اینستاگرام 13 ساله شد: رونمایی از 4 ویژگی جدید

اینستاگرام تقریباً برای همه در نسل ما برنامه کاربردی است، منظورم GenZ است و حتی برای کسانی که سعی می کنند اینگونه باشند. این می تواند یکی از محبوب ترین پلتفرم های رسانه های اجتماعی برای نسل ما باشد و اینستاگرام نیز این را به خوبی می داند. اینستاگرام برای پاسخگویی به مخاطبان GenZ در پلتفرم خود، اخیراً ویژگی‌های جدید این پلتفرم را به اشتراک گذاشته است. اینها عمدتاً GenZs را هدف قرار خواهند داد و در جلسه اخیر آموزش محصول که در دفتر Meta’s Gurugram به مناسبت تولد 13 سالگی اینستاگرام در 6 اکتبر برگزار شد، اعلام شد. بیایید در این مورد بیشتر بدانیم، من کنجکاو هستم.

نکات برجسته

  • تولد در اینستاگرام به دوستان و فالوورهای یک کاربر اطلاع می دهد که روز تولد اوست.
  • اکنون می توانیم پیام های صوتی را در بخش یادداشت ها در اینستاگرام بگذاریم.
  • اینستاگرام اکنون لیست های متعددی را برای استوری های شما معرفی می کند.

اینستاگرام چهار ویژگی جدید را معرفی کرد که فکر می‌کنند مخاطبان GenZ را به خود جذب می‌کنند و گفتند که به زودی آزمایش آن‌ها را آغاز می‌کنند. این ویژگی‌ها عبارتند از: تولد، یادداشت‌های صوتی، یادداشت‌های ویدیویی سلفی، همراه با فهرست‌های متعدد در داستان‌ها.

تولدها

خوب، این دقیقاً جدید نیست. همه ما از فیس بوک سپاسگزاریم که به ما یادآوری تولد برای عزیزان و نزدیکانمان داده است. بنابراین، اینستاگرام اکنون آن را به پلتفرم خود می آورد. این یک چیز با متا است و همه پلتفرم ها را یکسان می کند. این ویژگی در اینستاگرام به دوستان و فالوورهای یک کاربر اطلاع می دهد که تولد اوست. برای خاص تر کردن آن، می توانید با استیکرها و کوفته ها جشن بگیرید.

یادداشت های صوتی

وقتی وقت تایپ نداریم یا خیلی تنبل هستیم، به یادداشت های صوتی متوسل می شویم. ما نه؟ ما قبلاً می‌توانستیم پیام‌های صوتی را در اینستاگرام ارسال کنیم، اما پس از فعال شدن ویژگی جدید، می‌توانیم پیام‌های صوتی را در بخش یادداشت‌ها بگذاریم. بله، موردی که در بالای لیست DM شما قرار دارد.

یادداشت های ویدیویی سلفی

درست مانند یادداشت های صوتی، حتی می توانید یک ویدیوی کوتاه را به عنوان یادداشت ضبط کنید که به مدت 24 ساعت در آنجا باقی می ماند. اخیراً یک ویژگی مشابه در واتس اپ ارائه شده است.

لیست های متعدد در استوری ها

شما می دانید که چگونه ما استوری هایی داریم که فقط می توانیم با “دوستان نزدیک” در اینستاگرام به اشتراک بگذاریم. بنابراین، با در نظر گرفتن این موضوع، اینستاگرام لیست های متعددی را برای استوری های شما معرفی می کند. می توانید یکی برای دوستان خود، یکی برای خانواده، یکی برای ادارات اداری بسازید و تنها آنچه را که می خواهید با افرادی که می خواهید به اشتراک بگذارید.

ویژگی ها به زودی وارد مرحله آزمایش می شوند و سپس ببینیم چه زمانی عرضه می شوند.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.