ویوو V23 آپدیت اندروید 14 را دریافت کرد

در ماه اکتبر، vivo لیستی از دستگاه‌های خود را منتشر کرد که واجد شرایط دریافت به‌روزرسانی Funtouch OS 14 بر اساس اندروید 14 بودند. V23 دقیقاً در آنجا بود و قرار بود از اواسط مارس 2024 اندروید 14 را دریافت کند.

آپدیت اندروید 14 برای vivo V23 در دسترس است

هنگامی که به روز رسانی را نصب کردید، V23 شما روی بیلد PD2167DF_EX_A_14.2.10.3.W30 قرار می گیرد. همچنین سطح وصله امنیتی 1 مارس 2024 را دریافت می کنید.

همانطور که انتظار دارید، تغییرات ثبت شده برای به روز رسانی گسترده است. این شامل بهبودهایی در ساعت صفحه قفل (با گزینه‌های سفارشی‌سازی اضافه شده)، آلبوم‌ها (با ابزارها و فیلترهای ویرایش ویدیوی جدید)، ویندوز کوچک (کشیدن راحت‌تر، حالت پنجره کوچک کوچک جدید، و توانایی باز کردن پنجره‌های کوچک به صورت تقسیم‌بندی شده است. حالت صفحه نمایش)، Always On Display (برنامه‌های بیشتری برای اعلان‌ها قابل انتخاب هستند)، مرکز کنترل (طراحی کاملاً جدید، بهینه‌سازی شده برای حالت افقی)، امنیت و حریم خصوصی (پشتیبانی اضافه شده برای برخی از سیستم‌ها و برنامه‌های Google در پنهان کردن برنامه)، ابزارک‌ها (موارد جدید و اضافه شدن با یک ضربه)، صفحه اصلی (یک پالت رنگی جدید و عملکرد جدید)، نوار وضعیت و اعلان‌ها (دو سبک نماد باتری اضافه شده است) و چند رسانه‌ای (کنترل میزان صدا برای هر برنامه، تصاویر بهینه شده پانل صدا، جفت‌سازی سریع بهینه و تعویض صدا ).

علاوه بر این، تجربه پیش نمایش پیوندهای چند تصویری یا متنی و تصویری، و همچنین استفاده از حافظه سیستم بهینه شده است. البته رفع اشکال معمول بدون نام نیز باید وجود داشته باشد. مثل همیشه، این عرضه می‌تواند به صورت مرحله‌ای عرضه شود، به این معنی که اگر یک V23 دارید و هنوز به‌روزرسانی را به شما اطلاع نداده است، این اتفاق در چند روز آینده رخ می‌دهد.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.