اکنون می توانید فیس بوک و اینستاگرام را از جمع آوری اطلاعات خود مسدود کنید

متا اعلام کرده است که کاربران می توانند اینستاگرام را از جمع آوری داده های خود در برنامه ها و وب سایت هایی که بازدید می کنند مسدود سازند. این به کاربران اجازه می دهد تا به اشتراک گذاری داده های خود با اشخاص ناشناس را متوقف کنند. در یک وبلاگ رسمی، متا تأیید می کند که کاربران می توانند فعالیت خاص خود را قطع و داده های جمع آوری شده را از برنامه ها و وب سایت ها حذف کنند.

ویژگی جدید «Activity Off-Meta Technologies» نام دارد و می‌توانید آن را در مرکز حساب‌های اپلیکیشن اینستاگرام پیدا کنید. قابل ذکر است که این ویژگی برای فیس بوک در دسترس بود، اما اکنون مادر آن، متا، این ویژگی را به اینستاگرام نیز گسترش داده است. متا اطلاعات خود را از منابع شخص ثالثی که از ابزارهای آن استفاده می‌کنند، به دست می‌آورد، که اساساً فعالیت کاربر را ردیابی می‌کند و به متا کمک می‌کند تا تبلیغات شخصی‌شده را در سراسر پلتفرم خود نشان دهد.

مدیریت داده ها به لطف امکان مسدود کردن اینستاگرام از جمع آوری داده ها آسان تر می شود

مدیریت داده ها به لطف امکان مسدود کردن اینستاگرام از جمع آوری داده ها آسان تر می شود - چیکاو

به لطف ویژگی Activity Off-Meta Technologies (که قبلاً به عنوان Off-Facebook Activity شناخته می شد)، کاربران اکنون می توانند داده هایی را که در بین برنامه ها و وب سایت ها به اشتراک گذاشته می شود، در دست بگیرند. کاربران اینستاگرام همچنین می‌توانند کسب‌وکارهایی را که از داده‌های آن‌ها استفاده می‌کنند و به اشتراک می‌گذارند، بررسی و ارتباط خود را با آنها قطع کنند.

علاوه بر این، متا همچنین گزینه ای برای انتقال عکس ها و فیلم ها از اینستاگرام به سرویس های دیگر اضافه می کند. اگرچه مشخص نیست که کدام سرویس ها پشتیبانی می شوند، متا نمونه ای از اشتراک گذاری و چاپ آلبوم عکس با استفاده از تصاویر اینستاگرام را به اشتراک می گذارد. علاوه بر این، کاربران اینستاگرام همچنین می توانند اطلاعات را از فیس بوک و اینستاگرام به طور همزمان دانلود کنند. قبلاً فقط از یک پلتفرم می‌توانستید دانلود کنید.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.