 14/One UI 6 بهره می‌برند، در حالی که برخی دیگر رفع باگ‌ها و بهبودهایی را در ویژگی‌های موجود به ارمغان می‌آورند، و به‌روزرسانی‌هایی که این هفته برای Good Lock منتشر شد، در کمپ دوم قرار می‌گیرند.

به‌روزرسانی جدیدی برای پلاگین‌های LockStar و Edge Lighting+ Good Lock در فروشگاه گلکسی در دسترس است. با توجه به تغییرات LockStar، آخرین نسخه (6.0.0.5) مشکلی را برطرف می کند که گهگاه از دسترسی کاربر به تنظیمات ویجت های صفحه قفل جلوگیری می کند و عملکرد برنامه را بهبود می بخشد.

در همین حال، به‌روزرسانی Edge Lighting+ (6.0.00.4)، برای رفع مشکلی منتشر شده است که باعث شده بود برنامه ویژگی‌هایی را به کاربران نشان دهد که در دستگاه‌هایشان پشتیبانی نمی‌شوند. همچنین خطاهای متنی را اصلاح می کند – این بخش از تغییرات گیج کننده است، اما احتمالاً به خطاهای اعلان که هنگام دریافت پیام های متنی جدید رخ می دهد اشاره دارد.

این به‌روزرسانی‌ها برای LockStar و Edge Lighting+ را می‌توانید از فروشگاه گلکسی یا با فشار دادن دکمه به‌روزرسانی در کنار افزونه‌های داخل Good Lock دانلود کنید.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.