هزینه تعمیر و سرویس لوازم خانگی در تهران و کرج 1402

تعمیرات لوازم خانگی یک گزینه عالی برای افرادی است که قصد دارند لوازم خانگی خراب خود را دوباره استفاده کنند. با توجه به قیمت های لوازم خانگی در بازار ایران تعمیر آن یک گزینه به صرفه در هزینه و زمان است. برخی از لوازم خانگی در خانه قابل تعمیر و بازیابی هستند و می توان آنها  را با درخواست تعمیرکار از سایت هایی که خدمات در محل دارند تعمیر کرد. برای تعمیرات لوازم خانگی در منزل حتما باید یک تعمیرکار زبده انتخاب شود تا از به بار آمدن هزینه های اضافی جلوگیری شود. لباسشویی،‌یخچال فریزر، ساید بای ساید، مایکروفر و سولاردام از جمله لوازمی هستند که می توان آنها را با انتخاب درست تعمیرکار بازیابی و استفاده مجدد کرد.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

چگونه لوازم خانگی خود را تعمیر کنیم؟

تعمیر لوازم خانگی یکی از اموری است که به صورت تخصصی توسط تکنسین های این حوزه قابل انجام است. همان طور که حدس می زنید تعمیرات لوازم خانگی در ابتدا با بررسی بدیهیات آغاز می شود. تعمیرکار زمانی که قصد تعمیر دستگاهی را دارد در ابتدا بایستی ایرادات دستگاه برقی را به بهترین شکل و با بالاترین دقت شناسایی کند. برخی مواقع ایرادات دستگاه و علت درست کار نکردن لوازمی مانند لباسشویی و یخچال ممکن است اتصالات غیر صحیح یا هموار نبودن سطحی باشد که دستگاه روی آن قرار گرفته است.

نکته دیگری که در مورد لوازم خانگی باید به آن توجه کرد عمر مفید هر دستگاهی است. می دانید که هر دستگاهی یک عمر مفیدی دارد که با مراجعه به دفترچه راهنمای آن می توانید از آن آگاهی پیدا کنید. در بیشتر موارد علت کار نکردن لوازم خانگی فرسودگی قطعات است. تعمیر لوازم خانگی در مواقعی به لحاظ هزینه ای می تواند به صرفه باشد که دستگاه کمتر از 50 درصد عمر مفید خود را گذرانده باشد و هزینه تعمیرات آن نیز بیشتر از 50 درصد  هزینه خرید یک دستگاه جدید نباشد گزینه به صرفه ای است.

هزینه تعمیرات لوازم خانگی در سال 1402 چگونه تعیین می شود؟

هزینه تعمیرات لوازم خانگی در سال 1402 یکی از مواردی است که در صورتی که بررسی و عیب یابی لوازم خانگی اتفاق نیافتد نمی توان قیمت دقیقی برای آن مشخص کرد. هزینه تعمیرات لوازم خانگی بر اساس خرابی دستگاه، قطعه ای که خراب شده است، برند دستگاه، دستمزد تعمیرکار و تعمیر پذیر بودن یا نبودن آن پس از اینکه تعمیرکار دستگاه مورد نظر را عیب یابی کرد مشخص می شود.

تعمیرگاه های زیادی هستند که در اقصی نقاط تهران و کرج به تعمیر لوازم خانگی می پردازند و شما می توانید برای تعمیر دستگاه خود از آنها کمک بگیرید. ایران تک سرویس یکی از شرکت های معتبر در زمینه تعمیرات لوازم خانگی در انواع برندها است که در تهران، کرج و سایر شهرهای کشور فعالیت دارد. این تعمیرگاه رسمی بیش از دو دهه تجربه در زمینه تعمیر لوازم خانگی  ایرانی و خارجی از جمله سامسونگ، ال جی، بوش، دوو، پاکشوما، اسنوا و … دارد. همچنین این شرکت در ازای خدمات خود 180 روز گارانتی برای خدمات و قطعات مورد استفاده خود ارائه می دهد که باعث محبوبیت آن در بین سایر شرکت های تعمیراتی شده است.

اهمیت استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات

برخی مواقع ممکن است بعد از اینکه دستگاه معیوب خود را تعمیر کردید؛ دستگاه مجددا دچار مشکل شود یا به طور کلی عملکرد خود را از دست بدهد. برای پیشگیری از چنین مواردی توصیه می شود که برای تعمیر و سرویس لوازم خانگی خود از خدمات نمایندگی های تعمیرات لوازم خانگی مجاز و رسمی استفاده کنید.

همان طور که می دانید بعد از تحریم های ایران توسط کشور های مبدا برندهای لوازم خانگی خارجی مانند سامسونگ و ال جی در ایران نمایندگی خدمات پس از فروش ندارند و به طور رسمی نمی توانند فعالیت کنند. اما شما عزیزان می توانید برای تعمیر و سرویس های دوره ای دستگاه های خارجی خود از خدمات تعمیرگاه های مجاز لوازم خانگی در سراسر ایران استفاده کنید. اما باید در انتخاب نمایندگی تعمیرات دقت کنید که از به بار آمدن هزینه های اضافی پیش گیری شود.

خدمات تعمیرگاه های لوازم خانگی چیست؟

مراکز تعمیر لوازم خانگی در کرج و تهران عموما تمامی دستگاه های لوازم خانگی را تعمیر می کنند. اما نکته ای که وجود دارد این است که بهترین نتیجه برای مشتریان خدمات تعمیراتی زمانی حاصل می شود که  از نمایندگی های مجاز خود برند تعمیرات لوازم خانگی شان خدمات دریافت کنند. هر کدام از برندهای تولید کننده لوازم خانگی برای تولید محصولات خود از ساختار منحصر بفرد خود استفاده می کند؛ از این رو  شناخت برند های مختلف برای تعمیرکاران ضروری است. مثلا اگر شما یخچال ال جی دارید که نیاز به تعمیرات دارد بهتر است که برای تعمیر و رفع ایرادات آن از نمایندگی تعمیرات ال جی کمک بگیرید؛ چرا که تعمیرکاران دستگاه های ال جی بیشتر از هر تعمیرکار دیگری به قطعات و ایرادات رایج محصولات این کمپانی تسلط دارند و می توانند به بهترین شکل مشکلات این دستگاه ها را رفع کنند.

معرفی تعمیرگاه های مجاز لوازم خانگی در شمال

تعمیرات لوازم خانگی در هر منطقه ای و شهری ممکن است مورد نیاز افراد باشد ما در این بخش از مطلب از چیکاو قصد داریم که یکی از تعمیرگاه های مجاز لوازم خانگی برای ساکنین شمال کشور را معرفی کنیم. تعمیرات لوازم خانگی مازندران سرویس یک تعمیرگاه مجاز و رسمی برای تعمیرات انواع مدل های یخچال فریزر، ساید بای ساید، لباسشویی، ظرفشویی، مایکروفر و تلویزیون از هر برندی است که خدماتی با کیفیت و منحصر بفرد ارائه می دهد.

از مزیت های این تعمیرگاه ارائه خدمات در محل و منزل است که آنها را از سایر مراکز تعمیراتی متمایز می سازد. این نمایندگی مدعی است که در کمتر از 2 ساعت تعمیرکار به محل مشتریان اعزام می کند و از تعمیرکاران با سابقه هر برند برای تعمیرات محصولاتش استفاده می کند. مثلا اگر لباسشویی سامسونگ شما خراب شده باشد برای تعمیر آن تکنسین تعمیرات محصولات سامسونگ را اعزام می کند و همه تعمیرکاران آنها دوره های تخصصی تعمیرات لوازم خانگی را تحت نظر برند مربوطه گذرانده اند.

سخن پایانی

هزینه تعمیرات لوازم خانگی در سال 1402 توسط اتحادیه تعمیرکاران تعیین شده است و تعمیرگاه مجاز و معتبر بر اساس جدول قیمت ارائه شده باید هزینه قطعات را دریافت کنند. اما نکته مهم تر این است که تعمیرگاهی را انتخاب کنید که معتبر است و خدمات با گارانتی ارائه می دهد. در بالا چند نمایندگی معتبر معرفی کردیم که می توانید برای ارتباط با این مراکز از طریق وبسایت های آنها اقدام کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.