ویژگی نام کاربری واتساپ در حال آزمایش است و قابلیت جستجو را دریافت می کند

واتساپ همیشه بر شماره تلفن به عنوان اصلی ترین روشی که کاربران می توانند یکدیگر را پیدا کنند و با یکدیگر تماس بگیرند، تمرکز کرده است و در طول سال ها پیشرفت های مختلفی در این شماره ایجاد کرده است. به عنوان مثال، برای مدت طولانی، قبل از اینکه بتوان شماره‌ای را از طریق قابلیت جستجوی واتس‌اپ کشف کرد، باید به‌عنوان مخاطب ذخیره می‌شد، اما اکنون می‌توان با شماره‌های ذخیره‌نشده نیز چت را شروع کرد.

واتساپ همچنین در حال کار بر روی امکان انتخاب نام کاربری برای کاربران است که این امکان را برای افراد فراهم می کند تا کاربران را بدون اطلاع از شماره تلفن خود پیدا کنند. این ویژگی بیش از شش ماه است که در حال آزمایش است و هنوز به طور رسمی منتشر نشده است، که نشان می دهد توسعه آن کند بوده است، اما ممکن است عرضه رسمی زودتر اتفاق بیفتد، زیرا اکنون عملکردهای مرتبط با نام کاربری بیشتری در این برنامه کشف شده است.

جستجوی نام کاربری واتساپ

در آخرین نسخه بتای WhatsApp برای دستگاه های اندرویدی، افرادی که در WABetaInfo هستند متوجه شده اند که دکمه جستجو در واتساپ اکنون امکان جستجوی نام، نام کاربری و اعداد را می دهد. ما هنوز نمی‌توانیم عملکرد جستجوی نام کاربری را در عمل ببینیم، اما ممکن است در آینده نزدیک در به‌روزرسانی‌های برنامه تغییر کند.

مشخص نیست که نام‌های کاربری در واتس‌اپ چگونه کار می‌کنند، از جمله اینکه آیا کاربران اجازه خواهند داشت پس از ادعای نام کاربری خود را تغییر دهند یا خیر. امیدواریم جزئیات بیشتر به زودی به صورت آنلاین راه یابد، و شما می توانید شرط بندی کنید که هر زمان که این اتفاق بیفتد به شما اطلاع خواهیم داد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.