اولین نمونه های اولیه آیفون تاشو اپل شبیه Galaxy Z Flip هستند

مدت طولانی است که شایعه شده است که اپل روی آیفون های تاشو کار می کند. چیزی که مشخص نبود این بود که آیا آنها می‌توانند گوشی‌های تاشویی مانند سری گلکسی زد فلیپ یا شبیه به گلکسی زد فولد بزرگتر باشند. گزارشی جدید بیشتر بر روی آیفون های تاشوی دست نیافتنی اپل روشن می کند.

این گزارش ادعا می کند که اپل حداقل دو نمونه اولیه از یک آیفون تاشوی ساخته است. این نمونه های اولیه به صورت افقی تا می شوند، دقیقاً مانند سری Galaxy Z Flip سامسونگ. مشخص نیست که آیا اپل نمونه های اولیه ای شبیه به سری گلکسی زد فولد ساخته است یا خیر.

اپل همچنین در حال کار بر روی آیپد تاشوی خود است که شایعات زیادی در آن وجود دارد

قبل از اینکه طرفداران اپل از عرضه آیفون های تاشو به زودی هیجان زده شوند، The Information می افزاید که این دستگاه ها حتی بخشی از برنامه های تولید انبوه اپل برای سال 2024 یا 2025 نیستند. بدیهی است که اولین روزهای پروژه آیفون تاشو اپل است. به نظر می رسد که این شرکت به سادگی با این ایده در حال حاضر بازی می کند و هیچ شفافیتی در مورد اینکه چه زمانی قصد انتشار آن را دارد وجود ندارد.

این گزارش می افزاید که اپل علاقه مند به ساخت آیفون های تاشو با نمایشگر در خارج است. با این حال، گفته می شود که مهندسان این شرکت با طراحی “مقابله” کرده اند زیرا به راحتی می شکند. مهندسان همچنین می‌خواهند آیفونی تاشو بسازند که به نازکی مدل‌های فعلی آیفون باشد، اما اندازه باتری و اجزای نمایشگر عنصری از پیچیدگی را اضافه می‌کنند.

گفته می‌شود که اپل حداقل با یک سازنده در آسیا برای تهیه قطعات آیفون تاشو صحبت کرده است. طبق گزارش‌ها، این شرکت همچنین در حال کار بر روی آیپد تاشو شایعه شده است که تقریباً به اندازه یک آی‌پد مینی خواهد بود. همچنین انتظار نمی رود که این تبلت تاشو حداقل قبل از سال 2026 یا 2027 وارد بازار شود.

باید به آن اعتبار داد، سری Galaxy Z Flip تاشوهای تاشو را خنک کرده است. زاویه بازاریابی سامسونگ برای صدف های تاشو، این دستگاه را به نوعی لوازم جانبی مد روز معرفی کرده است. این همان خطی است که اپل برای اپل واچ اتخاذ می کند. مطمئناً، ممکن است این ساعت هوشمند مانند هر ساعت دیگری باشد، اما بخشی از جذابیت آن نیز ناشی از موقعیت آن به عنوان یک محصول سبک زندگی است.

اپل آشکارا ارزش تکرار این استراتژی را برای آیفون تاشو خود در شکل تاشو می بیند. این کمپانی محبوبیت محض سری Galaxy Z Flip را دیده است و می‌خواهد در بازاری که سامسونگ به تنهایی به بلوغ رسیده است، سرمایه‌گذاری کند. همانطور که اوضاع پیش می‌آید، به نظر می‌رسد که اپل هنوز چند سال تا عرضه آیفون تاشو فاصله دارد، زیرا باید یک زنجیره تامین ایجاد کند و همچنین چالش‌های مهندسی را حل کند.

با توجه به سرعت فوق‌العاده‌ای که سامسونگ هر ساله با آن‌ها گوشی‌های تاشو خود را بهبود می‌بخشد، ممکن است سری گلکسی زد فلیپ تا آن زمان در کجا قرار بگیرد؟ زمان های هیجان انگیزی در پیش است!

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.