مدل ها و سری لپ تاپ های گیمینگ MSI را بیشتر بشناسید!

سری لپ تاپ های گیمینگ MSI یک انتخاب برتر برای گیمرهای مشتاقی محسوب می‌شوند که به دنبال تجربه گیمینگ با عملکرد بالا و همه‌جانبه هستند. این لپ تاپ ها با طراحی شیک، سخت‌افزار قدرتمند و فناوری پیشرفته، گرافیک استثنایی، سرعت پردازش فوق‌العاده و گیم‌پلی یکپارچه ارائه می‌شوند.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

سری لپ تاپ های گیمینگ MSI

اولین قدم برای خرید لپ تاپ های گیمینگ MSI را باید از شناخت انواع سری آن‌ها شروع کرد. در حال حاضر، طیف گسترده مدل‌های لپ تاپ گیمینگ MSI را می‌توان به 6 سری زیر خلاصه کرد.

1. سری گیمینگ MSI GT Titan

سری GT Titan پرچم‌دار فوق‌العاده‌ای است که برای از بین بردن و شکستن هر رکوردی طراحی شده است. لپ تاپ های این سری به داشتن پردازنده‌های قابل اورکلاک، کارت گرافیک‌های برتر و ویژگی‌های پیشرفته شهرت دارند. همچنین از ضریب فرم قوی‌تر برای به حداکثر رساندن سیستم خنک‌کننده بهره می‌برند و از این رو، عملکرد نامحدودی دارند.

این سری با قوی‌ترین پردازنده‌ها، گرافیک درجه یک و ویژگی‌های پیشرفته، مظهر عملکرد فوق‌العاده گیمینگ است. آخرین سری Titan GT با اولین نمایشگر MiniLED 4K/144Hz در جهان عرضه می‌شود. این باکیفیت‌ترین صفحه‌نمایشی است که در حال حاضر روی یک لپ تاپ قرار دارد.

2. سری MSI GS Stealth

سری GS Stealth را باید ترکیبی از تحرک، عملکرد و سبک دانست. هدف سری GS Stealth این است که عملکرد برتر را در نازک‌ترین و سبک‌ترین شاسی ممکن ارائه دهد. عمر طولانی باتری نیز به جنبه قابل حمل بودن لپ تاپ های سری GS Stealth اضافه می‌کند و یک همراه عالی در حین حرکت می‌سازد. مدل‌های باریک، قدرتمند و برنده جوایز سری Stealth با نمایشگرهای 14، 15، 16 تا 17 اینچ عرضه می‌شوند.

3. سری MSI GE Raider

سری GE Raider شرکت MSI با در نظر گرفتن انتظارات گیمرهای خواهان طراحی زیبا طراحی شده است. این سری، جدا از ارائه حداکثر کارایی، با نورپردازی RGB و پوشش برش الماس آنودایز شده روانه بازار می‌شود. سری GE به طور مداوم بیشترین نمره طراحی را از گیمرها دریافت می‌کند.

4. سری Leopard GP Vector / GL

سری لپ تاپ های GP & GL شرکت MSI ویژگی‌های اصلی گیمینگ را ارائه می‌کنند. اما در طیف گسترده‌تری از پیکربندی‌های سخت‌افزاری در دسترس هستند. به طوری که هر گیمر مطمئنا سطح عملکرد مورد نظر خود را پیدا خواهد کرد.

سری GP Vector تعهد MSI به برتری علمی را نشان می‌دهد. این سری که به تازگی ارتقا یافته است، در کنار گیمینگ، عملکرد قوی را برای کارایی محاسباتی نیز ارائه می‌دهد.

5. سری GF Thin

سری GF با طراحی نازک و سبک خود، تحرک و زیبایی را بیش از هر زمان دیگری در دسترس خریداران قرار می‌دهد. بنابراین گیمرها با سری GF Thin دیگر مجبور به انتخاب بین ارزش و ظاهر نخواهند بود.

6. سری Crosshair / Pulse / Katana / Sword

این سری که با نام‌های متعدد شناخته می‌شود، ویژگی‌های اصلی مدل‌های پیشرفته گیمینگ را در قالب پیکربندی‌های مختلف ارائه می‌دهد. بنابراین هر گیمری می‌تواند سطح عملکرد و سبک متناسب با نیازهای خود را پیدا کند. این سری با سوئیچ MUX ارائه می‌شود که با آن می‌توان عمر باتری را فدای عملکرد بهتر گیمینگ کرد.

7. سری Cyborg

سری Cyborg یک خط تولید کاملا جدید برای گیمرهای روزمره است. شاسی این محصول دارای طراحی منحصر به فرد شفاف است تا قطعات مکانیکی داخلی لپ تاپ را مشاهده کنید. سری جذاب Cyborg با جدیدترین گرافیک‌ها و پردازنده‌ها، ظاهری آینده‌نگرانه و علمی-تخیلی دارد.

بهترین مدل‌های لپ تاپ های گیمینگ MSI

اکنون که داستان پشت هر سری را می‌دانید، بیایید نگاهی عمیق‌تر به بهترین مدل‌های لپ تاپ های گیمینگ MSI داشته باشیم. طبق گفته این مقاله (مهم ترین سخت افزار لپ تاپ گیمینگ برای بازی):

لپ‌تاپ‌های تولیدی MSI از سخت‌افزارهای برتر و جدید استفاده می‌کنند که برای انواع کاربردها مناسب هستند. این لپ‌تاپ‌های گیمینگ با طراحی زیبا و جلب‌کننده، با کیفیت ساخت بالا شناخته می‌شوند.

1. سری GT Titan – مدل GT76 Titan

لپ تاپ MSI مدل GT76 Titan مرزهای گیمینگ را برای جلب رضایت حرفه‌ای‌ترین گیمرها جابجا می‌کند. آخرین مدل GT76 Titan با استفاده از پردازنده دسکتاپ Intel Core i9-9900K اورکلاک شده تا 5.0 گیگاهرتز در هر 8 هسته و کارت گرافیک برتر RTX 2080 استانداردهای عملکرد جدیدی را تعیین می‌کند.

این قدرت بالا با سیستم خنک‌کننده انحصاری MSI Cooler Boost Titan به همراه 4 فن و 11 لوله حرارتی خنک نگه داشته می‌شود.

2. سری GS Stealth – مدل‌های GS75 Stealth / GS65 Stealth

هر دو نسخه 17 و 15 اینچی GS75 Stealth و GS65 Stealth با تزیینات طلایی جدید و شاسی زیر 20 میلی‌متر عرضه می‌شوند. عملکرد این دو لپ تاپ بدون شک بالاتر از بازی‌های AAA است. عمر باتری طولانی‌تر نیز برای دوام بیشتر در روز کافی خواهد بود.

3. سری GE Raider – مدل GE65 Raider

لپ تاپ GE65 Raider با ظاهر تهاجمی و مشخصات برتر خود از سایر مدل‌های MSI متمایز می‌شود. این لپ تاپ به عنوان برترین مدل در میان سری GE Raider شناخته می‌شود. بنابراین با صفحه‌نمایش فوق‌سریع 240 هرتزی، نورپردازی RGB پر زرق و برق و تزیینات برش الماس قرمز آنودایز شده روانه بازار شده است.

4. سری GP Leopard / GL – مدل GP75 Leopard

لپ تاپ MSI مدل GP75 اولین محصول در سری خود با صفحه‌نمایش دارای حاشیه نازک است. این لپ تاپ با پیکربندی‌های مختلف از کارت گرافیک RTX سطح بالا گرفته تا کارت گرافیک محبوب GTX، حق انتخاب متنوع‌تری را در اختیار گیمرها قرار می‌دهد.

5. سری GF Thin – مدل‌های GF75 Thin / GF63 Thin

لپ تاپ های GF75 و GF63 گیمینگ را در یک شاسی نازک و سبک ارائه می‌دهند. این سری با قاب نازک و شاسی نازک عرضه می‌شود؛ اما هرگز از نظر عملکرد کم نمی‌آورد.

سایر مدل‌ها و سری لپ تاپ های MSI

در پایان بگذارید نگاهی اجمالی به سایر مدل‌ها و سری لپ تاپ های MSI هم داشته باشیم. اول از همه سری تولید محتوا را داریم که به دو دسته اصلی Creator و CreatorPro تقسیم می‌شود. سپس به سری لپ تاپ های تجاری MSI می‌رسیم که به مدل‌های زیر قابل تقسیم هستند.

  • سری Summit_ Fold: با امنیت در سطح سازمانی و یک بدنه آلومینیومی تمام فلزی جمع‌وجور ارائه می‌شود. بهره‌وری، امنیت، طراحی چرخشی 360 درجه و نسبت نمایش 16:10 از مشخصات محصولات این سری تجاری هستند.

  • سری Prestige: لپ تاپ های این سری از نظر کارایی و تحرک بسیار کارآمد هستند و ترکیبی بسیار متعادل از ظرافت، قدرت و وزن پایین را ارائه می‌دهند. به طوری که لپ تاپ Prestige 13 Evo با طراحی فوق‌العاده نازک و سبک با وزن کمتر از 1 کیلوگرم عرضه می‌شود.

  • سری Modern: سری مدرن با طراحی متداول و قابلیت حمل فوق‌العاده خود برای انجام وظایف روزمره و کاربران معمولی مناسب است.

جمع‌بندی آخر در مورد بهترین لپ تاپ گیمینگ MSI و سری های آن

حالا تصویر کامل‌تری از سری لپ تاپ های گیمینگ MSI و سایر مدل‌های این شرکت بزرگ دارید. اگر به برخی از محصولات خاص MSI علاقه‌مند هستید سری های Titan و MSI Thin را از دست ندهید.

اگر بودجه شما مناسب است، از سری های اول معرفی شده لپ تاپ گیمینگ MSI خود را خریداری کنید. لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.