One UI 6.1 بسیاری از ویژگی های AI، دستیار صوتی هوش مصنوعی را ارائه می دهد

هفته گذشته، سامسونگ در مورد پردازنده Exynos 2400 صحبت کرد که عملکرد هوش مصنوعی 1470٪ سریعتر را به ارمغان می آورد. این چیپست در گلکسی اس 24 مورد استفاده قرار خواهد گرفت و به نظر می رسد این شرکت قصد دارد از تمام قابلیت های عملکرد هوش مصنوعی برای ارائه بسیاری از ویژگی های جدید هوش مصنوعی با نسخه آتی نرم افزار خود استفاده کند.

یک به روز رسانی UI 6.1 می تواند چندین ویژگی هوش مصنوعی و هوش مصنوعی مولد را به همراه داشته باشد

گزارش شده است که هوش مصنوعی محور به روز رسانی One UI 6.1 خواهد بود. Ice Universe، منبع آگاه معتبر فاش کرده است که One UI 6.1 ویژگی‌های جدید مبتنی بر هوش مصنوعی را به همراه خواهد داشت و مهم‌ترین به‌روزرسانی هوش مصنوعی سامسونگ در تاریخ خود خواهد بود. منبع اطلاعات همچنین ادعا کرد که شرکت کره جنوبی می تواند یک دستیار صوتی دیجیتال قدرتمند هوش مصنوعی جدید را که توانایی بیشتری نسبت به Bixby دارد، رونمایی کند.

این گزارش همچنین ادعا می‌کند که گلکسی اس 24 بر ویژگی‌های مجهز به هوش مصنوعی تمرکز خواهد کرد و سامسونگ حتی می‌تواند گلکسی اس 24 را به عنوان یک گوشی هوش مصنوعی به بازار عرضه کند. از آنجایی که سامسونگ در مورد هوش مصنوعی Generative و قابلیت های متن به تصویر بومی Exynos 2400 صحبت کرده است، این امکان وجود دارد که بتوانیم چندین ویژگی Generative AI را در سری Galaxy S24 مشاهده کنیم.

در حالی که این اطلاعات رسمی نیست، همه چیز نشان می‌دهد که هوش مصنوعی نقطه اصلی صحبت گلکسی S24 و One UI 6.1 است که می‌تواند اوایل سال آینده معرفی شود. پس از عرضه گلکسی اس 24، به‌روزرسانی One UI 6.1 احتمالاً برای همه تلفن‌های هوشمند و تبلت‌های گلکسی واجد شرایط عرضه خواهد شد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.