قابلیت Notes اینستاگرام تعاملات پیشرفته تری ارائه می دهد

اینستاگرام متعلق به متا ویژگی های جدیدی را برای Notes به ارمغان می آورد. این شرکت در حال آزمایش راه های جدیدی برای واکنش و پاسخ به یادداشت ها در DM است. ویژگی های جدید یادداشت ها را تعاملی تر و جذاب تر می کند. برای کسانی که اطلاع ندارند، یادداشت ها پست های کوتاهی هستند که به مدت 24 ساعت در بالای صندوق ورودی ظاهر می شوند.

نکات برجسته

  • اینستاگرام ویژگی های جدیدی را به Notes اضافه می کند.
  • این شرکت در حال آزمایش راه های جدیدی برای واکنش و پاسخ به یادداشت ها در DM است.
  • کاربران می‌توانند به صدا، عکس‌ها و موارد دیگر Notes واکنش نشان داده و پاسخ دهند.

آدام موسری، رئیس اینستاگرام، امروز در کانال پخش خود گفت: «ما در حال آزمایش راه‌های جدیدی برای واکنش و پاسخ به یادداشت‌ها در DM با استفاده از صدا، عکس، ویدیو، گیف و استیکر هستیم. ما امیدواریم که این روش‌های جدید و سرگرم‌کننده‌ای را برای ارتباط و تعامل در یادداشت‌ها به مردم ارائه دهد.”

به نظر ما، روش‌های جدید واکنش و پاسخ به یادداشت‌ها در DM مزایای متعددی را به همراه خواهد داشت. افزودن صدا، عکس، ویدئو، گیف و استیکر به واکنش‌های شما باعث جذابیت بصری و تعامل بیشتر آنها می‌شود.

این ویژگی‌های جدید همچنین به کاربران اجازه می‌دهد تا خود را به شیوه‌ای شخصی‌تر بیان کنند و ارتباطات را سرگرم‌کننده‌تر و جذاب‌تر کنند.

اخیراً اینستاگرام شروع به آزمایش توانایی تگ کردن مکان در Notes برای کاربران کرده است. با استفاده از این ویژگی، این شرکت قصد دارد اتصال کاربران را در مکان‌هایی که در حال معاشرت هستند آسان‌تر کند. مکان برچسب گذاری شده در بالای متن در یادداشت ها نمایش داده می شود، مشابه نحوه نمایش کلیپ های موسیقی اضافه شده.

چگونه از یادداشت های اینستاگرام استفاده کنیم؟ - چیکاو

چگونه از یادداشت های اینستاگرام استفاده کنیم؟

  • مرحله 1: برای شروع، تب دایرکت را در برنامه اینستاگرام خود باز کنید.
  • مرحله 2: پس از رسیدن به آنجا، روی گزینه “یادداشت شما” موجود در بالا سمت چپ کلیک کنید.
  • مرحله 3: هر چیزی را که می خواهید به اشتراک بگذارید بنویسید.
  • مرحله 4: اکنون گزینه اشتراک گذاری را انتخاب کنید.

یادداشتی که نوشتید تا 24 ساعت آینده برای فالوورهای شما قابل مشاهده خواهد بود. فالوورهای شما حتی می توانند به این یادداشت ها پاسخ دهند و شما می توانید همین کار را برای یادداشت های دیگران انجام دهید.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.