به زودی می توانید Quiet mode اینستاگرام را برای روزهای خاصی فعال کنید

اینستاگرام متعلق به متا اوایل سال جاری حالت آرام (Quiet mode) را معرفی کرد تا به کاربران کمک کند تمرکز کرده و آنها را تشویق کند تا با دوستان و فالوورهای خود مرزبندی کنند. این ویژگی از زمان راه‌اندازی خود در بین کاربران بسیار محبوب شده است. اکنون، به نظر می رسد اینستاگرام در حال تلاش برای بهبود حالت Quiet است.

نکات برجسته

  • اینستاگرام اوایل سال جاری حالت آرام خود را معرفی کرد.
  • حالت ساکت به شما این امکان را می دهد که هر روز در بازه زمانی که انتخاب می کنید، اعلان های اینستاگرام خود را به طور خودکار متوقف کنید.
  • اکنون اینستاگرام در حال کار بر روی قابلیتی است که به کاربران اجازه می دهد انتخاب کنند چه روزی حالت آرام را فعال کنند.

محقق اپلیکیشن الساندرو پالوزی در X (توئیتر سابق) فاش کرد که اینستاگرام در حال کار بر روی یک ویژگی جدید برای حالت آرام خود است که به احتمال زیاد به کاربران امکان می دهد انتخاب کنند چه روزهایی این حالت را فعال کنند.

برخی از افراد ممکن است روزهای شلوغ تری داشته باشند یا دوره های خاصی داشته باشند که به تمرکز بیشتر و تعامل کمتر با رسانه های اجتماعی نیاز دارند. اجازه دادن به کاربران برای تنظیم حالت آرام در روزهای خاص، احتمالاً به آنها این امکان را می دهد که استفاده از اینستاگرام را با نیازهای در حال تغییر خود تطبیق دهند.

Quiet mode اینستاگرام چیست؟

حالت ساکت به شما این امکان را می دهد که هر روز در بازه زمانی که انتخاب می کنید، اعلان های اینستاگرام خود را به طور خودکار متوقف کنید. تنظیم پیش فرض هر شب از ساعت 11 شب تا 7 صبح است. با این حال، می توانید این ساعت ها را ویرایش کنید.

وقتی در حالت ساکت هستید، همچنان می توانید از اینستاگرام استفاده کنید و پیام ارسال و دریافت کنید. وضعیت فعالیت شما به “در حالت بی صدا” تغییر می کند و نقطه سبز فعال به نماد ماه تغییر می کند. افرادی که به شما پیام می دهند یک پاسخ خودکار دریافت می کنند که توضیح می دهد در این مدت از پیام های آنها مطلع نخواهید شد.

وقتی حالت بی صدا به پایان می رسد، خلاصه ای از اعلان ها یا پیام های جدیدی را که در حالت بی صدا دریافت کرده اید، دریافت خواهید کرد.

چگونه حالت آرام اینستاگرام را روشن یا خاموش کنیم؟

  • مرحله 1: برنامه اینستاگرام را باز کنید.
  • مرحله 2: روی عکس نمایه خود در پایین سمت راست ضربه بزنید تا به نمایه خود بروید.
  • مرحله 3: اکنون روی سه خط افقی در بالا سمت راست ضربه بزنید.
  • مرحله 4: گزینه Settings and privacy را انتخاب کنید.
  • مرحله 5: روی گزینه Notifications ضربه بزنید.
  • مرحله 6: اکنون، حالت آرام را انتخاب کنید.
  • مرحله 7: اکنون می توانید روی دکمه کنار حالت آرام ضربه بزنید تا آن را روشن یا خاموش کنید.
منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.