گوگل Pixel 8a به زودی راه اندازی می شود، در اینجا 3 چیز هیجان انگیز وجود دارد!

Google Pixel 8a در سرتاسر اینترنت قرار دارد و در آستانه راه اندازی آن سر و صدای زیادی ایجاد کرده است. گوگل هیچ جزئیاتی در مورد این گوشی هوشمند فاش نکرده است، اما درز و شایعات متوقف نمی شوند.

اگر قصد خرید یک گوشی هوشمند میان رده را دارید، حتی در حال حاضر گزینه های زیادی دارید. اما، من به شما پیشنهاد می‌کنم منتظر Google Pixel 8a باشید زیرا شایعات ادعا می‌کنند امسال به‌روزرسانی‌های بزرگی انجام شده است. در اینجا سه ​​جزئیات جالب Pixel 8a که از اینترنت گردآوری کرده‌ایم آورده شده است.

Google Pixel 8a احتمالاً به Tensor G3 مجهز خواهد شد

شایعه شده است که Google Pixel 8a دارای نسخه کمی آندرکلاک شده از چیپست Tensor G3 همراه با پردازنده گرافیکی Mali-G715 است. با این حال، چیپست اختصاصی گوگل ممکن است از نظر عملکرد خام بهتر از اسنپدراگون 8 نسل 3 نباشد.

علاوه بر این، انتظار می رود پیکسل 8a همان صفحه نمایش 6.1 اینچی AMOLED قبلی خود را حفظ کند، اما شایعات حاکی از آن است که گوگل نرخ رفرش را از 90 هرتز به 120 هرتز ارتقا خواهد داد.

گزارش‌ها همچنین حاکی از آن است که این دستگاه 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی را ارائه می‌کند، با گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که Pixel 8a می‌تواند اولین گوشی مقرون‌به‌صرفه Google باشد که تا 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی ارائه می‌کند.

هوش مصنوعی هم اینجا خواهد بود؟

طبق گزارشی که اخیرا توسط Android Headlines منتشر شده است، این گوشی همان ویژگی‌های هوش مصنوعی سری پیکسل 8 را با تبلیغات فاش شده ارائه می‌کند که نشان می‌دهد ویژگی‌هایی مانند Best Take، Audio Magic Eraser و Night Sight در Pixel 8a در دسترس خواهند بود. و برای کسانی که تعجب می کنند، این تبلیغ همچنین پیشنهاد می کند که Circle to Search در دستگاه آینده در دسترس خواهد بود.

طراحی نیز می تواند شاهد تغییر باشد

دستگاه‌های سری پیکسل A گوگل اغلب از آخرین نسخه این سری الهام می‌گیرند، به این معنی که Pixel 8a می‌تواند منحنی‌های قابل‌توجه‌تری نسبت به نسل قبلی خود داشته باشد. ما قبلاً چندین رندر از دستگاه آینده دیده‌ایم که همان را نشان می‌دهند که همچنین نشان می‌دهد که Pixel 8a از طراحی بسیار منحنی‌تری در مقایسه با Pixel 7a مستطیلی برخوردار است.

همچنین انتظار می‌رود که این دستگاه همان IP67 مقاومت در برابر آب و گرد و غبار را درست مانند سری پیکسل 8 ارائه دهد.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.