با کیف پول دیجی‌پی چگونه شارژ بخریم؟

دیجی‌پی اپلیکیشن کاربردی و پرداخت موبایلی شناخته می‌شود که امکانات و خدمات متعددی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. یکی از ویژگی‌های جالب توجه اپلیکیشن دیجی‌پی امکان شارژ سیم‌کارت اپراتورهای مختلف است.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

همچنین برای استفاده بهتر از این پلتفرم کیف پول دیجی‌پی طراحی و عرضه شده است که امکان پرداخت الکترونیکی و اینترنتی با خطای کمتر و سرعت بهتر را برای کاربران این پلتفرم فراهم می‌کند. اگر شما هم برای خرید شارژ همراه اول و سایر اپراتورها با استفاده از اپلیکیشن و کیف پول دیجی‌پی سوالاتی در ذهن دارید پیشنهاد می‌کنم که تا پایان صفحه همراه ما بمانید.

کیف پول دیجی‌پی چیست؟

یکی از بخش‌های کاربردی، امن و جذاب در پلتفرم و اپلیکیشن دیجی‌پی، کیف پول الکترونیکی آن است که در اصل یک برنامه پرداخت موبایلی محسوب می‌شود. با استفاده از این کیف پول امکان اضافه کردن اعتبار برای خرید بسته اینترنت یا خرید شارژ اپراتورهای مختلف و پرداخت‌های الکترونیکی به روشی راحت وجود دارد.

این کیف پول آنلاین شباهت زیادی به استفاده از کارت‌های بانکی و حتی کیف پول‌های سنتی و غیر دیجیتال دارد. بنابراین با شارژ کردن و افزودن اعتبار آن به مبالغ مختلف می‌توانید بسته اینترنتی بخرید، قبوض خدماتی و موبایلی را پرداخت کنید، مبالغ نیکوکاری را به خیریه‌های مورد نظر خودتان اهدا نمایید یا بیمه اتومبیل و سایر بیمه‌ها را از شرکت‌های بیمه‌ای مختلف تهیه نمایید.

کیف پول دیجی‌پی چگونه کار می‌کند؟

برای استفاده از این کیف پول جذاب و متفاوت، قبل از هر چیز اپلیکیشن دیجی‌پی را از استورهای معتبر و قابل اعتماد دانلود و نصب کنید. بعد از آن وارد قسمت کیف پول دیجی‌پی شوید و روی افزودن موجودی کلیک کنید. در این مرحله می‌توانید کیف پول خودتان را از ۱۰ هزار تومان تا حداکثر یک میلیون تومان در هر روز شارژ نمایید.

حالا شما یک کیف پول آنلاین و دیجیتال با قابلیت‌های مختلف و درجه اطمینان بالا در قالب اپلیکیشن دیجی‌پی دارید. این کیف پول امکان استفاده مانند کیف پول‌های سنتی را دارد و می‌توانید با آن برای خرید کالاها از پذیرندگان دیجی‌پی اقدام کنید، خرید شارژ و بسته اینترنت انجام دهید یا سایر پرداخت‌های بانکی خود را برای قبوض خدماتی، بیمه و … انجام دهید.

تفاوت کیف پول دیجی‌پی با کارت‌های بانکی

زمانی که می‌خواهید به حساب‌های مختلف پول انتقال دهید یا اینکه خرید شارژ و خرید بسته اینترنت را با کارت‌های بانکی پیش ببرید نیاز به وارد کردن رمز دوم و اطلاعات بانکی مانند رمز پویا دارید. در حال حاضر اپلیکیشن‌های پرداختی مختلفی معرفی شدند که برخی از آنها کیفیت و اطمینان بالایی ندارند و ممکن است اطلاعات بانکی شما در خطر قرار بگیرد.

اما کیف پول دیجی‌پی نیازی به وارد کردن اطلاعات بانکی و رمز پویا ندارد. این موضوع باعث می‌شود که ای کیف پول آنلاین دیجی‌پی دارای امنیت بالایی باشد و سرعت عمل شما را در انجام پرداخت‌های آنلاین روزمره با اطمینان کامل افزایش دهد.

نکته مهم دیگر این است که در هنگام استفاده از کیف پول دیجی‌پی برای خرید شارژ همراه اول یا خرید شارژ سایر اپراتورها و بسته اینترنت یا سایر عملیات پرداختی بانکی نیازی به اطلاعات کارت بانکی نیست. در این شرایط باید گزینه کیف پول را از بین روش‌های پرداخت در اپلیکیشن دیجی‌پی انتخاب کنید و در زمانی کوتاه همراه با امنیت بالا و اطمینان بیشتر پرداخت‌ها را انجام دهید.

در کیف پول دیجی‌پی خبری از کارمزدهای بانکی نیست

همه ما به‌خوبی می‌دانیم که برای استفاده از خدمات پرداخت آنلاین کارت‌های بانکی مبلغ محدودی به‌عنوان کارمزد در هر تراکنش موفق از حساب ما کسر می‌شود. به عبارت دیگر برای انجام انواع پرداخت‌های بانکی مانند خرید شارژ، انتقال وجه، پرداخت قبوض و مانند این‌ها هزینه‌ای به‌عنوان کارمزد تراکنش در نظر گرفته می‌شود.

این مبلغ شاید در یک تراکنش بانکی محدود و ناچیز به نظر برسد. اما نمی‌توان انکار کرد که ما در طول روز و ماهانه بیشتر فعالیت‌های پرداختی بانکی خود را به‌صورت آنلاین و دیجیتال پیش می‌بریم بنابراین در پایان ماه هزینه زیادی بابت تراکنش‌های بانکی و کارمزد آن می‌پردازیم.

مزیت ویژه و قابل توجه کیف پول دیجی‌پی برای خرید شارژ و بسته اینترنت یا سایر پرداخت‌های بانکی این است که خبری از کارمزدهای بانکی نیست. بنابراین می‌توانید انواع فعالیت‌های پرداختی بانکی مانند پرداخت کرایه تاکسی، عوارض جاده‌ای، طرح ترافیک یا خرید شارژ را با این کیف پول انجام دهید و کارمزد بانکی پرداخت نکنید.

روند خرید شارژ با کیف پول دیجی‌پی

برای خرید شارژ انواع سیم‌کارت‌ها کافی است که ابتدا وارد اپلیکیشن دیجی‌پی شوید. بعد از آن روی قسمت خرید شارژ ضربه بزنید و نوع سیم‌کارت خودتان را از بین اپراتورهای مختلف مشخص کنید. حالا مبلغ مورد نظرتان را از بین مبالغ شارژ انتخاب کنید تا وارد روند پرداخت شوید. در این مرحله از بین روش‌های پرداخت، روی پرداخت با کیف پول کلیک کنید. به همین راحتی و سهولت در زمان کوتاه و امنیت بالا، امکان خرید شارژ در اپلیکیشن دیجی‌پی برای شما فراهم می‌شود.

امنیت کیف پول دیجی‌پی چقدر است؟

یکی از موضوعات مهم برای استفاده از خدمات دیجیتال در دنیای مدرن امروزی برخورداری آنها از امنیت بالا است. خوشبختانه دیجی‌پی با رعایت کیفیت و امنیت بالا امکان استفاده راحت و مطمئن از خدمات پرداختی کیف پول خود را برای کاربران فراهم کرده است. حتی به جرات می‌توان گفت که امنیت پرداخت بانکی با استفاده از کیف پول دیجی‌پی در برخی موارد بیشتر از پرداخت با کارت‌های بانکی است.

این کیف پول مانند کیف پول‌های سنتی یا کارت‌های بانکی مفقود نمی‌شود و حتی در صورت سرقت موبایل نیز امکان دسترسی به کیف پول دیجی‌پی برای کاربر آن فراهم است. در این حالت هم می‌توانید بعد از گم شدن یا به سرقت رفتن موبایل موضوع را به دیجی‌پی اطلاع دهید و به‌سرعت حساب کاربری خودتان را مسدود کنید.

این کیف پول جذاب و هوشمند تاریخ انقضا ندارد و در‌عین‌حال نیازی به تمدید اعتبار آن نیست علاوه بر آن درصورتی‌که گوشی هوشمند خودتان را عوض کنید، بعد از نصب مجدد اپلیکیشن دیجی‌پی تنها با وارد کردن شماره موبایل تمام اطلاعات اپلیکیشن شامل کیف پول و سایر موارد در دسترس شما قرار می‌گیرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.