مشخصات باتری گوگل پیکسل بادز پرو 2 در وب‌سایت‌های صدور گواهینامه مشاهده شد

انتظار می‌رود Google Pixel Buds Pro 2 به زودی رونمایی شود، و هدفون‌های واقعی بی‌سیم (TWS) جانشین Pixel Buds Pro شوند که در رویداد I/O گوگل در ماه می 2022 معرفی شدند. با عرضه Pixel Buds Pro 2، گزارش‌های قبلی حاکی از آن است که آنها احتمالاً در رویداد I/O شرکت در ماه مه یا در رویداد Pixel Hardware در کنار گوشی‌های سری Pixel 9 حضور خواهند داشت. جزئیات مربوط به قاب شارژ این هدفون مورد انتظار TWS اکنون به صورت آنلاین منتشر شده است.

طبق گزارش 91Mobiles، کیس شارژ گوگل پیکسل بادز پرو 2 در وب سایت UL Demko با شماره مدل GH8TQ مشاهده شد. این کیس با باتری لیتیوم یونی 650 میلی‌آمپر ساعتی در وب‌سایت صدور گواهینامه دانمارکی فهرست شده است.

این نشریه همچنین Pixel Buds Pro 2 را در وب سایت گواهی SatefyKorea با همان شماره مدل مشاهده کرد. این فهرست همچنین نشان می‌دهد که شرکت سازنده قرارداد برای قاب‌های شارژ هدفون TWS، شرکت چینی Chongqing VDL Electronics است.

ادعا می‌شود که Google Pixel Buds Pro عمر باتری را تا 31 ساعت بدون ANC و تا 20 ساعت با ANC روشن ارائه می‌دهد. کیس شارژ از USB Type-C برای شارژ بی سیم و Qi نیز پشتیبانی می کند. این کیس دارای رتبه IPX2 برای مقاومت در برابر پاشش پاشیده شدن است، در حالی که هدفون های جداگانه دارای گواهینامه IPX4 هستند.

منبع gadgets360
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.