رندرهای سری iQOO 12 بر اساس سطوح تصویر واقعی است تا ظاهر خوبی به طراحی بدهد

همین هفته گذشته، تصویری واقعی از iQOO 12 در پلتفرم میکروبلاگینگ چین، Weibo منتشر شد. متأسفانه، تصویر خیلی واضح نبود و تشخیص طراحی گوشی هوشمند را دشوار می کرد. با این حال، این تصویر نشان می‌دهد که دستگاه دارای یک ماژول دوربین به شکل عقربه است که ظاهراً روی یک شیشه سفید قرار گرفته است. متعاقباً، یک افشاگر چینی اکنون تصاویر رندر شده ای را که بر اساس عکس واقعی فاش شده ایجاد شده اند، به اشتراک گذاشته است. مهم است که تأکید کنیم که تصاویر نشان داده شده در تصویر شاخص مقاله رندرهای رسمی از iQOO 12 نیستند، بلکه بیشتر نمایش‌های هنری هستند که از نشت اصلی به دست آمده‌اند.

طراحی آیکیو 12، 12 پرو

بر اساس گزارشی که اخیرا منتشر شده، آیکیو 12 و 12 Pro در سه رنگ سیاه و سفید در دسترس خواهند بود که هر دو دارای پشت شیشه ای و نسخه قرمز با پشتی چرمی هستند. در رندرهای ساختگی، یکی از دستگاه ها با صفحه نمایش تخت به تصویر کشیده شده است، در حالی که دیگری یک صفحه نمایش با لبه خمیده را به نمایش می گذارد. گزارش ها حاکی از آن است که iQOO 12 و 12 Pro به ترتیب دارای این طرح های نمایشگر خاص خواهند بود.

با حرکت به پشت، به نظر می رسد که پنل پشتی هر دو گوشی هوشمند طراحی تقریباً یکسانی خواهد داشت. در گوشه سمت چپ بالای سری iQOO 12 یک ماژول دوربین مربعی شکل با گوشه های گرد قرار دارد. دارای سه دوربین و مارک VCS+ است و یک فلاش LED عمودی به شکل قرص در سمت راست ماژول دوربین قرار دارد.

گزارشی که اخیرا منتشر شد ادعا کرد که iQOO در حال برنامه ریزی برای رونمایی از گوشی های هوشمند iQOO 12 و 12 Pro در 7 نوامبر در چین است. هر دوی این دستگاه ها از چیپست جدید اسنپدراگون 8 نسل 3 قدرت خواهند گرفت. علاوه بر این، گزارش دیگری نشان می‌دهد که انتظار می‌رود iQOO 12 در ماه نوامبر در هند معرفی شود و آن را به عنوان اولین گوشی هوشمند Snapdragon 8 Gen 3 در این کشور معرفی کند.

منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.