چگونه در بله استوری بگذاریم؟

برنامه‌ی بله با ارائه‌ی امکانات متنوع و جذاب، یکی از پرطرفدارترین اپلیکیشن‌های پیام‌رسان در ایران محسوب می‌شود. یکی از ویژگی‌های جالب و دلپذیر این برنامه، امکان اشتراک‌گذاری وضعیت‌ها یا همان “استوری‌ها” است که به شما امکان می‌دهد به صورت تصویری و متنی اخبار، رویدادها، عکس‌ها و ویدئوهای کوتاه خود را با دوستان و مخاطبانتان به اشتراک بگذارید. در این مقاله، به شما نحوه‌ی گذاشتن استوری در بله را آموزش خواهیم داد. همراه چیکاو باشید.

مراحل استوری گذاشتن در بله

ورود به بله: ابتدا برنامه بله را از دستگاه خود باز کنید.

انتخاب زبانه گفتگو: در صفحه اصلی بله، به پایین صفحه مراجعه کنید و بر روی زبانه “گفتگو” که با نماد گفتگو نمایش داده می‌شود، کلیک کنید.

ورود به بخش وضعیت: در صفحه گفتگو، از بالا به پایین صفحه بروید تا به بخش “وضعیت” برسید. این بخش با نماد وضعیت مشخص می‌شود. با لمس روی این بخش، به صفحه وضعیت منتقل می‌شوید.

انتشار وضعیت جدید: در صفحه وضعیت، می‌توانید با لمس روی گزینه “+ افزودن” و سپس انتخاب عکس یا ویدئوی موردنظرتان، وضعیت جدید خود را تهیه کنید.

ویرایش و تأیید: پس از انتخاب محتوا، می‌توانید متن توضیح کوتاهی برای وضعیت‌تان وارد کنید. سپس با لمس روی گزینه “تأیید و ارسال”، وضعیت خود را منتشر کنید.

استوری بله کجاست؟ - چیکاو

استوری بله کجاست؟

در برنامه بله، استوری‌ها به عنوان بخش “وضعیت” در زبانه گفتگو قرار دارند. در این بخش، می‌توانید متن، عکس‌ها، ویدئوها و محتواهای دیگری را به عنوان استوری‌ها با دوستان و مخاطبانتان به اشتراک بگذارید. همچنین می‌توانید استوری‌های دیگر مخاطبان خود را نیز مشاهده کنید و با آنها تعامل داشته باشید.

نتیجه‌گیری

با استفاده از این راهنما، به راحتی می‌توانید در برنامه بله وضعیت‌های جذاب و جدید خود را با دوستان و مخاطبانتان به اشتراک بگذارید. استفاده از این قابلیت جذاب به شما این امکان را می‌دهد تا ارتباطات خود را در محیطی جذاب‌تر و تعاملی‌تر تجربه کنید. از این پس، با بله و استوری‌های خود، دوستان و آشنایان خود را با اخبار و رویدادهایتان آگاه کنید.
امتیاز دهید
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.