ساعت هوشمند بلک شارک S1 پرو برای اولین بار در سطح جهانی عرضه شد

در ماه سپتامبر، بازوی بازی شیائومی Black Shark از مجموعه ای از لوازم جانبی بازی از جمله ساعت هوشمند Black Shark S1 رونمایی کرد. این برند گیمینگ اکنون مدل توانمندتری به نام بلک شارک S1 پرو را اضافه کرده است. این ساعت دارای یک بدنه مقاوم است که دارای IP68 ضد آب است و دارای دستیار صوتی با پشتیبانی از ChatGPT است.

مشخصات کلیدی بلک شارک S1 پرو

بلک شارک S1 پرو یک صفحه نمایش 1.43 اینچی AMOLED با وضوح 466 x 466 پیکسل، نرخ به روز رسانی 60 هرتز و حداکثر روشنایی تا 600 نیت را ارائه می دهد. این یک FreeRTOS مانند اکثر ساعت‌های هوشمند مقرون‌به‌صرفه‌تر شیامی و اشتراک‌های Black Shark را اجرا می‌کند که ادغام Chat GPT به دستیار هوش مصنوعی اجازه می‌دهد به سؤالات ساده‌ای که احتمالاً بین ساعت و تلفن هوشمند جفت شده شما ارسال می‌شود پاسخ دهد.

Watch S1 پرو تماس بلوتوث روی دستگاه، نظارت بر ضربان قلب و اکسیژن خون 24 ساعته، و NFC را به همراه دارد. این ساعت همچنین می تواند بیش از 100 حالت ورزشی را ردیابی کند و Black Shark ادعا می کند که باتری 15 روزه با استفاده معمولی دارد.

Black Shark S1 Pro در رنگ های مشکی و آبی عرضه می شود و 69 دلار از وب سایت بلک شارک و 60 دلار از Aliexpress به فروش می رسد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.