در اینجا هر چهار رنگ Google Pixel 8a است

به نظر می رسد پیکسل 8a آینده گوگل نمی تواند جلوی لو رفتن را بگیرد. پس از چند تصویر زنده ادعایی که چند روز پیش آن را نشان می‌داد، امروز نشت جدیدی از راه رسید تا هر چهار رنگ موجود را به ما نشان دهد.

اینها ابسیدین (سیاه)، چینی (سفید)، خلیج (آبی) و نعناع (خیلی خود توصیفی) نامیده می شوند. همه اینها را قبلاً در سایر دستگاه‌های پیکسل دیده‌ایم – Pixel 8 و Pixel 8 Pro در Mint عرضه می‌شوند، در حالی که دومی یک نسخه Bay نیز دارد.

منبع این افشاگری ادعا می‌کند که Pixel 8a بالاخره در کنفرانس Google I/O که در 14 می برگزار می‌شود، رسمی می‌شود. بنابراین هنوز بیش از یک ماه دیگر باقی مانده است، که به احتمال زیاد به این معنی است که اطلاعات بیشتری در راه است.

طراحی کلی Pixel 8a نزدیک به Pixel 8 است و قسمت پشتی آن بافتی مات خواهد داشت. انتظار می رود که 8a دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی FHD+ 90 هرتز باشد، در حالی که Tensor G3 SoC خود گوگل در راس آن خواهد بود. پیکسل 8a باید دارای باتری 4500 میلی آمپر ساعتی، دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی در پشت و 13 مگاپیکسل فوق عریض در کنار آن باشد.

اخیراً شایعه شده است که Pixel 8a با قیمتی بالاتر از مدل قبلی خود عرضه می شود و البته توسط Google Fi Wireless در ایالات متحده عرضه می شود – در واقع، اپراتور Google ممکن است خود Pixel 8a را هفته گذشته فاش کرده باشد.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.