گلکسی تب A9+ به اندروید 14 (One UI 6.0) به‌روزرسانی می‌شود

شش ماه پیش، سامسونگ گلکسی تب A9 و گلکسی تب A9+ را با رابط کاربری One UI 5.1.1 مبتنی بر اندروید 13 عرضه کرد. این شرکت اکنون آپدیت اندروید 14 را برای Galaxy Tab A9+ در برخی کشورها منتشر کرده است.

گلکسی Tab A9 پلاس به‌روزرسانی اندروید 14 را در آسیا و اروپا دریافت می‌کند

به‌روزرسانی One UI 6.0 مبتنی بر اندروید ۱۴ اکنون برای Galaxy Tab A9+ در دسترس است. این به روز رسانی دارای نسخه سیستم عامل X216BXXU1BXA7 است و اکنون در کشورهای قفقاز، اندونزی و فیلیپین در دسترس است. در هند، همین به روز رسانی با نسخه سیستم عامل X216BXXU1BXA9 در دسترس است.

این به‌روزرسانی همچنین وصله امنیتی دسامبر 2023 را ارائه می‌کند که ده‌ها آسیب‌پذیری امنیتی را برطرف می‌کند. این یک به روز رسانی بزرگ است، بنابراین باید ترجیح دهید آن را از طریق شبکه Wi-Fi دانلود کنید. این تبلت ممکن است در آینده دو به روز رسانی سیستم عامل اندروید دیگر دریافت کند.

ویژگی های Galaxy Tab A9+ One UI 6.0

به‌روزرسانی One UI 6.0 مبتنی بر اندروید ۱۴، طرح‌بندی Quick Panel، زبان طراحی جدید برای ایموجی‌ها، گزینه‌های فونت ساعت صفحه قفل جدید و دو ویجت جدید (دوربین سفارشی و Weather Insight) را به ارمغان می‌آورد. محل قرارگیری ویجت ساعت روی صفحه قفل نیز قابل تغییر است.

یک حرکت دو دستی جدید برای انتقال فایل ها/موارد از مکانی به مکان دیگر وجود دارد. این حرکت در تقویم، گالری، فایل‌های من و صفحه اصلی و کشوی برنامه کار می‌کند. برنامه گالری ظاهر جدیدی برای Stories دارد. ویرایشگر عکس داخلی شماره گیری های در دسترس تری برای کنترل های ویرایش دارد. ویرایشگر ویدیوی داخلی اکنون Samsung Studio نام دارد و از پیش نویس ها و جدول زمانی پشتیبانی می کند.

سامسونگ عبارت Galaxy و Samsung را از نام اپلیکیشن های سهام سامسونگ حذف کرده است. ویجت پخش کننده رسانه جدیدی وجود دارد که در صفحه قفل و ناحیه اعلان ها قابل مشاهده است. ظاهری کمی تازه برای اعلان ها وجود دارد و نمادهای اعلان واضح تر به نظر می رسند. می توانید اعلان ها را بر اساس زمان مرتب کنید.

پنجره‌های پاپ‌آپ اکنون با باز کردن صفحه چندوظیفه‌ای باز می‌مانند و به صفحه عادی برمی‌گردید. Galaxy Tab A9+ اکنون با برنامه Windows Phone Link در رایانه‌هایی که دارای سیستم عامل ویندوز هستند کار می‌کند. با استفاده از این ویژگی می‌توانید اعلان‌ها را ببینید، از برنامه‌ها استفاده کنید و فایل‌ها را با رایانه شخصی انتقال دهید.

اپلیکیشن Camera اکنون رابط کاربری ساده‌تری دارد و اسکن اسناد آسان‌تر است. می توانید اشیاء/موضوعات را از تصاویر بریده و آنها را به عنوان برچسب ذخیره کنید. پخش‌کننده ویدیوی داخلی دارای رابط کاربری بهبود یافته و کنترل‌های سرعت پخش بیشتر است. اپلیکیشن Weather اکنون دارای اطلاعات بیشتر و تصاویر بهبود یافته است.

Samsung Health گزینه های صفحه اصلی و اندازه کاپ سفارشی خود را بهبود داده است. برنامه Reminder همچنین دارای صفحه اصلی بهبود یافته است و یادآوری ها اکنون در برنامه Calendar قابل مشاهده هستند. اینترنت سامسونگ اکنون می‌تواند ویدیوها را در پس‌زمینه پخش کند و نمایش تب بهتر است. برنامه Modes And Routines گزینه ها و شرایط بیشتری دارد. Samsung Pass اکنون از کلیدهای عبور پشتیبانی می کند.

حالت هواپیما اکنون هوشمندتر شده است و به یاد می‌آورد که آیا می‌خواهید بلوتوث و وای‌فای را با فعال کردن حالت هواپیما روشن یا خاموش کنید. بخش باتری اکنون دارای ورودی مستقیم از صفحه اصلی برنامه تنظیمات است. ویژگی های دسترسی بیشتر نیز اضافه شده است.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.