دو ویژگی دست کم گرفته شده Galaxy Z Flip 5 که بسیار جالب تر از Galaxy AI هستند!

Galaxy AI یکی از ویژگی های اصلی سری گلکسی اس 24 است و در حال حاضر هیچ گوشی دیگری آن را ندارد. حتی با این وجود، گلکسی زد فلیپ 5 ممکن است همچنان نسبت به آخرین گوشی پرچمدار سامسونگ مزیت بزرگی داشته باشد، زیرا دارای دو ویژگی انحصاری است که حتی کاربران گلکسی اس 24 اولترا نیز نمی توانند از آن ها لذت ببرند.

اگرچه گلکسی زد فلیپ 5 هنوز از هوش مصنوعی گلکسی برخوردار نیست، اما در نهایت خواهد شد. حتی در حالی که صحبت می کنیم، سامسونگ در حال آماده سازی به روز رسانی Galaxy AI One UI 6.1 برای گوشی تاشو و سایر مدل های رده بالا است.

از سوی دیگر، گلکسی زد فلیپ 5 دارای دو ویژگی انحصاری است که احتمالاً دست کم گرفته شده است که از برخی جهات، بسیار جالب تر از Galaxy AI هستند و علیرغم وعده هفت ارتقای سیستم عامل، هرگز به سری Galaxy S24 راه پیدا نمی کنند.

ویجت‌های Flex Mode و Cover Screen قبل از ظهور هوش مصنوعی بسیار جالب بودند

حالت فلکس و ویجت های صفحه پوششی دو ویژگی هستند که تجربه Galaxy Z Flip 5 را تعریف می کنند. و برخلاف Galaxy AI که می‌تواند روی هر دستگاه سامسونگ با NPU به اندازه کافی قدرتمند اجرا شود، ویجت‌های Flex Mode و Cover Screen تنها می‌توانند با فرم فاکتور Galaxy Z Flip 5 دست به دست هم دهند.

این دو ویژگی نتیجه طبیعی طراحی بدیع گوشی تاشو هستند، بنابراین، به نوعی جالب‌تر از Galaxy AI هستند. آنها زمانی اتفاق می‌افتند که فرم و عملکرد در هماهنگی کامل به هم برسند.

ویجت‌های Flex Mode و Cover Screen همیشه ویژگی‌های انحصاری Galaxy Z Flip خواهند بود. آن‌ها به بهبود تجربه Z Flip با یا بدون هوش مصنوعی ادامه می‌دهند، به گونه‌ای که سری گلکسی S24 حتی نمی‌تواند رویای آن را ببیند. و به همین دلیل است که بسیاری از کاربران گلکسی زد فلیپ 5 عجله ندارند تا گوشی های خود را با گلکسی اس 24 عوض کنند.

گلکسی هوش مصنوعی سرانجام به گلکسی زد فلیپ 5 خواهد رسید، اما گوشی تاشوی تاشو همیشه در هنگام مواجهه با سری گلکسی اس 24 و سایر گوشی‌های اسلب، این دو را در آستین خود خواهد داشت. حالت فلکس و ویجت‌های صفحه پوششی ممکن است اکنون که هوش مصنوعی گلکسی در کانون توجه قرار گرفته است، دست کم گرفته شود، اما کسانی که Galaxy Z Flip 5 را می‌شناسند بهتر می‌دانند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.