سامسونگ برای Galaxy Wa به طراحی مربع بازمی گردد

بیش از یک دهه پس از اینکه این شرکت یکی از اولین ساعت‌های هوشمند خود را عرضه کرد، به نظر می‌رسد که سامسونگ طراحی مربع شکل را برای ساعت گلکسی خود بازگرداند.

اگر اخیراً وارد ساعت‌های هوشمند سامسونگ شده‌اید، ممکن است فقط طراحی دایره‌ای را بشناسید که مترادف با Galaxy Watch شده است. در حالی که استقبال بسیار خوبی از آن شده، به نظر می رسد که سامسونگ به دنبال تغییر اوضاع دوباره است.

سامسونگ دور کامل ساعت‌های هوشمند خود را دنبال می‌کند و دوباره طراحی مربعی را در نظر می‌گیرد

شنیده‌ایم که سامسونگ به دنبال بازگرداندن طراحی مربع شکل برای ساعت‌های هوشمند خود است. این شبیه به مدل های قبلی مانند Galaxy Gear، Gear 2 و Gear Live خواهد بود. این مدل ها بیش از یک دهه پیش عرضه شدند و از آن زمان توسط ساعت های هوشمند دایره ای سامسونگ تحت الشعاع قرار گرفتند.

Gear S2 اولین ساعت هوشمند سامسونگ با طراحی دایره ای و قاب چرخان فیزیکی بود. سامسونگ از آن زمان به این زبان طراحی پایبند بوده و مدل‌های نسل فعلی گلکسی واچ 5 دارای طراحی دایره‌ای یکسان هستند.

در حال حاضر به طور قطعی مشخص نیست که آیا این تغییر به طراحی مربع شکل زودتر با سری آتی گلکسی واچ 7 انجام خواهد شد یا اینکه سامسونگ یک سال دیگر منتظر خواهد ماند تا چنین تغییر بزرگی در طراحی ایجاد کند.

ما می شنویم که این ایده با اشتیاق مورد بررسی قرار می گیرد و این سوئیچ روی کارت ها است که قرار است اتفاق بیفتد. جالب خواهد بود که ببینیم سامسونگ چگونه آن را پیاده سازی می کند و چگونه مشتریان را متقاعد می کند که دوباره آن را در آغوش بگیرند، حالا که آنها طراحی دایره ای سری گلکسی واچ را بسیار دوست دارند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.