به‌روزرسانی جدید، ادغام تلویزیون‌های سامسونگ با Galaxy Watch 5 را به ارمغان می‌آورد

سری گلکسی واچ 5 دریافت به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدیدی را آغاز کرده است که ویژگی و وصله‌های امنیتی جدیدی را به همراه دارد. این به روز رسانی در حال حاضر در اروپا منتشر می شود. حتی ممکن است در سایر نقاط جهان نیز موجود باشد.

این آپدیت چند روز پیش برای سری گلکسی واچ 6 منتشر شد.

گلکسی واچ 5 ادغام تمرین Samsung Health را با تلویزیون‌ها، مانیتورهای هوشمند و پروژکتورهای سامسونگ 2024 دریافت می‌کند.

به روز رسانی نرم افزاری جدید برای گلکسی واچ 5 و گلکسی واچ 5 پرو با نسخه سیستم عامل R9x0XXU1BXB7 ارائه می شود و حجم دانلودی در حدود 244.14 مگابایت دارد. این وصله امنیتی مارس 2024 را ارائه می کند که ده ها آسیب پذیری امنیتی را برطرف می کند. این به‌روزرسانی همچنین توانایی نمایش معیارهای سلامتی و تمرین را در تلویزیون سامسونگ که در سال 2024 منتشر شد و دارای Samsung Daily+ بود را به ارمغان می‌آورد.

با ویژگی جدید، وقتی یک تمرین آنلاین را در تلویزیون سامسونگ یا مانیتور هوشمند دنبال می‌کنید، می‌توانید ضربان قلب، کالری سوزانده شده و سایر داده‌های تمرینی گلکسی واچ 5 را روی صفحه نمایش بزرگ نمایش دهید. به این ترتیب، می توانید در منطقه تمرینی عالی بمانید. این ویژگی همچنین با طیف سبک زندگی تلویزیون ها و پروژکتورهای سامسونگ که در سال 2024 عرضه شدند، کار می کند.

چگونه آپدیت را روی گلکسی واچ 5 خود نصب کنیم؟

برای نصب به‌روزرسانی جدید بر روی ساعت هوشمند گلکسی واچ سری 5، برنامه Galaxy Wearable را در گوشی خود باز کنید، به تنظیمات Watch » به‌روزرسانی نرم‌افزار Watch بروید و روی Download and install ضربه بزنید. همه کاربران گلکسی واچ 5 در یک روز به روز رسانی را دریافت نمی کنند، بنابراین صبور باشید و هر چند ساعت یک بار به بررسی آپدیت جدید ادامه دهید.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.