انواع سرویس های چینی 12 نفره برای جهیزیه

اگر می­خواهید درباره انواع سرویس های چینی 12 نفره برای جهیزیه اطلاعاتی را کسب کنید تا پایان با ما همراه باشید.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

خرید جهیزیه یکی از رسومی است که ما ایرانی­ها به آن پایبند هستیم. اقلام مختلفی در جهاز عروس قرار دارد که سرویس چینی 12 نفره در فهرست مهمترین این اقلام است. در صورتی که شما هم قصد دارید جهیزیه خود را تکمیل کنید، بهتر است با انواع سرویس چینی 12 نفره آشنا شوید:

  • سرویس چینی زرین 12 نفره کامل سفید رادیانس ( 102 پارچه)
  • سفید نئوکلاسیک (103 پارچه)
  • فلورانس (102 پارچه)
  • هدیه طلایی ( 102 پارچه)
  • آران (102 پارچه)
  • سلنا صورتی ( 98 پارچه)
  • سرویس چینی زرین 12 نفره کامل سفید وینچی الیسه ( 97 پارچه)
  • فلورانس ( 98 پارچه)
  • وگاس اوریت ( 98 پارچه)
  • نارسیس طلایی ( 103 پارچه)
  • یاس بنفش ( 97 پارچه)
  • ژئومتریکال نقره­ای ( 108 پارچه)
  • سرویس چینی زرین 12 نفره کامل برایدال طلایی ( 74 پارچه)

سرویس چینی 12 نفره چند پارچه است؟

گاهی ممکن است برای شما نیز اتفاق افتد که سرویس چینی را که خریداری می‌کنید مناسب تعداد افرادی که دعوت کرده‌اید، نباشد. به همین دلیل قصد داریم به بررسی انواع سرویس چینی 12 نفره بپردازیم که شامل چه چیزهایی است تا دیگر چنین مشکلاتی پیش نیاید. قبل از خرید بهتر است به این نکته توجه کنید که سرویس‌های چینی در تعداد پارچه‌های مختلفی وجود دارند و متناسب با تعداد اجزایی که دارد برای تعداد افراد مشخصی کاربرد خواهند داشت. به ‌عنوان ‌مثال یک سرویس چینی 108 پارچه برای تعداد افراد 12 نفر بسیار کاربردی است. این سرویس چینی توسط برندهای مختلف در طرح و رنگ‌های بسیار زیبا تولید می‌شوند و دارای اجزای مناسبی است. بسیاری از افراد سرویس چینی 12 نفر را انتخاب بسیار مناسبی برای جهیزیه می‌دانند.

در حالت کلی به این صورت نیست که به طور دقیق بگوییم یک سرویس چینی 12 نفره چند پارچه است. زیرا برخی از سرویس‌های چینی 12 نفره به صورت تعداد پارچه‌های مختلفی در بازار وجود دارند. همین امر سبب می­شود که با توجه به تعداد اجزایی که دارند برای تعداد 12 نفر مناسب باشند.  یک سرویس 12 نفره با تعداد پارچه کم، همه اجزای سرویس چینی را شامل نمی‌شود. اما سرویس­های چینی 12 نفره بالای 100 پارچه نیز وجود دارند که به صورت 108,103,102 پارچه به فروش می‌رسد و در اختیار مشتری قرار می‌گیرد. البته برخی از سرویس­های چینی 12 نفره به صورت 98، 97 و 74 پارچه هم به بازار ارائه می­شود.

اجزای سرویس چینی 12 نفره

یکی از سؤالاتی که در رابطه با سرویس‌های چینی 12 نفره وجود دارد این است که یک سرویس چینی شامل چه اجزایی است. سرویس‌های چینی 12 نفره در تعداد پارچه‌های متفاوتی تولید می‌شوند و بر اساس تعداد پارچه‌ای که دارند اقلام متفاوتی را دارا هستند. اقلام ذیل در فهرست سرویس چینی 12 نفره  108پارچه قرار دارند:

6 عدد پیاله
3 عدد پیاله بزرگ تر

1 عدد سوپ­خوری (2 پارچه)
12 عدد بشقاب غذاخوری
18 عدد بشقاب میوه خوری
12 عدد بشقاب خورش خوری
3 عدد دیس با قطر های متفاوت
2 عدد سالاد خوری بزرگ
12 عدد سالاد خوری کوچک
1 عدد قوری چایی خوری (2 پارچه)
12 عدد فنجان به همراه 12 عدد نعلبکی
1 عدد قندان با درب ( 2 پارچه)
2 عدد شکر ریز (4 پارچه)
6 عدد نمک پاش

آشنایی با برخی از اقلام سرویس چینی 12 نفره

بشقاب غذاخوری

از این نوع بشقاب­ها برای سرو غذای اصلی استفاده می‌شود و با توجه به تعداد پارچه سرویس ظروف تعداد آن نیز متفاوت است. در خرید سرویس چینی غذاخوری باید به این نکته توجه کنید که باید برای هر فردی یک عدد بشقاب در نظر بگیرید.

ظرف سالاد خوری

در سرویس‌های چینی متفاوت، تعداد سالاد خوری‌ها هم مختلف است. برای برخی از مدل‌ها یک ظرف سالاد خوری بزرگ وجود دارد و به تعداد ظروف بشقاب غذاخوری، سالاد خوری‌های کوچک­تری برای هر فرد قرار داده­اند. البته در بعضی دیگر هم سرویس‌ها تنها یک یا دو عدد ظرف سالاد خوری بزرگ وجود دارد که بسیار کاربردی است. سالاد خوری‌های کوچک را در واقع می‌توان مکمل ظرف غذاخوری دانست که در کنار بشقاب برای هر فرد گذاشته می­شود.

ظرف سوپ خوری

یکی دیگر از اجزایی که در سرویس چینی قرار می­دهند، ظرف سوپ خوری است که در حجم و اندازه بزرگ‌تری می­باشد و گود هستند. این مدل ظروف در برخی سرویس‌ها به صورت درب­دار و در برخی دیگر بدون درب هستند. ظرفیت سوپ‌خوری‌ها حدود 3000 سی سی است که بسیار کاربردی است.

دیس

یکی از اصلی‌ترین اجزای سرویس چینی غذاخوری، دیس برنج است. این مدل ظروف در شکل‌های متفاوت مربع، دایره و بیضی وجود دارند و ممکن است کمی ظاهر متفاوت‌تری داشته باشند. افراد با توجه به سلیقه خود مدل، طرح و جنس ظرف‌ها را انتخاب می‌کنند.

بشقاب خورش‌ خوری

ظروف خورش‌خوری و تعداد مناسب آن‌ها در هر سرویس غذاخوری جایگاه بسیار مهمی دارد. در برخی از سرویس‌ها تعداد بشقاب‌های خورش‌خوری و تعداد بشقاب‌های غذاخوری برابر هستند. اما برخی معتقدند که خورش‌خوری‌ها امروزه زیاد کاربردی نیستند و نباید مانند بشقاب غذاخوری برای هر فرد به صورت جداگانه وجود داشته باشند. بلکه نیاز است تا به اندازه هر دو یا سه نفر یک بشقاب خورش‌خوری وجود داشته باشد، البته این مورد سلیقه‌ای است.

قیمت چینی زرین 12 نفره چقدر است؟

در رابطه‌ با قیمت سرویس چینی 12 نفره لازم است بیان کنیم که معمولاً هر اندازه سرویس چینی برای تعداد افراد بیشتری تولید شود، قطعاً دارای اقلام بیشتری خواهد بود. به همین دلیل قیمت سرویس چینی 12 نفره نسبت به قیمت سرویس 6 نفره نیز بیشتر است. قیمت سرویس چینی به عواملی مانند تعداد اجزا سرویس چینی، جنس و برند آن بستگی دارد. همین عوامل است که باعث می‌شود قیمت سرویس چینی متفاوت باشد.

قیمت سرویس چینی 12 نفره برای جهیزیه

برای خرید سرویس چینی 12 نفره به دو صورت حضوری و اینترنتی شما می‌توانید اقدام به خرید کنید و هر کدام دارای مزایایی است. با خرید اینترنتی شما در وقت و هزینه صرفه‌جویی می‌کنید و می‌توانید مدل‌های بیشتری را مشاهده کنید. همچنین قیمت سرویس‌های مختلف را با هم مقایسه می­کنید و در نهایت بهترین سرویس را مطابق با سلیقه خود انتخاب خواهید کرد. پیشنهاد می‌کنیم برای خرید سرویس چینی به سایت هوم دیش مراجعه کنید. این فروشگاه معتبر به صورت تخصصی سابقه متمادی در فروش سرویس چینی و لوازم آشپزخانه را دارد. این فروشگاه دارای سه هدف اصلی یعنی خرید ارزان، ارائه کالای با اصالت و سرعت در تحویل سفارش است.

نتیجه گیری

از گذشته تا به امروز ظروف مختلفی، تهیه و تولید می­شوند. هر کدام از این ظروف ممکن است به صورت تک یا در سرویس­های متعددی ارائه شوند.  ذهن انسان به صورت ناخودآگاه علاقه به نظم دارد و طبیعی است که مجموعه‌ای هماهنگ، با نقش‌های مشابه را تحسین کند. مخصوصاً زمانی که برای میهمانان خود احترام زیادی قائل است. به همین دلیل استفاده از سرویس چینی 12 نفره برای جهیزیه بسیار مناسب و زیبا است. فروشگاه اینترنتی هوم دیش نماینده مستقیم کارخانه و برندهای برتر لوازم آشپزخانه ایرانی است و این امکان را دارد که بهترین‌ها از هر دسته‌بندی محصولات آشپزخانه را برای شما فراهم کند. سرویس­های چینی این فروشگاه بالاترین سطح استانداردهای بین‌المللی در جنس و طرح را دارا هستند. همین موضوع است که سبب می­شود تا در طی سال­ها فعالیت، دارای بالاترین سطح رضایت مشتری باشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.