یوتیوب بخش «برای شما» را در برگه صفحه اصلی کانال‌ها معرفی می‌کند

یوتیوب متعلق به Google، بخش جدیدی «برای شما» را در کانال‌های سازندگان معرفی کرده است، که برای هر بیننده‌ای که در صفحه قرار می‌گیرد، طراحیشده است، و تجربه‌ای شخصی‌سازی شده را ارائه می‌دهد که قبلاً هرگز سابقه نداشته است. هدف این ویژگی افزایش تعامل کاربر و کشف محتوا است و یوتیوب را برای مخاطبان متنوع خود لذت بخش تر می کند.

نکات برجسته

  • یوتیوب بخش جدیدی «برای شما» را در کانال‌های سازندگان معرفی کرده است.
  • این بخش جدید برای هر بیننده‌ای که در کانال قرار می‌گیرد ساخته می‌شود.
  • هدف این ویژگی افزایش تعامل کاربران است.

یوتیوب از حساب «TeamYouTube» خود در X اعلام کرد: «معرفی بخش «برای شما» در برگه صفحه اصلی کانال شما که ترکیبی از محتوای کانال شما را به بینندگان بر اساس سابقه تماشای آن‌ها توصیه می‌کند.

معرفی بخش “برای شما” در برگه صفحه اصلی کانال شما که ترکیبی از محتوای کانال شما را به بینندگان بر اساس سابقه تماشای آنها توصیه می کند.

سازندگان: تنظیمات خود را مرور کنید و قالب‌ها را انتخاب کنید قبل از اینکه در تاریخ 11/20 برای بینندگان عرضه کنیم

این بخش جدید برای شما از 20 نوامبر شروع به کار خواهد کرد.

به نظر ما، بخش جدید در کانال های سازندگان مزایای متعددی را هم برای سازندگان محتوا و هم برای بینندگان ارائه می دهد. بخش For You توصیه های محتوا را برای هر بیننده ای بر اساس سابقه تماشای آنها تنظیم می کند. این شخصی‌سازی منجر به تجربه تماشای جذاب‌تر و مرتبط‌تر می‌شود، زیرا بینندگان بیشتر احتمال دارد محتوایی را ببینند که با علایق آنها مطابقت دارد.

با ارائه محتوایی که بیشتر مطابق با آنچه بینندگان فردی از آن لذت می برند، باشد، کانال های سازندگان به احتمال زیاد تعامل کاربر را افزایش خواهند داد. اگر به بینندگان محتوایی ارائه شود که مطابق با ترجیحات آنها باشد، به احتمال زیاد ویدیوها را برای مدت طولانی‌تری تماشا می‌کنند و در نتیجه زمان تماشا در پلتفرم افزایش می‌یابد.

طعم آخرین به‌روزرسانی‌های یوتیوب را بچشید – از تلفن تا وب!

اخیرا یوتیوب ویژگی های جدیدی را برای تجربه کاربری بهتر معرفی کرده است. از ویژگی های جدید می توان به گزینه ولوم پایدار، امکان افزایش آسان سرعت پخش به 2 برابر، امکان جستجوی صوتی، دکمه های اشتراک متحرک و لایک و موارد دیگر اشاره کرد.

همچنین یوتیوب اعلام کرد که برگه کتابخانه و صفحه حساب کاربری در خانه جدیدی به نام تب You ادغام شده است. در این برگه می‌توانید ویدیوها، لیست‌های پخش، دانلودها و خریدهای قبلی خود را که قبلاً تماشا کرده‌اید و همچنین تنظیمات مربوط به حساب و اطلاعات کانال خود را بیابید.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.