با جدول زمانی انتشار One UI 6 اخیراً منتشر شده هیجان زده نشوید!

هر سال، سامسونگ یک به‌روزرسانی بزرگ جدید اندروید و رابط کاربری One UI را برای دستگاه‌های گلکسی منتشر می‌کند و معمولاً نقشه‌ای را با بازه‌های زمانی تخمینی انتشار به‌روزرسانی برای همه تلفن‌ها و تبلت‌های گلکسی واجد شرایط منتشر می‌کند. نقشه راه در اپلیکیشن Samsung Members منتشر شده است و سامسونگ در بیشتر موارد به برنامه‌ریزی پایبند بوده و حتی می‌تواند به‌روزرسانی‌ها را زودتر از موعد برای برخی دستگاه‌ها ارائه کند.

اخیراً چیزی شبیه نقشه راه اندروید 14 و One UI 6 در انجمن های انجمن سامسونگ توسط یکی از مدیران انجمن منتشر شده است. این یک نقشه راه بسیار دقیق است که تاریخ انتشار دقیق آن برای به‌روزرسانی پایدار One UI 6 برای دستگاه‌های مختلف Galaxy واجد شرایط ذکر شده است و به نظر می‌رسد بسیاری از مردم را هیجان زده کرده است.

اما آیا این نقشه راه دقیق است؟ خوب، برای ناامید شدن آماده شوید: اینطور نیست.

نقشه راه رسمی One UI 6 هنوز یک راز است

پستی که تاریخ انتشار در آن ذکر شده بود از انجمن های سامسونگ حذف شده است و تاریخ ها نیز به وضوح نادرست بودند. برای مثال، طبق آن نقشه راه، سری گلکسی S22 امروز (15 نوامبر) به‌روزرسانی پایدار One UI 6 را دریافت می‌کند، در حالی که گلکسی Z Fold 5، گلکسی Z Flip 5، گلکسی A34 و Galaxy A54 آن را 13 نوامبر دریافت می‌کنند.

به‌روزرسانی پایدار Android 14 One UI 6 در حال حاضر فقط برای سری Galaxy S23 در دسترس است. دستگاه های دیگر می توانند آن را قبل از پایان ماه دریافت کنند، اما در حال حاضر هیچ تایید رسمی وجود ندارد. به‌روزرسانی‌ها پس از آماده شدن منتشر می‌شوند و سامسونگ همچنان مشغول آزمایش بتا One UI 6 برای تلفن‌های هوشمند مختلف است.

زمانی که دستگاه‌های دیگر به‌روزرسانی رسمی غیربتا را دریافت کنند، احتمالاً تا چند هفته دیگر، سامسونگ نقشه راه مناسبی را در برنامه اعضای سامسونگ منتشر خواهد کرد. تا آن زمان، باید هیجان خود را کنترل کنید. حتی گلکسی اس 23، اس 23 پلاس و اس 23 اولترا هنوز اندروید 14 را در همه کشورها دریافت نکرده‌اند، بنابراین هنوز راه‌هایی برای افرادی وجود دارد که گوشی‌های متفاوتی از سامسونگ دارند.

همانطور که تمام تلاش خود را می کنید تا صبور بمانید، می توانید با تماشای جزئیات One UI 6.0 در ویدیوی زیر و بررسی لیست بسیار دقیق ما از همه ویژگی ها و پیشرفت هایی که آخرین نسخه Android و One UI برای واجد شرایط به ارمغان آورده است، وقت خود را بگذرانید. گوشی های هوشمند و تبلت های گلکسی.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.