قابلیت کد مخفی واتساپ برای قفل کردن چت ها برای همه

واتساپ از امروز یک ویژگی امنیتی جدید در تمام پلتفرم ها دریافت می کند. طی چند هفته گذشته، متا گزینه قفل کردن چت‌ها را پشت یک کد مخفی در نسخه‌های بتا این برنامه برای اندروید و iOS برای کاربران منتخب آزمایش کرده است.

اپلیکیشن واتساپ اوایل سال جاری قابلیت قفل چت را معرفی کرد و به کاربران این امکان را می داد که چت ها را از لیست چت ها مخفی کنند. اکنون، چت ها را می توان در پشت یک کد مخفی که با رمز عبور یا کد استفاده شده برای باز کردن قفل دستگاه متفاوت است، قفل و ایمن کرد.

استفاده از کد مخفی پوشه Locked Chats را از لیست چت برای حفظ حریم خصوصی بیشتر پنهان می کند و کاربران باید برای دسترسی به چت های قفل شده کد را در نوار جستجو تایپ کنند. لازم نیست کدهای مخفی مانند رمزهای عبور معمولی حروف عددی باشند، ایموجی ها نیز پذیرفته می شوند.

واتساپ همچنین قابلیت قفل کردن چت‌ها را با فشار دادن طولانی یک چت در لیست چت، یکی دیگر از ویژگی‌هایی که قبلاً در نسخه بتا این برنامه آزمایش کرده بود، ارائه می‌کند. مانند هر به‌روزرسانی واتساپ، این آپدیت با گذشت هفته‌ها در دستگاه‌های بیشتری ظاهر می‌شود – فقط به‌روزرسانی برنامه از فروشگاه Play (یا اپ استور iOS) کافی نخواهد بود، زیرا به یک تغییر سمت سرور قبل از اینکه عملکرد واقعا قابل استفاده باشد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.