بهترین شرکت طراحی سایت چه خدماتی ارائه می دهد؟

زمانی که فضای وب در سال ۱۹۹۱ میلادی آغاز به کارکرد اولین سایت در جهان با نام سرن در فضای وب ایجاد شد. وب‌سایت سرن تنها مبتنی بر متن بود و با سایت‌های امروزی تفاوت‌های زیادی داشت. شاید آن روزها کسی فکرش را نمی‌کرد فضای وب به‌سرعت پیشرفت کند، تا جایی که امروزه بسیاری از فعالیت‌های روزمره به آن متکی است و افراد زیادی با استفاده از آن کسب درآمد می‌کنند. با پیشرفت تکنولوژی زبان‌های برنامه‌نویسی هم پیشرفت‌های چشمگیری کردند و طراحان وب‌سایت با استفاده از آنها سایت‌های زیادی را با ویژگی‌های مختلف ایجاد کردند. امروزه طراحی یک وب‌سایت فروشگاهی، شرکتی، تجاری یا شخصی مانند قبل نیست، در ابتدای پیدایش فضای وب، سایت‌ها هیچ جذابیتی نداشتند. وب‌سایت‌ها در آن دوران از یک صفحه سیاه تشکیل شده بودند که فقط چند مونو پیکسل در آن وجود داشت؛ اما اکنون برای طراحی یک وب‌سایت حرفه‌ای از ابزارهای مختلفی نظیر تم، فونت، عکس‌های پس‌زمینه، قالب‌ها و سایه‌های CSS3 استفاده می‌شود.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

اگر قصد دارید برای طراحی وب‌سایت کسب‌وکار خود از خدمات شرکت طراحی سایت استفاده کنید باید بدانید که طراحی یک وب‌سایت مجهز یک چالش بزرگ برای صاحبان کسب‌وکارها است. اگر وب‌سایت اینترنتی شما به‌درستی طراحی نشده باشد و چیدمان و تم‌های آن دچار بی‌نظمی باشد میزان مشتریان وب‌سایت شما کاهش پیدا می‌کند و شما نمی‌توانید سودی از فعالیت خود کسب کنید. زیرا مشتریان شما بعد از مراجعه به وب‌سایت به‌خاطر بی‌نظمی‌های موجود در وب‌سایت دچار سردرگمی می‌شوند و سریعاً وب‌سایت شما را ترک می‌کنند؛ بنابراین بهتر است طراحی وب‌سایت خود را به یک شرکت طراحی سایت معتبر بسپارید تا طراحان سایت یک وب‌سایت اینترنتی منظم، کارآمد، زیبا و حرفه‌ای را برای شما طراحی کنند. صاحبان کسب‌وکارها با اهداف مختلف نظیر حضور برند خود در نتایج گوگل، اطلاع‌رسانی خبرهای مرتبط با کسب‌وکار خود به مشتریان و به نمایش گذاشتن محصولات و خدمات به یک شرکت طراحی سایت مراجعه می‌کنند. یک وب‌سایت اینترنتی خوب و کاربرپسند به شما کمک می‌کند تا میزبان خوبی برای مشتریانتان در فضای وب باشید. در ادامه این مقاله از سایت بهیدو  شرکت طراحی سایت در اصفهان همراه ما باشید تا خدمات شرکت طراحی سایت را برای شما بیان کنیم:

خدمات بهترین شرکت طراحی سایت

طراحی سایت با وردپرس

یکی از خدمات شرکت طراحی سایت، انجام طراحی وب‌سایت با استفاده از وردپرس است. امروزه ۳۸ درصد از صاحبان وب‌سایت‌ها برای طراحی سایت خود از وردپرس استفاده کردند (از هر 3 سایت یک سایت با استفاده از وردپرس طراحی شده است) اما وردپرس چیست و چرا تا این اندازه محبوب است. به‌طورکلی وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) و متن‌باز است که طراحان سایت با استفاده از آن می‌توانند بدون نیاز به کدنویسی تولید محتوا کنند و وب‌سایت‌های مختلف را طراحی کنند یا توسعه بدهند. خوب است بدانید سیستم مدیریت محتوا یا CMS یک نرم‌افزار تحت وب است که به کاربران خود این امکان را می‌دهد که بدون نیاز به کدنویسی محتوای وب‌سایت خود را مدیریت کنند. CMS تمام زیرساخت‌های لازم برای طراحی سایت را یکجا جمع کرده تا کاربران بتوانند روی بخش‌های قابل‌مشاهده سایت یا Front End تمرکز کنند. به‌عبارت‌دیگر وردپرس به‌گونه‌ای طراحی شده است که حتی بدون داشتن مهارت کافی در این زمینه هم می‌توانید وب‌سایت خود را طراحی کنید.یکی دیگر از دلایل محبوبیت وردپرس در میان طراحان سایت این است که وردپرس کاملاً رایگان است.

طراحی سایت با php

زبان برنامه‌نویسی php یک‌زبان اسکریپت‌نویسی متن‌باز و سمت سرور  است که قدمت آن به سال ۱۹۹۴ میلادی بازمی‌گردد. ازآنجایی‌که یادگیری و اجرای زبان برنامه‌نویسی php بسیار آسان است بسیاری از شرکت‌های طراحی سایت از آن برای طراحی وب‌سایت‌های مختلف و طراحی سایت اختصاصی استفاده می‌کنند.  زبان برنامه‌نویسی php  بسیار تخصصی‌تر و پیچیده‌تر از سایر زبان‌های برنامه‌نویسی نظیر پایتون است، این زبان حتی می‌تواند با زبان برنامه‌نویسی html ترکیب شود و کارایی بیشتری را در اختیار برنامه‌نویسان قرار دهد. زبان برنامه‌نویسی php معمولاً برای قسمت بک‌اند و پردازشی وب‌سایت مورداستفاده قرار می‌گیرد و نمی‌توان از آن برای طراحی ظاهر وب‌سایت استفاده کرد. این زبان برنامه‌نویسی جزو محبوب‌ترین زبان‌های برنامه‌نویسی در میان طراحان سایت به شمار می‌رود به همین دلیل یکی از مهم‌ترین خدمات شرکت طراحی سایت است.

طراحی سایت فروشگاهی و شرکتی

همان‌طور که پیش از گفتیم امروزه بسیاری از کسب‌وکارها برای جذب مشتری بیشتر و معرفی محصولات خود در فضای وب از خدمات شرکت طراحی سایت استفاده می‌کنند. محبوبیت وب‌سایت‌های فروشگاهی و شرکتی آن‌قدر زیاد است که به‌ندرت می‌توانید کسب‌وکاری را پیدا کنید که از این بستر ایجاد شده استفاده نکند. چراکه درصد زیادی از مشتریان برای خرید محصولات موردنیاز خود و یا استفاده از خدمات مختلف از اینترنت استفاده می‌کنند. تمامی این موارد دست‌به‌دست هم داده تا طراحی وب‌سایت‌های فروشگاهی و شرکتی را به یکی از پرمتقاضی‌ترین خدمات شرکت طراحی سایت تبدیل کند. به این نکته توجه داشته باشید که طراحی سایت فروشگاهی با طراحی سایت شرکتی متفاوت است و نمی‌توان آنها را در یک گروه گنجانید.

بهترین شرکت طراحی سایت در اصفهان

احتمالاً زمانی که بهترین شرکت طراحی سایت در اصفهان را داخل گوگل سرچ کردید با سایت‌های مختلفی آشنا شدید که خدمات متنوعی را به مخاطبان خود عرضه می‌کردند. سؤالی که اکنون ایجاد می‌شود این است که کدام یک از این وب‌سایت‌ها حرفه‌ای‌تر و کارآمدتر است و می‌توان برای انجام خدمات طراحی سایت از آن استفاده کرد. خوشبختانه باید به شما بگوییم که جستجوی شما برای پیداکردن بهترین شرکت طراحی سایت در اصفهان به پایان رسیده است. ما در تیم بهیدو با کادر مجرب و باتجربه خود آماده هستیم تا تمامی سفارش‌های شما در زمینه خدمات طراحی سایت را انجام دهیم. ما در تیم بهیدو از سال ۱۳۹۵ کار خود را آغاز کردیم و توانستیم با تیم حرفه‌ای و باتجربه خود رضایت بسیاری از مشتریان خود را کسب کنیم؛ بنابراین اگر به خدمات طراحی وب‌سایت فروشگاهی و شرکتی، طراحی وب‌سایت تجاری، سئو سایت و طراحی وب‌سایت آموزشی نیاز دارید همین حالا با کارشناسان حرفه‌ای و خوش‌سلیقه ما در تیم بهیدو تماس بگیرید.

 سخن آخر

زمانی که یک فرد می‌خواهد کسب‌وکاری خود را به شکل سنتی  ایجاد کند باید یک مغازه اجاره کند یا بخرد سپس برای جذابیت بیشتر مغازه و جلب‌توجه مشتری تغییراتی را در آن ایجاد کند به‌عنوان‌مثال یک دکور زیبا  پیاده‌سازی کند، از ویترین استفاده کند، از اکسسوری و وسایل تزیینی استفاده کند و تبلیغاتی را برای جذب مشتری انجام دهد. این فرایند شباهت زیادی به ایجاد یک کسب‌وکار اینترنتی دارد. فردی که می‌خواهد یک کسب‌وکار اینترنتی ایجاد کند در گام اول باید یک وب‌سایت اینترنتی ایجاد کند به همین دلیل باید از خدمات شرکت طراحی سایت استفاده کند. در گام بعدی کارشناس طراحی سایت برای جلب‌توجه مشتری و افزایش فروش سایت باید از ابزارهای مختلفی برای ارتقا سایت و طراحی یک وب‌سایت زیبا و جذاب استفاده کند. اگر خدمات شرکت طراحی سایت کاملاً دقیق و حرفه‌ای انجام شود کسب‌وکار شما همیشه چند قدم از سایر رقبا جلوتر خواهد بود و شما می‌توانید جایگاه ویژه‌ای را در فضای وب پیدا کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.