Galaxy Enhance-X روی برخی از گوشی‌های گلکسی M و F با One UI 6 کار می کند

لیست گوشی‌های گلکسی که به اندروید 14/One UI 6 به‌روزرسانی می‌شوند، هر روز طولانی‌تر می‌شود (حتی اگر برخی از کاربران منتظر بمانند). سامسونگ گوشی های مقرون به صرفه، میان رده و پرچمدار را به یکباره به روز می کند و در روزهای اخیر، برخی از گوشی های سری گلکسی M و گلکسی اف این شرکت، One UI 6 را در بازارهای منتخب دریافت کرده اند.

و با One UI 6، برخی از گوشی های Galaxy M و Galaxy F احتمالاً از برنامه Galaxy Enhance-X سامسونگ پشتیبانی خواهند کرد. Galaxy Enhance-X یک ابزار ویرایش تصویر و ویدیو با هوش مصنوعی است که تا زمانی که One UI 6 آمد و پشتیبانی از گلکسی A33، گلکسی A34، گلکسی A53 و گلکسی A54 را به گوشی‌های پرچمدار سامسونگ اختصاص داد، منحصر به فرد بود.

Enhance-X روی گلکسی M33، گلکسی M34/F34 و گلکسی M54/F54 اجرا می شود

از آنجایی که گوشی‌های گلکسی ام و گلکسی اف نسخه‌های حذف‌شده گوشی‌های گلکسی A هستند، اما تقریباً همیشه از پردازنده یکسانی استفاده می‌کنند، Galaxy Enhance-X پس از به‌روزرسانی باید روی Galaxy M33، Galaxy M34/F34 و Galaxy M54/F54 کار کند. به One UI 6. با این حال، مشخص نیست که آیا گلکسی M53 می تواند آن را اجرا کند، زیرا تراشه اگزینوس گلکسی A53 را با تراشه مدیاتک تعویض می کند.

شما می‌توانید برنامه را دانلود کنید تا بررسی کنید که آیا این برنامه روی گوشی شما کار می‌کند یا خیر.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.