ایجاد ورودی‌ها در Google Calendar حتی ساده‌تر می‌شود

Google Calendar برای Android به شما امکان می دهد یک رویداد، کار یا یک ورودی خارج از دفتر ایجاد کنید (آخرین گزینه فقط برای حساب های Google Workspace در دسترس است).

  • برای اضافه کردن آن ورودی ها، باید روی نماد مثبت در گوشه سمت راست پایین صفحه کلیک کنید، که سه گزینه نمایش داده می شود: رویداد، وظیفه، و خارج از دفتر.
  • پس از انتخاب نوع ورودی، برنامه یک رابط کاربری تمام صفحه با گزینه هایی برای آن نوع ورودی ظاهر می شود.
  • اگر نیاز به تغییر نوع ورودی دارید، باید به عقب برگردید و آنچه را که می خواهید دوباره انتخاب کنید.

به گفته 9To5Google، آخرین نسخه Google Calendar برای اندروید (نسخه 2024.07.0-608174112) گزینه های Event، Task و Out of Office را در رابط کاربری تمام صفحه نیز به شما نشان می دهد. بنابراین، اکنون می توانید با کلیک بر روی نماد مثبت و همچنین از رابط کاربری تمام صفحه، نوع ورودی مورد نظر خود را انتخاب کنید. با چیدمان جدید، می‌توانید پس از انتخاب یکی از آنها، با کلیک بر روی نماد مثبت، نوع ورودی را تغییر دهید و از بازگشت به عقب در امان باشید.

اکنون که رابط کاربری تمام صفحه گزینه‌های Event، Task و Out of Office را به شما نشان می‌دهد، هیچ فایده‌ای برای Google Calendar ندارد که آن گزینه‌ها را وقتی روی نماد مثبت کلیک می‌کنید نشان دهد، و انتشارات پیشنهاد می‌کند که ممکن است Google منوی بازشو را حذف کند. وقتی روی نماد مثبت کلیک می کنید، این گزینه ها را انتخاب کنید. گوگل در دسامبر 2023 آزمایش این ویژگی را در نسخه بتا برنامه آغاز کرده بود. اکنون به نسخه پایدار برنامه راه یافته است.

همانطور که توسط 9To5Google اشاره شده است، آخرین ویژگی تغییر سمت سرور است و برای فعال کردن طرح جدید، باید برنامه را باز کنید، آن را از تنظیمات دستگاه متوقف کنید و سپس دوباره برنامه را باز کنید. ما این روش را امتحان کردیم و در Galaxy S23 برای ما کار کرد. گوگل ممکن است ویژگی جدید را در مراحل مختلف ارائه کند. بنابراین، ممکن است همه نتوانند آن را ببینند، حتی اگر آخرین نسخه برنامه را داشته باشند یا از روش فعال کردن آن پیروی کنند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.