یوتیوب «Playables» را برای مشترکین پرمیوم راه اندازی کرد

مدت کوتاهی پس از اینکه یوتیوب محدود کردن مسدودکننده‌های تبلیغات را اعلام کرد، این پلتفرم برنامه‌هایی را برای بهبود سرویس پرمیوم پولی خود به اشتراک گذاشت تا مردم را تشویق کند که شروع به پرداخت برای YouTube کنند. بنابراین، به نوعی، نه تنها تبلیغات را نادیده می گیرید، بلکه به برخی از ویژگی های جالب نیز دسترسی پیدا می کنید.

Playables ظاهراً یکی از آن ویژگی‌ها است و طبق گزارش‌ها، اکنون برای مشتریان پولی عرضه می‌شود. Playables یک بخش مستقل در برنامه یوتیوب یا وب سایت دسکتاپ شما است که به شما امکان می دهد بازی های آرکید انجام دهید. برخی از کاربران پرمیوم اکنون اعلان‌هایی از یوتیوب دریافت می‌کنند که می‌گویند اکنون می‌توانند Playables را از طریق تنظیمات فعال کنند.

هنگامی که به تب Playables اجازه دهید، می توانید یکی از 37 بازی موجود در حال حاضر را شروع کنید که یکی از آنها Angry Birds Showdown است. بهترین بخش این است که شما نیازی به دانلود چیزی ندارید – همه بازی ها در مرورگر دسکتاپ یا برنامه یوتیوب تلفن همراه اجرا می شوند.

ما رویکرد مشابهی را از نتفلیکس دیدیم، اما هنوز باید ببینیم که آیا این رویکرد به خوبی انجام می شود یا خیر. در واقع، حتی یوتیوب نیز در مورد آن مطمئن نیست، بنابراین می گوید این سرویس تا 28 مارس 2024 در دسترس خواهد بود و احتمالا تصمیم خواهد گرفت که آیا جدول Playables را پس از آن حفظ کند یا خیر.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.