هوش مصنوعی ثابت می کند که با خرید Galaxy S23 FE انتخاب درستی کرده اید

اگر همیشه احساس می‌کردید که نزدیک‌ترین رقیب گلکسی S23 FE شما گلکسی S22 است، و اگر تا به حال در انتخاب گوشی Fan Edition نسبت به گلکسی S22 یا S22 پلاس شک داشتید، شاید به زودی خیالتان راحت باشد که تصمیم درستی گرفته‌اید.

در حالی که سامسونگ تایید کرده است که One UI 6.1 با گلکسی AI را از طریق به روز رسانی سیستم عامل به دستگاه های نسل آخر می آورد، همچنین کاملاً واضح است که تلفن های قدیمی مانند گلکسی اس 22 از این درمان لذت نخواهند برد.

چیزی که برای من جالب است این است که در بیشتر بازارها، Galaxy S23 FE و Galaxy S22 از یک تراشه Exynos 2200 استفاده می کنند. با وجود این، Galaxy S23 FE شما ویژگی های Galaxy AI را دریافت می کند، در حالی که سری Galaxy S22 از این ویژگی برخوردار نخواهد بود. چه چیزی می دهد؟

خب، معلوم است که سامسونگ باید برای بهینه‌سازی هوش مصنوعی گلکسی برای هر دستگاه تلاش زیادی کند، به این معنی که شرکت باید زمان و منابع خود را عاقلانه مدیریت کند (از طریق TechRadar).

خوشبختانه، گلکسی اس 23 FE موفق شده است، اما متأسفانه برای سایر کاربران اگزینوس 2200، سری گلکسی اس 22 نتوانسته است. بنابراین، تراشه Exynos 2200 و قابلیت های NPU آن هیچ ارتباطی با در دسترس بودن Galaxy AI ندارد. همه چیز به مدیریت منابع مربوط می شود و سامسونگ قدمی دقیق در حوزه هوش مصنوعی بردارد.

صرف نظر از دلایلی که سامسونگ به این شیوه به‌روزرسانی‌های Galaxy AI را نزدیک می‌کند، این واقعیت باقی می‌ماند که Galaxy S23 FE به زودی دلیل دیگری برای ادعای اینکه گوشی بهتری نسبت به گلکسی S22 است، خواهد داشت، حتی اگر پلتفرم مشابهی داشته باشند.

Galaxy AI یک معامله بزرگ برای سامسونگ است زیرا هوش مصنوعی در صنایع رواج بیشتری می یابد. و هر چه زمان بیشتر بگذرد، گلکسی اس 22 بیشتر از گلکسی اس 23 FE احساس منسوخ شدن می کند زیرا در آینده از هوش مصنوعی محروم می شود.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.