امکان نظرسنجی در بخش کامنت اینستاگرام ارائه می شود

اینستاگرام متعلق به متا آزمایش ویژگی جدیدی را آغاز کرده است که به کاربران امکان می دهد نظرسنجی ها را در بخش نظرات پست ها یا حلقه های خود اضافه کنند. این ویژگی به سازندگان راه جدیدی برای تعامل با فالوورهای خود ارائه می دهد.

نکات برجسته

  • اینستاگرام در حال آزمایش ویژگی جدیدی است که به کاربران امکان می دهد نظرسنجی را در بخش نظرات پست ها یا حلقه های خود اضافه کنند.
  • نظرسنجی ها روشی تعاملی و جذاب را برای سازندگان فراهم می کند تا با دنبال کنندگان خود ارتباط برقرار کنند
  • این ویژگی به زودی برای همه عرضه می شود.

آدام موسری، رئیس اینستاگرام، در کانال پخش خود اعلام کرد: «هشدار آزمایشی جدید برای فالوورهای خود سوالی دارید؟ ما در حال شروع یک آزمایش کوچک برای اضافه کردن یک نظرسنجی یا رأی دادن به یکی در نظرات یک پست فید یا حلقه هستیم. ما همیشه به دنبال راه‌های جدیدی برای تعامل با دوستان و سازندگان هستیم. اگر این تست را دیدید، نظر خود را با ما در میان بگذارید.»

با توجه به اسکرین شات به اشتراک گذاشته شده توسط موسری، نظرسنجی در قسمت نظرات در بالای صفحه قرار خواهد گرفت.

مارک زاکربرگ موسس و مدیر عامل متا با اعلام این ویژگی جدید گفت که نظرسنجی ها در بخش نظرات به زودی برای همه ارائه می شود.

به نظر ما، معرفی نظرسنجی در بخش نظرات در اینستاگرام مزایای متعددی را برای کاربران و سازندگان ارائه خواهد کرد. نظرسنجی ها روشی تعاملی و جذاب را برای سازندگان فراهم می کند تا با دنبال کنندگان خود ارتباط برقرار کنند. همچنین، سازندگان قادر خواهند بود بازخوردهای بی‌درنگ از مخاطبان خود جمع‌آوری کنند. آنها همچنین می توانند برای درک ترجیحات، علایق یا بازخورد پیروان خود در مورد موضوعات یا محتوای خاص سؤال بپرسند، نظرات خود را جستجو کنند یا نظرسنجی سریع انجام دهند.

نحوه حذف و غیرفعال کردن نظرات

اخیراً اینستاگرام شروع به آزمایش قابلیتی کرده است که به کاربران امکان می دهد استوری های خود را در لیست های مختلف مخاطب به اشتراک بگذارند. امکان اشتراک‌گذاری داستان‌های خود با فهرست‌های مخاطبین متعدد به شما این امکان را می‌دهد که لیست‌های خاصی را برای گروه‌های مختلف افراد، مانند دوستان نزدیک، خانواده و همکاران ایجاد کنید. به این ترتیب، می‌توانید محتوای شخصی یا حساس را فقط با کسانی که انتخاب می‌کنید به اشتراک بگذارید و سطح بالاتری از حریم خصوصی را تضمین کنید.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.