واتساپ به زودی امکان اتصال و چت از طریق نام کاربری را ارائه می دهد

طبق گزارش‌ها، پلتفرم پیام‌رسانی فوری واتس‌اپ متعلق به متا در حال کار بر روی یک ویژگی نام کاربری جدید است. انتظار می رود این ویژگی به کاربران اجازه دهد تا افراد دیگر را با نام کاربری خود جستجو کنند.

نکات برجسته

  • طبق گزارش‌ها، واتس‌اپ در حال کار بر روی یک ویژگی نام کاربری جدید است.
  • این ویژگی به احتمال زیاد به کاربران امکان می دهد افراد دیگر را با نام کاربری خود جستجو کنند.
  • انتظار می رود که نیاز به اشتراک گذاری شماره تلفن های شخصی را از بین ببرد.

بر اساس نشریه معروف WABetaInfo، نوار جستجوی واتساپ به احتمال زیاد به کاربران اجازه می دهد تا کاربران دیگر را با نام کاربری خود جستجو کنند و نیازی به اشتراک گذاری شماره تلفن های شخصی را از بین ببرد.

توجه به این نکته مهم است که انتخاب نام کاربری کاملا اختیاری است و کاربران همیشه این آزادی را دارند که هر زمان که بخواهند نام کاربری فعلی خود را حذف کنند.

انتظار می‌رود که امکان جستجوی نام‌های کاربری با ایجاد امکان ارتباط و اتصال افراد بدون فاش کردن شماره تلفن خود، حریم خصوصی کاربران را افزایش دهد.

علاوه بر این، این ویژگی احتمالاً با از بین بردن لزوم تبادل صریح شماره تلفن، فرآیند ارتباط با دوستان، خانواده یا افراد دیگر را ساده‌تر می‌کند. همچنین، برخی از کاربران ممکن است در ابتدا از طریق نام کاربری در تعامل با مخاطبین جدید یا ناآشنا احساس راحتی بیشتری داشته باشند.

در این گزارش آمده است که ویژگی جستجوی کاربران با نام کاربری آنها در حال حاضر در دست توسعه است و انتظار می‌رود در به‌روزرسانی آینده این برنامه در دسترس قرار گیرد.

معرفی Chat Lock در واتساپ

اخیراً واتساپ یک ویژگی کد مخفی را برای چت های قفل شده اعلام کرده است. هدف این ویژگی کمک به کاربران برای محافظت بهتر از مکالمات حساس خود است.

با استفاده از ویژگی کد مخفی، می‌توانید یک رمز عبور منحصر به فرد متفاوت از آنچه برای باز کردن قفل گوشی هوشمند خود استفاده می‌کنید تعیین کنید تا به چت‌های قفل شده خود لایه‌ای از حریم خصوصی بدهید.

همچنین، می توانید پوشه Locked Chats را از لیست چت خود پنهان کنید تا فقط با تایپ کد مخفی در نوار جستجو، آنها را پیدا کنید. علاوه بر این، اگر چت جدیدی وجود دارد که می‌خواهید آن را قفل کنید، اکنون می‌توانید به جای بازدید از تنظیمات چت، آن را برای قفل کردن طولانی فشار دهید.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.