استوری اینستاگرام و تمام قابلیت‌های آن

استوری اینستاگرام یکی از ویژگی‌های جالب و فوق العاده کاربردی این شبکه اجتماعی محبوب است، که به شما این امکان را می‌دهد لحظات مختلف زندگی خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. با استفاده از استوری اینستاگرام، می‌توانید سفرها،غذاها، طبیعت و هر چیز که به آن علاقه‌مند هستید را بهدوستان خود نشان دهید.
استوری فقط به این موارد محدود نمی‌شود، بلکه این آپشن اینستاگرامف کاربردهای فراوانی دارد و می‌تواند برای اکانت‌های تجاری و کسب و کارها به منظور اهداف متعددی به کار رود.
پیج‌های کاری و تجاری، استوری مثل یه معجزه به شمار رود  که می‌تواند فروش آنها چندین برابر کند. استوری می‌تواند درامدهای بسیار بالا برای صاحبان پیچ‌های کاری و بیزینسی رقم بزند.

استوری اینستاگرام، قابلیتی است که نباید از آن غافل شوید و با دارا بودن اطلاعات کافی و لازم، بهترین استفاده را از آن کنید. از این رو با ما در این مقاله همراه باشید تا با استوری اینستاگرام به طور کامل آشنا شده و آن را به درستی برای جذب فالوور و درامد بیشتر به کار ببرید.

مطالبی که ما قصد داریم در این مقاله به آن بپردازیم شامل موارد زیر است:

  • معرفی برنامه دانلود استوري اينستاگرام
  • گذاشتن لينک در استوري اينستاگرام
  • معرفی كانال استوري اينستاگرام
  • معرفی سايت دانلود استوري اينستاگرام
  • نحوه استوري گذاشتن در اينستاگرام
  • ربات دانلود استوري اينستاگرام
  • اضافه کردن فیلتر به استوری اینستاگرام
  • لایو اینستاگرام

معرفی برنامه دانلود استوري اينستاگرام

احتمالا برای شما هم پیش آمده که دوست داشته باشید استوری یک شخص معروف و یا استوری هر نوع پیج دیگری، از پیج‌های آموزشی گرفته تا پیج‌های سرگرمی را دانلود کنید.
دانلود یک استوری دلایل متعددی می‌تواند داشته باشد. دلیل این امر در اینجا برای ما مهم نیست، بلکه نکته مهم این است که چگونگی دانلود استوری اینستاگرام را به شما بگوییم.

یک راه ساده برای دانلود استوری اینستا، استفاده از برنامه‌های گوناگونی که برای این امر طراحی شده، می‌باشد. پیشنهاد ما به شما برنامه Story Saver خواهد بودد. این برنامه رایگان امکان دانلود استوری را به سادگی برای شما فراهم می‌کند.

نحوه کار با Story Saver خیلی ساده است. برای این منظور فقط کافیست که مراحل زیر را دنبال کنید:

Story Saver را از گوگل پلی دانلود کرده و نصب کنید.

پیچ مورد نظرتان را پیدا کنید و روی استوری مورد نظر بروید.

با انتخاب گزینهsave   استوری را ذخیره کنید.

گذاشتن لينک در استوري اينستاگرام

بدون شک در میان پیج‌های متعدد، به ویژه پیج‌های با فالوور بالا، استوری‌هایی را مشاهده کردید که  در آن لینک قرار داده شده و شما با ضربه زدن روی لینک به صفحه‌ای از سایت منتقل شدید. این یک قابلیت بسیار کاربردی است که برای موارد متعددی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اگر شما هم می‌خواهید از این امکان استفاده کرده و به استوری خود لینکی را اضافه کنید، کافیست که مراحل زیر را دنبال کنید:

در مرحله اول باید در ابتدا باید عکس یا ویدیوی مورد نظر خود برای قرار دادن استوری انتخاب کنید. سپس بر روی آیکن و یا گزینه لینکی که در بالای صفحه وجود دارد ضربه بزنید( در تصویر زیر این آیکن با فلش مشخص شده است)

گذاشتن لينک در استوري اينستاگرام - چیکاو

وقتی آیکن لینک را در مرحله قبل انتخاب کردید وارد صفحه جدیدی مطابق شکل زیر می‌شوید. در این صفحه آدرس URL سایت مقصد که می‌خواهید به آن لینک دهید را وارد نمایید.

پس از وارد کردن آدرس، گزینه تایید را بزنید تا لینک به استوری شما اضافه شود.

 

لینک گذاشتن در استوری - چیکاو

چند نکته مهم:

قابلیت لینک استوری برای پیج‌هایی با بیش از 1000 فالوو در نظر گرفته شده است. این امکان برای پیج‌هایی با فالوور کمتر وجود ندارد.

وقتی لینک را قرار دهید، بالای لینک توضیحاتی را قرار دهید، تا کاربران از وجود لینک  آگاه شده و برای وارد شدن به آن ترغیب شوند.

نحوه ورود به لینک را با یک جمله به کاربران خود بگویید. استفاده از جملاتی مثل ” به منظور دریافت اطلاعات بیشتر، صفحه را بالا بکشید” مناسب خواهد بود. حتی در بسیاری از موارد در فیلمی که از خودتان گرفتید، می‌توانید به این موضوع اشاره کرده و کاربران را برای بالا کشیدن لینک تشویق کنید.

معرفی كانال استوري اينستاگرام

فرقی نمی‌کند شما صاحب یک پیج شخصی باشید و یا پیج کاری، چرا که در هر صورت دوست دارید از تصاویر متنوع برای استوری خود استفاده کنید. استوری آیتمی در اینستاگرام بوده که قابل مانور زیادی دارد. شما می‌توانید تصاویر متنوع و جذاب  عکاسی و یا طراحی شده را در استوری خود قرار دهید.

در اینجا چند کانال برای استوری اینستاگرام به شما معرفی می‌کنیم. این کانال‌ها برای قرا دادن استوری‌های جذاب‌تر به شما کمک زیادی می‌کند.

  • کانال Textgram
  • کانال والپیپرZ4
  • کانال Last Dead
  • کانال استوری یاب
  • کانال Text art?
  • کانال کپّه ی لیمو
  • کانال دنیای دخترونه
  • کانال متن های زیبا
  • کانال سیاه و سفید
  • کانال طراحی گرافیک اینستاگ
  • کانال میکس mixlove_27
  • کانال Balck is everything
  • کانال ✅جُمَلاتِ انگیزِشی✅
  • کانال استوری عکس|روایت دل
  • کانال orginal

با استفاده کانال‌های تلگرامی ذکر شده در بالا و صدها و هزاران کانال دیگر مشابه، می‌توانید عکس، عکس نوشته، ویدیوهای فان، موزیک، عکس براي هايلايت اينستا و… را برای پیج خود استفاده کنید.

معرفی سايت دانلود استوري اينستا

برای دانلود استوری اینستاگرام علاوه بر برنامه‌های متنوع، سایت‌های زیادی نیز وجود دارد. یکی از سایت‌هایی که از آن می‌توانید برای دانلود استوری و یا پست‌های مورد نظر خود استفاده کنید، سایت instagramdownloader.ir است.

  • یک نکته بسیار مهم در خصوص استوری های اینستاگرام رعایت سایز استاندارد آنها می باشد. برای آشنایی با سایز استاندارد استوری اینستاگرام به مقاله به مربوط به آن مراجعه کنید.

ربات دانلود استوري اينستاگرام

تا اینجا روش‌های مختلف برای دانلود استوری اینستاگرام را بیان کردیم. حال در این بخش قصد داریم که یک شیوه سریع را برای دانلود استوری اینستاگرام به شما معرفی کنیم.

ربات دانلود استوری اینستاگرام، شیوه‌ای ساده است که امکان دانلود استوری‌های مختلف را در زمان کوتاه برای شما فراهم می‌کند.

ربات‌های تلگرامی این امکان را به شما می‌دهند تا تنها با چند کلیک، استوری و پست‌های دلخواه خود را دانلود کنید.

انجام این کار مراحل ساده‌ای دارد که به شرح زیر است:

مرحله اول:

وارد اینستاگرام شوید و به پیج مورد نظر خود رفته و پستی که  دانلود شود را کلیک کنید. بالای هر پست اینستاگرام یک  سه نقطه وجود دارد. آن را باز کرده و گزینه copy link را انتخاب کنید. با انتخاب این گزینه آدرس لینک پست، ذخیره می‌گردد.

مرحله دوم:

با تایپ آدرس instasave_bot  در بخش جستجو تلگرام، وارد این ربات شوید.

ربات را استارت کنید. سپس زبان خود را نیز باید انتخاب نمایید.

مرحله سوم:

لینک پستی اینستاگرام را در اینجا قرار دهید تا پست را برای شما نشان دهد.

برای دانلود استوری اینستاگرام، مراحل ذکر شده را انجام دهید، ولی به جای لینک پست آدرس پیج مورد نظر خود را همراه با @ قرار دهید. با انجام این کار، ربات  تمامی استوری‌های 24 ساعت گذشته این پیج را به شما تحویل می‌دهد. شما با کلیک می‌توانید استوری‌های نشان داده شده را دانلود کنید.

 چگونه در اينستاگرام استوري بگذاريم؟

برای استوری گذاشتن، باید اینستاگرام شما آپدیت باشد.استوری اینستا، فقط در دو نسخه آخر این اپلیکیشن وجود دارد.

روی Your Story کلیک کنید. برای قرار دادن استوری، چندین حالت وجود دارد که یکی از این حالت‌ها را انتخاب کرده و سپس روی آیکن دایره‌ای شکل ضربه بزنید. در این قسمت می‌توانید برای استوری خود متن و یا استیکر نیز قرار دهید.

در آخرین مرحله برای ارسال استوری نیز 3 گزینه وجود دارد.از گزینه next  که به شکل فلش سفید رنگی است، می‌توانید برای فرستادن استوری به مخاطبین خاص استفاده کنید. از گزینه‌ای که با فلش زرد مشخص شده، برای ارسال استوری به تمام فالوورهای پیج خود استفاده کنید. با ضربه زدن روی گزینه save  نیز استوری شما ذخیره می‌شود.

استوری گذاشتن در اینستاگرام - چیکاو

اضافه کردن فیلتر به استوری اینستاگرام

به منظور جذاب‌تر شدن و تاثیر گذاری بیشتر، می‌توانید فیلترهای متنوعی را به استوری اینستاگرام خود اضافه کنید. با استفاده از فیلترها، احتمال بازدید و فوروارد استوری‌های شما بیشتر می‌شود.

این ویژگی جالب اینستاگرام، می‌تواند چهره شما را در هنگام استوری گرفتن تشخیص دهد. شما می‌توانید فیلترهای متنوع را به چهره خود اضافه کنید و بدین شکل استوری جذاب‌تری داشته باشید.

فیلتر استوری اینستاگرام - چیکاو

لایو اینستاگرام

لایو یک آیتم جذاب دیگر اینستاگرام است. برای لایو گرفتن باید مانند استوری گذاشتن، روی گزینه your story  ضربه بزنید ولی گزینه live  را از حالت‌های استوری انتخاب نمایید.

لایو این امکان را فراهم می‌کند تا با دیگران در حالت مستقیم و زنده صحبت کنید. با لایو می‌توانید خود را بیشتر به دیگران بشناسانید و از آن برای گفتگو کردن در مورد مسائل مختلف با فالوورها استفاده کنید.

برای کاربردهای لایو اینستاگرام، می‌توان مثال‌های گوناگونی ذکر کرد. به طور نمونه اگر شما صاحب یک پیج فروشگاهی هستید؛ می‌توانید از فروشگاه، انبار اجناس و یا کالاهای ارسالی برای مشتریان، لایو بگیرید. با انجام این کار اعتماد فالوورها را نسبت به کار خود بالا برده و می‌توانید فروش بیشتری را برای کسب و کار خود رقم بزنید.

هزاران مثال و نمونه را می‌توان برای کاربردهای لایو اشاره کرد. در هر شغلی که هستید با هر نوع پیجی که دارید، از ویژگی لایو اینستاگرام برای بالا بردن فالوور، افزایش بازدید و در نتیجه افزایش درآمد خود می‌توانید استفاده نمایید.

لایو دونفره

احتمالا از امکان لایو دونفره اینستاگرام که این اواخر به قابلیت‌های اینستاگرام اضافه شده است، اطلاع دارید. با استفاده از این قابلیت، می‌توانید در حین گذاشتن لایو از یکی از دوستان خود دعوت کنید که به شما بپیوند. بدین حالت یک لایو دو نفره برگزار می‌کنید که سایر کاربران قادر به مشاهده آن خواهند بود.
همچنین شما می‌توانید به لایو شخص دیگری ملحق شوید. برای این منظور باید به او هنگام برگزاری لایو درخواست دهید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

19 نظرات
  1. شمیم می گوید

    چجوری عکس های موجود در اینستاگرام رو دانلود کنم؟

    1. چیکاو می گوید
  2. Kaka می گوید

    من نمیتونم استوری بذارم چیکار کنم؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      اپلیکیشن اینستاگرام را آپدیت کنید
      اتصال و سرعت اینترنت خود را بررسی کنید
      دقت کنید که بلاک و ریپورت نشده باشید ( آموزش رفع بلاک و ریپورت اکانت اینستاگرام )
      فرمت عکس و فیلم های خود را چک کنید.
      موفق باشید.

  3. زاکانی می گوید

    سایز استاندارد استوری اینستاگرام چقدر هست؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      به مقاله زیر مراجعه کنید دوست عزیز.
      بهترین سایز استوری اینستاگرام

  4. ماهرو می گوید

    سلام لطفا توضیح بدید که چگونه می توان استیکر های متحرک اینستاگرام را دانلود کرد

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز داخل همین مقاله دریاره دانلود جدید ترین استیکر های اینستاگرام توضیح دادیم. مطالعه کنید.
      چنانچه مایلید طریقه ساخت استیکر های تلگرام را نیز بیاموزید به مقاله زیر مراجعه کنید.
      آموزش ساختن استیکر تلگرام

  5. مژده می گوید

    چجوری بفهمم از طریق استوری اینستاگرام وارد چه لینک هایی شدم؟

  6. نکیسا می گوید

    قابلیت لایو چهار نفره رو بگید لطفا که به جه صورت انجام میشه؟

    1. چیکاو می گوید
  7. امیری می گوید

    چگونه میتوان داخل استوری اینستاگرام لینک سایت گذاشت؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز داخل همین مقاله به طور کامل همراه با عکس توضیح دادیم که چگونه داخل استوری اینستاگرام لینک بگذاریم.

  8. فرزین می گوید

    چجوری داخل اینستاگرام لایو چهار نفره میذارن؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز به مقاله زیر سربزنید.
      قابلیت لایو چهار نفره اینستاگرام

  9. پورعبادی می گوید

    ممنونم از مقاله خوبتون
    لطفا درباره سایز استوری اینستاگرام هم مقاله بنویسید
    متشکرم

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      به مقاله زیر مراجعه کنید دوست عزیز.
      بهترین سایز استوری اینستاگرام چقدر می باشد؟

  10. مهتاب می گوید

    سایز استوری اینستاگرام چقدر هست؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      برای آشنایی با سایز استاندار استوری اینستاگرام به مقاله زیر سریزنید .
      سایز استوری اینستاگرام