تصاویر تیزر رسمی آیکیو 12 پرو نسخه BMW M Motorsport را نشان می دهد

چند روز پیش خبری برای شما آوردیم مبنی بر اینکه خانواده iQOO 12 در تاریخ 7 نوامبر در چین عرضه می شود. یک مدیر محصول iQOO به تازگی چند تصویر منتشر کرده است که نسخه آینده BMW M Motorsport آیکیو 12 پرو را در Weibo نشان می دهد.

 آیکیو 12 پرو سفید - چیکاو

بنابراین طرحی که قبلا فاش شده بود، طراحی واقعی گوشی است. جالب اینجاست که هیچ راه راه عمودی وجود ندارد، حتی اگر این نسخه BMW M باشد. فقط یک حکاکی نسبتاً ظریف از رنگ‌های BMW M در یک طرف وجود دارد. جزیره دوربین بسیار بزرگ است و شکل بسیار منحصر به فردی دارد و همانطور که می بینید حداکثر زوم 100 برابری را تبلیغ می کند.

شایعه شده است که دوربین تله فوتو پریسکوپ 64 مگاپیکسلی 70 میلی‌متری f/2.57 با زوم اپتیکال 3 برابر با استفاده از سنسور OmniVision OV64B. گفته می شود سنسور اصلی OmniVision OV50H است و دارای دیافراگم f/1.68 است. طبق گفته ایستگاه چت دیجیتال معمولاً قابل اعتماد، سومین snapper یک Samsung ISOCELL JN1 15mm ultrawide است.

پنل پشتی آیکیو 12 پرو - چیکاو

با توجه به شایعات گذشته، iQOO 12 Pro با صفحه نمایش با وضوح «2K» با نرخ تجدید 144 هرتز، پردازنده Snapdragon 8 Gen 3 SoC و باتری 5100 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی 120 وات و 50 وات بی سیم عرضه می شود.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.