گوگل هوش مصنوعی Gemini را به گوشی های اندرویدی قدیمی تر گسترش می دهد

گوگل در اوایل سال جاری، تجربه مبتنی بر هوش مصنوعی، Gemini را برای دستگاه‌های اندرویدی منتشر کرد. در ابتدا فقط با اندروید 12 و بالاتر سازگار بود. با این حال، گوگل اخیراً پشتیبانی Gemini را گسترش داده است تا اندروید 10 و اندروید 11 را نیز شامل شود.

Gemini اکنون از طریق آخرین به‌روزرسانی‌های برنامه برای نصب در اندروید 10 و بالاتر در دسترس است. 9To5Google گزارش می دهد که این سازگاری آن را فراتر از اندروید 12 گسترش می دهد و حداقل نیاز را کاهش می دهد.

هنگامی که گوگل در اوایل سال جاری Gemini را برای اندروید معرفی کرد، این شرکت تصریح کرد که این برنامه منحصراً برای دستگاه‌هایی که روی اندروید 12 و جدیدتر کار می‌کنند قابل دسترسی خواهد بود. به‌روزرسانی‌های بعدی برنامه از آن زمان تاکنون به طور مداوم اندروید 12 را به عنوان حداقل نسخه پشتیبانی شده حفظ کرده‌اند.

جدیدترین نسخه Gemini برای اندروید، نسخه 1.0.626720042، اکنون پشتیبانی را به اندروید 10 گسترش می‌دهد. کاربران اکنون می‌توانند برنامه را از طریق فروشگاه Play بر روی دستگاه‌هایی که این نسخه قدیمی‌تر سیستم عامل را اجرا می‌کنند، نصب کنند.

این تغییر در ابتدا توسط Sumanta Das در X (توئیتر سابق) مورد توجه قرار گرفت. در این گزارش اشاره شده است که پشتیبانی اضافه شده در دستگاه Google Pixel دارای اندروید 10 تأیید شده است. پس از به‌روزرسانی برنامه Google و سرویس‌های Play، این تجربه بسیار شبیه تجربه استفاده از Gemini در دستگاه جدیدتر بود.

در اخبار مرتبط، اخیراً گزارش شده است که انتظار می‌رود گزینه جدیدی «موسیقی» در تنظیمات Gemini معرفی شود که احتمالاً به شما امکان می‌دهد «سرویس‌های ترجیحی مورد استفاده برای پخش موسیقی را انتخاب کنید». این نشان می دهد که کاربران ممکن است به زودی توانایی انتخاب سرویس پخش مورد نظر خود را از طیف وسیعی از گزینه ها داشته باشند. پس از انتخاب، Gemini احتمالاً با سرویس انتخابی ادغام می شود و شما را قادر می سازد پخش موسیقی را از طریق دستورات صوتی کنترل کنید.

انتظار می رود که این توسعه یک تغییر بازی برای Gemini باشد. اگر این اطلاعات درست باشد، کاربرانی که به شدت به سرویس‌های استریم وابسته هستند، سرانجام عملکردی را خواهند داشت که مشتاقانه انتظارش را می‌کشیدند. دیگر با مشکلات شناسایی آهنگ یا راه حل های دست و پا گیر دست و پنجه نرم نمی کنید.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.