اینستاگرام قابلیت غیرفعال کردن رسید خواندن دایرکت را آزمایش می کند

اینستاگرام بالاخره در حال آزمایش قابلیتی است که به کاربران اجازه می‌دهد رسید خواندن پیام‌های اینستاگرام را خاموش کنند. به این ترتیب، حتی اگر پیام شخصی را خوانده باشید، آنها برچسب “دیده شده” را در زیر پیام نمی بینند.

مارک زاکربرگ و آدام موسری این ویژگی را در کانال های پخش خود اعلام کردند.

ما بازخورد شما را شنیدیم و شروع به آزمایش ویژگی جدیدی کرده‌ایم که به شما امکان می‌دهد رسیدهای خواندن را در DM خود خاموش کنید. موسری در این پیام گفت: به زودی، مردم می‌توانند انتخاب کنند که چه زمانی به دیگران اجازه دهند پیام‌هایشان را ببینند.

رئیس اینستاگرام یک اسکرین شات از منوی Privacy & Safety برای پیام‌های مستقیم منتشر کرد. شما می توانید با ضربه زدن بر روی نام نمایه زیر یک چت به این منو دسترسی داشته باشید. اگر کاربران بخشی از آزمایش باشند، در بخش «چه کسی می‌تواند فعالیت شما را ببیند» کلیدی برای خاموش کردن رسیدهای خوانده شده مشاهده می‌کند.

رسید خواندن پیام های دایرکت اینستاگرام - چیکاو

رسید خواندن پیام های دایرکت اینستاگرام

متا مشخص نکرد که شرکت در چه ظرفیتی این ویژگی ها را آزمایش می کند و چه زمانی برای همه کاربران عرضه می شود.

با توجه به اینکه اپلیکیشن متا که واتس اپ در سال 2014 قابلیت غیرفعال کردن رسیدهای خواندن را راه اندازی کرد، اینستاگرام واقعاً در انتشار این ویژگی تاخیر دارد.

این شرکت همچنین قصد دارد پس از اتمام عرضه این ویژگی برای مسنجر، حفاظت رمزگذاری پیش‌فرض end-to-end را برای پیام‌های ارسالی اینستاگرام اجرا کند. در ماه آگوست، متا گفت که این شرکت قصد دارد تا پایان سال کار روی فعال کردن رمزگذاری انتها به انتها به طور پیش‌فرض در مسنجر به پایان برساند.

منبع techcrunch
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.