برنامه Galaxy Enhance-X را می توان در گلکسی A33 استفاده کرد

تعداد بیشتری از گوشی‌های هوشمند گلکسی این هفته به‌روزرسانی One UI 6 (اندروید 14) را دریافت می‌کنند، از جمله چند گوشی سری گلکسی A. گلکسی A33 یکی از این گوشی‌ها است و اکنون که رابط کاربری One UI 6 را دریافت کرده، از اپلیکیشن Galaxy Enhance-X سامسونگ پشتیبانی می‌کند.

Galaxy Enhance-X از هوش مصنوعی برای بهبود تصاویر و ویدیوها استفاده می کند و چندین ویژگی جدید را به دست آورده است که روی دستگاه های گلسی دارای Android 14/One UI 6 کار می کند.

سامسونگ همچنین اعلام کرده بود که برای Galaxy A34 و Galaxy A54 با One UI 6 عرضه می شود. ، اما این برنامه بر روی سایر تلفن های سری A با وجود اینکه سامسونگ به طور رسمی ادعا نمی کند که این کار را انجام می دهد کار می کند.

هر دو گلکسی A33 و گلکسی A53 اکنون از Galaxy Enhance-X پشتیبانی می کنند و گلکسی A73 نیز باید از آن پشتیبانی کند. این امکان وجود دارد که سایر گوشی‌های هوشمند گلکسی A نیز پس از به‌روزرسانی به One UI 6 بتوانند آن را اجرا کنند، و می‌توانید با جستجوی Galaxy Enhance-X در فروشگاه Galaxy و بررسی اینکه آیا آن را به شما پیشنهاد می‌کند، بررسی کنید که آیا این مورد برای گوشی شما صادق است یا خیر.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.