یوتیوب دکمه «play something» را برای مشاهده ویدئو تصادفی آزمایش می‌کند

بر اساس گزارش‌ها، یوتیوب متعلق به گوگل در حال آزمایش یک ویژگی جدید است، دکمه «بازی چیزی» در برنامه تلفن همراه خود. انتظار می رود هر زمان که مطمئن نیستید چه چیزی را تماشا کنید، این دکمه شما را به سمت یک ویدیوی تصادفی هدایت می کند و یک تجربه تماشای خودجوش و سرگرم کننده را ارائه می دهد.

نکات برجسته

  • یوتیوب در حال آزمایش یک دکمه جدید “play something” در اپلیکیشن موبایل خود است.
  • وقتی نمی دانید چه چیزی را تماشا کنید، این دکمه می تواند شما را به یک ویدیوی تصادفی هدایت کند.
  • دکمه جدید احتمالاً یک تجربه تماشای سرگرم کننده و خود به خود ارائه می دهد.

در ابتدا توسط Android Police کشف شد، این اعلان هنگام پیمایش در فید صفحه اصلی شما ظاهر می شود، اما فقط برای گروه منتخبی از کاربران قابل مشاهده است.

در حالی که Android Police گزارش داد که این دکمه به طور انحصاری کاربران را به YouTube Shorts هدایت می کند، The Verge کشف کرد که این ویژگی همچنین ویدیوهای تمام طول تصادفی را به آنها نشان می دهد.

هنوز مشخص نیست که آیا یوتیوب هنگام انتخاب ویدیوهای تصادفی پخش شده و میزان استفاده Google از این ویژگی، سابقه تماشای شما را در نظر می گیرد یا خیر.

به نظر می رسد که یوتیوب مدت زیادی است که این دکمه را توسعه داده است، زیرا پلیس اندروید اشاره کرد که یک کاربر Reddit برای اولین بار در ماه می متوجه آن شد.

قابلیت play something یوتیوب - چیکاو

به نظر ما، دکمه “play something” می تواند چندین مزیت را به کاربران ارائه دهد. با آسان‌تر کردن یافتن محتوا بدون صرف زمان زیاد برای تصمیم‌گیری، به کاربران کمک می‌کند. همچنین، احتمالاً یک عنصر شگفت‌انگیز به تجربه مشاهده اضافه می‌کند و به کاربران امکان می‌دهد محتوای جدید و غیرمنتظره را کشف کنند.

طعم آخرین به‌روزرسانی‌های یوتیوب را بچشید – از موبایل تا وب!

اخیرا یوتیوب ویژگی های جدیدی را برای تجربه کاربری بهتر معرفی کرده است. از ویژگی های جدید می توان به گزینه ولوم پایدار، امکان افزایش آسان سرعت پخش به 2 برابر، امکان جستجوی صوتی، دکمه های اشتراک متحرک و لایک و موارد دیگر اشاره کرد.

همچنین یوتیوب اعلام کرد که برگه کتابخانه و صفحه حساب کاربری در خانه جدیدی به نام تب You ادغام شده است. در این برگه می‌توانید ویدیوها، لیست‌های پخش، دانلودها و خریدهای قبلی خود را که قبلاً تماشا کرده‌اید و همچنین تنظیمات مربوط به حساب و اطلاعات کانال خود را بیابید.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.