هوش مصنوعی گاوس سامسونگ چه ویژگی هایی دارد و کی منتشر می شود؟

شرکت کره جنوبی سامسونگ مدل هوش مصنوعی مولد خود را با نام «سامسونگ گاوس» منتشر کرد. Samsung Gauss در جریان رویداد Samsung AI Forum 2023 که در پردیس تحقیق و توسعه موسسه فناوری پیشرفته سامسونگ برگزار شد، رونمایی شد. بیایید در مورد آن بیشتر بدانیم.

نکات برجسته

  • انتظار می رود که مدل جدید هوش مصنوعی سامسونگ در سری گلکسی اس 24 آینده نیز به نمایش درآید.
  • سامسونگ گاوس Samsung Gauss Language، Samsung Gauss Code و Samsung Gauss Image را ارائه می دهد.
  • انتظار می رود این گوشی با سری گلکسی اس 24 سامسونگ در سطح جهانی عرضه شود.

علاوه بر این، انتظار می‌رود که مدل جدید هوش مصنوعی سامسونگ در سری گلکسی اس 24 آینده نیز نمایش داده شود. به گفته مدیران سامسونگ، تا سال 2024 سامسونگ قصد دارد هوش مصنوعی مولد را در ویژگی های اصلی موبایل خود بگنجاند. این به احتمال زیاد در مورد سری گلکسی اس 24 سامسونگ و گوشی های بعد از آن اتفاق خواهد افتاد.

سری گلکسی اس 24 سامسونگ در حال حاضر بسیار مورد انتظار است و اگر سامسونگ قبل از عرضه، هوش مصنوعی را به آن معرفی کند، آنگاه این محصول می تواند امتیاز فروش زیادی به دست آورد. اگر به جای تکیه بر مدل‌های زبان بزرگ مبتنی بر ابر و اجرای برخی از تصاویر و مدل‌های زبان اندرویدی مولد هوش مصنوعی به صورت محلی، ممکن است به یک چیز بزرگ تبدیل شود.

گاوس سامسونگ چه کاری می تواند انجام دهد؟

Samsung Gauss عمدتاً این سه مورد را ارائه می دهد: Samsung Gauss Language، Samsung Gauss Code و Samsung Gauss Image. بیایید نگاهی به هر یک از این موارد بیندازیم.

  • Samsung Gauss Language: این مدل زبان انسان را درک و پردازش می کند و سپس پاسخ هایی را برای کاربران ایجاد می کند. بسیار شبیه به ChatGPT است. با آن می توانید ایمیل بنویسید، ویرایش کنید، اسناد را خلاصه کنید و غیره. این همچنین با ارائه کنترل دستگاه هوشمند هنگام اعمال بر روی محصولات به شما کمک می کند. به علاوه بر روی سرورهای ابری و همچنین تلفن‌ها، رایانه‌های شخصی و غیره کار می‌کند.
  • Samsung Gauss Code: این به طور خاص برای کدنویسان موجود در آنجا جالب خواهد بود. این یکی در زبان های کد تخصص دارد و همچنین با یک دستیار به نام کد ارائه می شود. این به صورت داخلی توسط سامسونگ برای توسعه سریع و آسان نرم افزار از طریق یک رابط تعاملی استفاده خواهد شد.
  • Samsung Gauss Image: با این کار می توانید هر تصویری را به راحتی ایجاد و ویرایش کنید. با یک پیام متنی کوچک، می توانید یک تصویر کاملا جدید ایجاد کنید. شما حتی می توانید سبک یک تصویر را تغییر دهید، تصاویر با وضوح پایین را به تصاویر با وضوح بالا تبدیل کنید، و چیزهایی را به یک تصویر موجود اضافه کنید.

سامسونگ گاوس چه زمانی عرضه می شود؟

Samsung Gauss در حال حاضر به صورت داخلی توسط کارمندان سامسونگ استفاده می شود. با این حال، به طور پیوسته در حال کار است تا به زودی آن را عرضه کند. اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، به زودی به احتمال زیاد با سری گلکسی اس 24 سامسونگ که سال آینده در ژانویه عرضه می شود، در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.