عرضه اندروید 14 برای Galaxy A72 همچنان در سطح جهانی گسترش می یابد

ما در سومین ماه سال قرار داریم و طرفداران سامسونگ منتظر به‌روزرسانی One UI 6.1 هستند تا به دستگاه‌هایشان برسد. با این حال، سامسونگ هنوز به‌روزرسانی One UI 6.0 (اندروید 14) را برای همه تلفن‌ها و تبلت‌های واجد شرایط انجام نداده است.

لیست دستگاه هایی که هنوز One UI 6.0 را در همه جا دریافت نکرده اند شامل Galaxy A52 و Galaxy A72 می شود. به‌روزرسانی گلکسی A52 در این هفته در بازارهای بیشتری در دسترس قرار گرفت و به نظر می‌رسد این به‌روزرسانی برای گلکسی A72 نیز صادق است.

اندروید 14 برای گلکسی A72 در برخی از کشورهای خاورمیانه و اروپا راه اندازی شده است. در هند نیز در حال انتشار است. این به روز رسانی دارای نسخه سیستم عامل A725FXXU6EXB3 است و شامل وصله امنیتی ژانویه 2024 است.

One UI 6.0 و Android 14 بسیاری از ویژگی‌ها و پیشرفت‌ها را به ارمغان می‌آورند، از جمله پنل سریع طراحی‌شده، حالت هواپیمای هوشمندتر، ویجت‌های صفحه اصلی جدید برای برنامه‌هایی مانند Camera و Weather، گزینه‌های واترمارک اضافی در برنامه دوربین، کشیدن دو دست و افت رسانه و سایر داده‌ها در برنامه‌های مختلف، ابزارهای ویرایش عکس و ویدیوی پیشرفته، مسدودکننده خودکار برای محافظت در برابر برنامه‌های ناشناخته از طریق اتصال USB، و موارد دیگر.

برای دانلود از طریق آنتن، برنامه Settings را در گوشی خود باز کنید، Software update را انتخاب کنید و روی Download and install ضربه بزنید.

اندروید 14 آخرین آپدیت اصلی اندروید برای گلکسی A72 خواهد بود، اما ممکن است پیش از پایان واجد شرایط بودن آن برای به روز رسانی سیستم عامل و ویژگی، One UI 6.1 را دریافت کند. منتظر اطلاعات و اخبار بیشتر در مورد One UI 6.1 در هفته های آینده باشید.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.